Illyria skrev:Draken?
Draken var snygg men det var någon ödla precis innan som såg väldigt plastig ut.
Illyria skrev:Draken?
Yog-Sothoth skrev:Illyria skrev:Draken?
Draken var snygg men det var någon ödla precis innan som såg väldigt plastig ut.
Eynosh skrev:Tinkerbella, läser du på Tsrf? Du tittar (typ) på Tsrf första adminKul att vi har nått ut till så stora grupper:P
Binchy skrev: På engelska har ju böckerna givits ut med minst en utsida med mer vuxet utseende, så det måste ju finnas rätt många vuxna som gillar HP.
Jag föredrar också Gambon som Dumbledore. Richard Harris kändes alldeles för "svag" i rollen. Ja, inte svag som skådespelare naturligtvis, men jag tänkte mig alltid karaktären med mer styrka i rörelser och röstläge och då passar Gambon bättre: föredrar hans tolkning som känns mer stark.
Eynosh skrev:Saker som dom tagit bort från trean gör att du inte förstår den. Har man inte läst boken vet man inte hur Lupin kände Harrys mamma eller hur han visste om kartan. Istället har dom smäckt in hur många småscener som helst i den filmen och fått ta bort mer viktiga saker.
The Ankh skrev:Urr.. jag är på förhand jättebesviken på Mad-eye Moody :-( De e lite trist. Tycker inte heller att hon so spelar Fleur verkar vara speciellt exeptionellt vacker..
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]