caffeineaddict skrev:(snälla nån, vad är det svenska pluralet på "trailer")
AKS skrev:Ah, har hittat en serie som jag *verkligen* ser fram emot. Hoppas den blir lite gritty och samtidigt rolig. SF-tema naturligtvis (har svårt att bli riktigt engagerad om det inte är det):
Life on Mars
Och yay! Inspelad i Manchester vilket är en stad jag gillar.
Illyria skrev:Fyra till avsnitt är inspelade men de sparas till hösten. Hade långt hellre sett dem nu. Nästan så att 26 avsnitt nästa säsong kan bli för mycket.
AKS skrev:noike: Hoppas den verkligen kommer i slutet av året också. Vill inte vänta till nästa år. Och det lär väl bli 4-8 avsnitt som brukligt är i engelska TV-säsonger. Det är så *lite*. 12-14 avsnitt à la HBO-serier skulle vara lagom.
Illyria skrev:Undrade just vad taggen eztv stod för, tre av avsnitten jag laddade hem idag hade den nämligen. Bra att kunna bookmarka ursprungssidan
Illyria skrev:En torrentsida som du måste bli medlem på, vet inte hur bra den är, men den har tydligen varit invite only men nu är registreringen öppen ett tag: http://torrentit.com
Yog-Sothoth skrev:ey skrev:torrentit 8)
Du gillar verkligen att tolka saker så perverst som det går.
noike skrev:Yog-Sothoth skrev:ey skrev:torrentit
Du gillar verkligen att tolka saker så perverst som det går.
Involverar det inte trepanering så går det alltid att göra det mer perverst. Bröst är väldigt långt ner perversskalan, även om det nu råkar vara en massdistribution av det.
Yog-Sothoth skrev:Vet inte om du noterade det, men häromdan så skrev jag "lyxhustru" vid ett tillfälle, varpå ey tolkade det som "lyxhora"...
noike skrev:Yog-Sothoth skrev:Vet inte om du noterade det, men häromdan så skrev jag "lyxhustru" vid ett tillfälle, varpå ey tolkade det som "lyxhora"...
Jo, men är inte de synonymer ändå?
Yog-Sothoth skrev:noike skrev:Yog-Sothoth skrev:Vet inte om du noterade det, men häromdan så skrev jag "lyxhustru" vid ett tillfälle, varpå ey tolkade det som "lyxhora"...
Jo, men är inte de synonymer ändå?
Vad mig anbelangar är de precis samma sak, förutom faktumet att lyxhustrur i många fall verkar vara monogama.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare