Yog-Sothoth skrev:Är Wonderfalls en barnserie? I vissa fall kan barnfilmer vara roliga, som t ex Shrek/Finding Nemo som ändå har inslag som kan uppskattas av äldre människor än barn.
caffeineaddict skrev:Av de fyra första är nog Pink Flamingos den största favoriten, även om alla är väldigt bra. Gretchen är precis fantastisk, särskilt i scenen med den förälskade militären ("There's mace, but there's no connection").
Off skrev:Yog-Sothoth skrev:Är Wonderfalls en barnserie? I vissa fall kan barnfilmer vara roliga, som t ex Shrek/Finding Nemo som ändå har inslag som kan uppskattas av äldre människor än barn.
Var har du fått den idén ifrån?
Yog-Sothoth skrev:Off skrev:Yog-Sothoth skrev:Är Wonderfalls en barnserie? I vissa fall kan barnfilmer vara roliga, som t ex Shrek/Finding Nemo som ändå har inslag som kan uppskattas av äldre människor än barn.
Var har du fått den idén ifrån?
Har för mig att jag har läst det någonstans, att det handlar om en "knasig familj" som flyttar till Niagarafallen, där seriens fokus är den 13-åriga dottern.
EDIT: Vilket jag nu inser är totalt fel (så att ingen tror att jag "trollar")
caffeineaddict skrev:Jag är verkligen precis tokigt kär i den här lilla komiska juvelen.
noike skrev:Lying Pig -- annars känd som avsnittet med uselt ljud och inga specialeffkter när den var en pre-dvd-rip -- är ett komiskt mästerverk.
caffeineaddict skrev:Vilka skådisar var annorlunda i den icke-riktiga piloten?
caffeineaddict skrev:Illyria: Jo, Muffin Buffalo är också tokbra. Och det kan ju vara den bästa titeln på ett TV-avsnitt någonsin.
noike skrev:Det finns en några få som är bättre. Apocalypse Nowish till exempel.
Illyria skrev:Nu kommer jag inte ihåg vad Jayes bror heter ens men hans karaktär blir bara bättre och bättre!
caffeineaddict skrev:Klassiskt kommentarspårsögonblick: Bryan Fuller, Todd Holland, Caroline Dhavernas och Katie Finneran körsjunger hela temat på "Caged Bird". Kanske inte så estetiskt korrekt, men väldigt roligt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]