caffeineaddict skrev:1.17: Japp, bra avsnitt. Har inte så mycket att säga som inte LWes har sagt redan (bortsett från att jag inte är lika enormt uppspelt, men jag gillade det som sagt ordentligt). Idéen med CD-spelaren som till slut får slut på batterierna på slutet var fin dock. Precis när jag satt och tänkte på att, "hmm, borde inte de där batterierna vara slut vid det här laget?". Walt-twisten misstänkte jag faktiskt inte heller (jag är dum, vet ni ju). Vet inte om jag tycker det är så där enormt logiskt, men det duger.
Off skrev:caffeineaddict skrev:1.17: Japp, bra avsnitt. Har inte så mycket att säga som inte LWes har sagt redan (bortsett från att jag inte är lika enormt uppspelt, men jag gillade det som sagt ordentligt). Idéen med CD-spelaren som till slut får slut på batterierna på slutet var fin dock. Precis när jag satt och tänkte på att, "hmm, borde inte de där batterierna vara slut vid det här laget?". Walt-twisten misstänkte jag faktiskt inte heller (jag är dum, vet ni ju). Vet inte om jag tycker det är så där enormt logiskt, men det duger.
Ja den twisten var väl ändå inte den svåraste att se. Stupid like animal!
Eynosh skrev:LWes: Jag synar dina 98% och höjer till 100%. Satt och lekte med den bilden i olika program och det är garanterat, utan några tvivel Hurley
Qarlsson skrev:Jag fick intrycket av att det rörde sig om en dokumentär Hurley deltog i, att döma utifrån kamerarörelserna plus att det såg ut som om han pratade in i kameran.
Yog-Sothoth skrev:Qarlsson skrev:Jag fick intrycket av att det rörde sig om en dokumentär Hurley deltog i, att döma utifrån kamerarörelserna plus att det såg ut som om han pratade in i kameran.
Det var dessutom koreansk textning, så det kan ha varit något som spelades in i Korea.
CheeseGuy skrev:1x15:
Vad är det förresten för fel på Kate i det här avsnittet? Hon hade ju typ två repliker!
Illyria skrev:CheeseGuy skrev:1x15:
Vad är det förresten för fel på Kate i det här avsnittet? Hon hade ju typ två repliker![/spoiler]
Alla karaktärer tar inte lika mycket plats i alla avsnitt. Ibland syns de bara lite och ibland mer.
CheeseGuy skrev:Varför skickade Hibbs Sawyer efter fel man?
CheeseGuy skrev:Var Sawyer inblandad i Jacks pappas död?
LWes skrev:CheeseGuy skrev:Var Sawyer inblandad i Jacks pappas död?
Jag tror inte det. Hans pappa dog väl av en hjärtattack eller nåt? och varför skulle Sawyer döda honom, helt ologiskt. Men man vet ju aldrig...
CheeseGuy skrev:Han blev väl också tagen till polisstationen i ett avsnitt?
Matt skrev:Lustigt att han ägde företaget som Locke arbetade på.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare