av The Buffster » mån mar 24, 2008 11:38 

(spoiler 5.12) Ja det var ett riktigt bra avsnitt. Även om jag kände att Dan bitarna inte fungerade speciellt bra alls så är det en bra sak att ha honom med i serien igen. Men han måste tonas ner lite. 
Väldigt kul att återse Karen, och jag blev jätteglad över att hon var tillsammans med Andy. Jag tyckte alltid att dom var jättefina tillsammans och störde mig på att det redan från början var ett sånt förhållande som man visste att dom aldrig skulle låta fungera.
Nathan och Haley kommer närmare och närmare varandra igen. Bra, bra. Och snälla, snälla, snälla låt det här vara det sista vi såg av nannyn. Sjukt störande, vilket självklart är meningen, men gah, jag kan knappt se dom scener när hon är med. Helt crazy på ett dåligt sätt. 
Och sen såklart, Peyton, finaste Peyton. Jag önskade nästan att hon faktiskt hade sagt det hon drömde om att säga, det hade varit drama det. Men visst, dom löste det hela på ett bra sätt. Ska bli intressant att se hur dom går vidare nu, med Lucas och Peyton. Skillz snack med Peyton vid bilen var bäst, Skillz är alltid bäst. 
Brooke vill ha barn. Kan kanske bli spännande. 
100 avsnitt, och fortfarande så jävla underbart.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle." 
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)
"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)| 
musik |