Ai skrev: (spoiler samma som Tin) Tror han kommer att vara rätt så cool. Den största tårvarningen på den säsongsstarten är det ju när man ser den direkt efter 1x22...
Tinwiel skrev:Ai, och alla andra som har sett QaF: Jag funderar på att byta signatur och är sugen på den där (ur minnet): then you turned around and smiled and then I knew why Debbie calls you Sunshine. Är den för spoilrig? Isåfall funderar jag vidare.. men jag har alltid gillat den repliken. Annars finns det ju många roliga Emmet-citat att välja mellan..
Tinwiel skrev:Ai, och alla andra som har sett QaF: Jag funderar på att byta signatur och är sugen på den där (ur minnet): then you turned around and smiled and then I knew why Debbie calls you Sunshine. Är den för spoilrig? Isåfall funderar jag vidare.. men jag har alltid gillat den repliken. Annars finns det ju många roliga Emmet-citat att välja mellan..
Hemma på min gata i stan där finns en tant...
Back in Hazlehurst, Mississippi, where I grew up....
Ai skrev:
Stina hade länge ingen framtand också! Likheten är slående!
Tinwiel skrev:Sen så tycker jag fortfarande att Gales bästa skådespelande kommer fram när han får spela mot såna som Randy...
Ai skrev:Tinwiel skrev:Sen så tycker jag fortfarande att Gales bästa skådespelande kommer fram när han får spela mot såna som Randy...
Utveckla gärna. Blond, gay och med an ass that wont quit?
Tinwiel skrev:Am I making any kind of sense here?
Ai skrev:Precis som om han inte visste vad hennes motiv var (vilket inte förvånade mig ett dugg eftersom hon spelade Lindsey som om hon var kär i Brian - vilket borde ha förvirrat Gale).
Ai skrev:Det bör vara väldig lätt att spela emot honom. Likaså Sharon.
Tinwiel skrev:Spoiler Vanished
Varför skrevs han ut förresten?
Ai skrev:Inofficiella rykten har med Gales person att göra och att han är jobbig att jobba med. Vad som är sant? Det vettefan. Men i kombination med att Hal ska ha sagt att han aldrig vill jobba med Gale igen så... äh, jag veti
Tinwiel skrev:Det kan ju stämma. Vi har ju alla (eller inte alla, men jag och Ai och nån till) sett den där intervjun.... med en något osammanhängande Gale..
Glorificus skrev:Tinwiel skrev:Det kan ju stämma. Vi har ju alla (eller inte alla, men jag och Ai och nån till) sett den där intervjun.... med en något osammanhängande Gale..
Länk! Länk! Jag vill se osammanhängande Gale.
Tinwiel skrev:Jag tror den finns i den mappen som heter QaF Tok, men jag kommer inte ihåg vilken av filerna det är. Jag har bara sett några av dom... Jag kan gå in på DC snart. Om du inte redan har den?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare