sp1keout skrev:Kom att tänka på ditt projektarbete, jag kanske ska lägga upp min (ganska misslyckande) så folk kan ladda ner, det är dubbad anime, så jag tror du skulle gill'at
Visst, gör det om du kan hitta någonstans att lägga upp det!
sp1keout skrev:Kom att tänka på ditt projektarbete, jag kanske ska lägga upp min (ganska misslyckande) så folk kan ladda ner, det är dubbad anime, så jag tror du skulle gill'at
Eisa skrev:hoho!! uppföljaren till silver fang finns ute nu och jag har beställt den!! underligt nog heter den dock weed men jag väljer att acceptera detta som fullkomligt normalt.
sp1keout skrev:Eisa skrev:hoho!! uppföljaren till silver fang finns ute nu och jag har beställt den!! underligt nog heter den dock weed men jag väljer att acceptera detta som fullkomligt normalt.
Eisa, anledning är att för att det handlar om Silver Fangs son, som heter Weed
Eisa skrev:jo, jag vet...han döps av GB efter gräset och allt, men man drar ju givetvis in en massa annat i huvudet när man tänker på just ordet "weed".
Off skrev:One Piece är så jäkla bra att man får tårar i ögonen.
sp1keout skrev:Nämnde jag att jag hittade mina Zoro-örhängen för några dagar sedan? =)
Off skrev:Nu efter 276 avsnitt har man sett en så stor värld och så många underbara karaktärer att man bara vill ha mer och mer och meeeeeeer.
sp1keout skrev:Buffster:
Jag blir glad av att se din framfart, och det är väl ungefär där du är som härligheterna drar igång på riktigt.
Off skrev:Åh här har man missat att Buffster kollar One Piece. Fantastiskt!
Off skrev:Du har så mycket bra framför dig. Nu efter 276 avsnitt har man sett en så stor värld och så många underbara karaktärer att man bara vill ha mer och mer och meeeeeeer.
LWes skrev:Ja, VÄRLDEN! och KARAKTÄRERNA! Det är One Piece's ultimata egenskaper.
sp1keout skrev:Off:
Det värsta är att du helt ärligt borde börja läsa mangan, för du är typ på kapitel 396 typ, mitten av återblicken om jag inte minns fel.
Och det finns 30 kapitel till att läsa, dvs, ja, motsvarar väl en kanske 20 avsnitt... Och du vill inte missa det här
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare