monkeyboy skrev:Vill bara säga att jag aldrig gillade Lindsay...
Nyaste:
Rätt okej faktiskt, om än väldigt förutsägbart på sina håll... Gillar att man plockar in Trey igen, en naturlig omskakare.
Illyria skrev:Hehe, det verkar vara den allmänna uppfattningen, men eftersom jag vägrar vcd så väntar min kommentar till nästa vecka (sändningarna i USA ställdes in pga nån Bush-sak så nästa vecka är det istället två avsnitt, om någon missat anledningen till varför dagens avsnitt inte finns att ladda hem förutom som en crap vcd-rip från kanadensisk tv).
Bender skrev:2x21: Inge vidare... fy fan va tråkiga avsnitt på senaste tiden. Kom på nått nytt och mindre förutsägbart!
Spoiler Säsongsfinalen:
Oliver är med i säsongsfinalen.Trodde han var borta för gott så äcklig som den karaktären var! Får man gissa på gisslan/kidnappsdrama typ?! Även Jimmy Cooper är med så han har väl någon speciell anledning att komma hem.
Peppe skrev:Bender skrev:2x21: Inge vidare... fy fan va tråkiga avsnitt på senaste tiden. Kom på nått nytt och mindre förutsägbart!
Spoiler Säsongsfinalen:
Oliver är med i säsongsfinalen.Trodde han var borta för gott så äcklig som den karaktären var! Får man gissa på gisslan/kidnappsdrama typ?! Även Jimmy Cooper är med så han har väl någon speciell anledning att komma hem.
oliver blä, jimmy cooper e bra
Illyria skrev:Från Filelist, kolla här annars. Btefnet verkar ha gått i graven i natt, MPAA har varit framme igen... bastards!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare