sharatec skrev:Om inte: Glorificus, vill du gifta dig med mig?
caffeineaddict skrev:sharatec skrev:Om inte: Glorificus, vill du gifta dig med mig?
Hey you! Step away from the woman! The woman has made her choice and the choice shall be respected by all!
EDIT: Som hon ju mycket riktigt också poängterade lite längre ner.
mattek72 skrev:En bekant till mig brukade säga “ En pojkvän/ fästman är inte ett hinder. Det är en utmaning. “Det tyckte han var kul, tills han råkade ut för det själv.
caffeineaddict skrev:sharatec skrev:Om inte: Glorificus, vill du gifta dig med mig?
Hey you! Step away from the woman! The woman has made her choice and the choice shall be respected by all!
Jag ser framför mig hur caffe har förvandlats till en docka eller tum-hög fear-demon. Cuteness overload ungefär.Glorificus skrev:caffe goes macho. How cute! :D ;)
caffeineaddict skrev:noike: Det hoppas jag inte.
noike skrev:caffeineaddict skrev:noike: Det hoppas jag inte.
Här ger man dig en perfekt set-up för att använda frasen "I do not have PUPPET-CANCER!" och du skiter i den. Är det tacken? I feel so... used.
caffeineaddict skrev:Och det är ju, som du vet, alltid mitt mål. ;)
Illyria skrev:Nu är det bara en vecka (och några timmar) kvar tills vi har Buffy & co tillbaka i rutan. I can't wait! (även om jag har allt på dvd så känns det tryggt att Buffy visas på tv dagligen också)
latarmig skrev:Som Rombat säger så är det hallåorna som är värst (värre än reklamen och i de första säsongerna till och med värre än klippen).
Illyria skrev:Nu verkar de ha bytt sändningstid, idag börjar eftermiddagsklippen redan 16.40.
Edit: förutom på fredagar, då börjar det 16.35 (inte alls jobbiga tider)
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare