Illyria skrev:Jag har inte sett någon trailer alls, men det är fortfarande western-tema i filmen väl? För det speglar inte postern alls.
AKS skrev:Eynosh: Bra att du håller med! Tycker att det är så underligt att ingen annan också tycker att det inte ser ut som River riktigt. Hon är definitivt uppsminkad, airbrushad och fönad. Smile Fast det var några stycken på Whedonesque också som kommenterat det iofs.
AKS skrev:Ny trailer uppe: http://www.apple.com/trailers/universal ... trailer_2/
Lookin' good! Detta är nog min favorittrailer hittills. Lite lugnare i tempot. Oh, vad jag är nyfiken på hur den uppfattas av de som inte har en aning om vad Firefly är!! Tyckte förresten att Adam Baldwin var snyggare än vanligt. Nice.
Yog-Sothoth skrev:Tror du de har gjort Jayne mindre cool? :(
Tam skrev:Nä, att se en tredje trailer blir att se lite för mycket. Det får räcka nu. Redan andra kändes olustig att se. Egentligen första med.
Yog-Sothoth skrev:Jag är förvirrad, är det verkligen någon skillnad på nr. 3 och nr. 2?
CheeseGuy skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag är förvirrad, är det verkligen någon skillnad på nr. 3 och nr. 2?
Ja, helt klart. Om du ens tvekar så har du nog sett fel... Den andra är ju den internationella, som finns här och den tredje finns på Apples trailersida.
Edit: Jag kom på hur det gick fel. Universal räknar inte med den internationella trailern när de kallar den nya för nr. 2. Men det är ju den tredje trailern egentligen, så vi kallar den för det ändå.
CheeseGuy skrev:Yog-Sothoth skrev:MEN... vilken är den senaste? Nr 2 på officiella sidan eller den på Apple?
Det är samma. (Den officiella sidan länkar till Apple.)
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare