Rombat skrev:Kollat igen de två först säsongerna av Aque Teen Hunger Force nu. Fruktansvärt skum humor, men fan vad jag garvar. :D
HippieSpellan skrev:s07e22. CSI
och pappa Mars! såg det inte förrns på slutet...
HippieSpellan skrev:s07e22. CSI
Illyria skrev:Idag har Traveler smygpremiär på ABC, den riktiga premiären är 30 maj,
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:s07e22. CSI
Enrico!![]()
Helt okej fall, kul men inget som stod ut över det vanliga (även om det vanliga alltid är fett underhållande, förutom två saker - dels scenen med Sara och Gil i sovrummet, när hon läser brevet. Personligt och fint. Dels slutsekunderna, när Gil bygger miniatyr. Det, tillsammans med voiceovern, verkar vilja få oss tro att han kan vara den riktige miniatyrmördaren. Det tror inte jag, jag tror den halvminuten var gjord för att luras med oss i publiken, och att Gil bygger för att förstå mördaren, komma in i hans sinne, kunna sätta dit honom. Det ska bli riktigt intressant att se vart det leder, vad Gil har i tankarna och, för all del, om William Petersen är trött på serien vore det här ett utmärkt spännande sätt för hans karaktär att gå på.
Förresten, och med viss anknytning, nu när det bara är två avsnitt kvar av säsongen, finns det något officiellt ord om en 8:a?
Illyria skrev:Piloten för Traveler var i princip samma, några scener hade filmats om med Jays flickvän, men ingen märkbar skillnad. Förutom att det var i widescreen.
Bra sida. Brukar hålla sig up-to-date när länkar och sånt fuckas med också.A bear skrev:Vet inte om någon postat den här, men det ser rätt praktisk ut:
http://www.tv-links.co.uk/
Mängder med TV-serier och filmer, rakt i browsern.
AKS skrev:Det är precis som då jag hör att snubben bakom the West Wing och Studio 60 är inblandat i nåt. Jag vill bara gå åt andra hållet.
AKS skrev:och Studio 60 klarade jag inte ens av att se hela första avsnittet av, trots att jag försökte.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare