AKS skrev:Har för mig att jag gillade honom i Freaks & Geeks.
F&G
Är det inte han som i ett avsnitt hamnar i ett Dragons and Dungeons-spel med töntgrabbarna och faktiskt gillar det?
Skulle önska att F&G kunde ta och gå i repris igen. Det är en himla skön serie.
poser skrev:We even call lit the motherbox!
Tinwiel skrev:AKS, jo det är han. Jag hade faktiskt glömt bort den scenen, så jag får väl ändra mig lite då. Men ändå. Han var ju inte i närheten av att vara en lika sköna karaktär som tex hans flummiga kompis
noike skrev:poser skrev:We even call lit the motherbox!
Do we? We call it "the womb"?
Were are you going to keep the fetus? In a box?
noike skrev:Jo, det är han. När du fått ny dvd-spelare: dvd-boxen. It's the mother of all other boxes.
Tinwiel skrev:Nämen titta, snubben från Freaks & Geeks är med i Spiderman (nä, jag har inte sett Spiderman förr, den visas på ZTV just nu..). Han var väl den karaktär ur Freaks and Geeks som jag gillade minst, så jag stör mig lite på honom.
Bender skrev:Tack! Jag ska se Levande Slottet, Four Brothers, Kamikaze Girls och "Kim Novak..." Blir lagom... Det går flera bra filmer på vanliga biografen som jag måste se också! (Crash, Kalle mm)
CheeseGuy skrev:Hellyckad filmkväll, såg just A Very Long Engagement och American Psycho.
Rombat skrev:Själv blev det Dog Soldiers (grymmebra)
noike skrev:Rombat skrev:Själv blev det Dog Soldiers (grymmebra)
Jag har försökt övertyga de andra i kollektivet om det, men de håller inte med. Underliga människor.
Men, uhm, varulv... kanadensisk... tonårssystrar.... bra!
Fast jag har helt glömt vad den heter.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]