Jag kom ihåg när jag kollade på piloten, då kollade min flickvän in i rummet och sa, "Söt tjej, men hon pratar som en man.". Jag vet inte, jag tycker hennes röst är rätt nice.

Yog-Sothoth skrev:Jag tycker det känns ibland som att de medvetet har valt karaktärer/skådespelare som inte håller sig inom normen för hur karaktärer/skådespelare "skall" vara. Det är kanske därför serien blev så kortlivad. Vissa verkar störa sig på George också, men jag tycker hon var rätt cool från början.
Jag kom ihåg när jag kollade på piloten, då kollade min flickvän in i rummet och sa, "Söt tjej, men hon pratar som en man.". Jag vet inte, jag tycker hennes röst är rätt nice.
Yog-Sothoth skrev:Jag tycker det känns ibland som att de medvetet har valt karaktärer/skådespelare som inte håller sig inom normen för hur karaktärer/skådespelare "skall" vara. Det är kanske därför serien blev så kortlivad. Vissa verkar störa sig på George också, men jag tycker hon var rätt cool från början.
Tinwiel skrev:Ibland tänker jag, speciellt när jag är full och rösten brukar bli lite hmm, gällare,
Qarlsson skrev:Tinwiel skrev:Ibland tänker jag, speciellt när jag är full och rösten brukar bli lite hmm, gällare,
Ny Alien-inspirerad tagline - "På fyllan.. kan bara hundarna höra dig skrika"
Tob skrev:Har haft säsong 2 liggandes på hårdisken sen julas men inte blivit av jag har sett det ännu.
KarinMee skrev:Har precis köpt första säsongen och såg några avsnitt idag. Måste bara säga "I'm lovin it!".
Äntligen en riktigt bra serie som INTE läggs ner efter första säsongen. Jag är så lycklig!
Zaxx skrev:Seriöst, det är den mest SJUKA nedläggningen någonsin!
Illyria skrev:Zaxx skrev:Seriöst, det är den mest SJUKA nedläggningen någonsin!
Det finns liknande horribla exempel, t ex Wonderfalls, Firefly och MSCL. Och nu Carnivàle också.
poser skrev:Dead like me gjorde så jävla ont, sådär så att man kände att det inte var värt att börja kolla på nya serier.
Illyria skrev:Zaxx skrev:Seriöst, det är den mest SJUKA nedläggningen någonsin!
Det finns liknande horribla exempel, t ex Wonderfalls, Firefly och MSCL. Och nu Carnivàle också.
caffeineaddict skrev:MSCL? Jag är seg idag.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare