JoeSweden skrev:Grattis Karlstad!!
Som får premiär på Serenity i morgon 16/12!!!!![]()
Den går även kvar i Malmö och Stockholm.
Skriv länkar till lokalpressrecensioner i "Svensk media" tråden.
Vet du om den kommer till Halmstad?
Ai skrev:JoeSweden skrev:Grattis Karlstad!!
Har du nån aning om den kommer hit till Gävle?
JoeSweden skrev:Ai skrev:JoeSweden skrev:Grattis Karlstad!!
Har du nån aning om den kommer hit till Gävle?
Inte i december iaf då det inte finns plats pga King kong och Välkommen i Familjen har premiär i morg...dag. + Geishas Memoarer 25 dec och Stolthet och fördom den 4 januari!!
Tob skrev:Dräggla på.....
noike skrev:Tob skrev:Dräggla på.....
Är det bara jag som föredrar digipackförbackningar framför tins?
Zaxx skrev:noike skrev:Tob skrev:Dräggla på.....
Är det bara jag som föredrar digipackförbackningar framför tins?
Tinbox med en Digipack i då?
Illyria skrev:Den totala fraktkostnaden för ezy-tin:en är 9.50 eller är det den vanliga fraktkostnaden plus det?
Kan inte bestämma mig om jag ska beställa, det lär blir tull på det och då blir den lite väl dyr.
Nyx skrev:Damn. Nu vill man ju ha den australiska också! Och sen R2:an förstås...
Glorificus skrev:Precis! Man köper självklart en av varje.
Tam skrev:Har du och brat sett filmen ännu eller väntar, väntar och väntar ni ännu på biovisning? Tyckte det var en spännande dokusåpa.
brat skrev:Någon fler än jag som tycker att det är hemskt fräckt och taskigt?
caffeineaddict skrev:brat skrev:Någon fler än jag som tycker att det är hemskt fräckt och taskigt? :evil:
adolvsson borde förstå din smärta. Någon gjorde sånt mot honom också.
noike skrev:caffeineaddict skrev:brat skrev:Någon fler än jag som tycker att det är hemskt fräckt och taskigt?
adolvsson borde förstå din smärta. Någon gjorde sånt mot honom också.
Fast när någon gjorde så mot honom i en månad med Veronica Mars var roligare. Har jag hört.
brat skrev:Tam skrev:Har du och brat sett filmen ännu eller väntar, väntar och väntar ni ännu på biovisning? Tyckte det var en spännande dokusåpa.
Jag väntar!Här ska det bli storslagen premiär i Umeå (när den nu kommer hit) om jag så blir den enda premiäraren i salongen!
Men tro inte att Glory väntade för det. Hon såg den i fredags och har sedan dess torterat mig med mess om hur bra den är och att jag måste se den. Någon fler än jag som tycker att det är hemskt fräckt och taskigt?
Tam skrev:brat skrev:Tam skrev:Har du och brat sett filmen ännu eller väntar, väntar och väntar ni ännu på biovisning? Tyckte det var en spännande dokusåpa.
Jag väntar!Här ska det bli storslagen premiär i Umeå (när den nu kommer hit) om jag så blir den enda premiäraren i salongen!
Men tro inte att Glory väntade för det. Hon såg den i fredags och har sedan dess torterat mig med mess om hur bra den är och att jag måste se den. Någon fler än jag som tycker att det är hemskt fräckt och taskigt?
Oj, vilka dramatiska tvister i såpan! Och man kan förstå bägge karaktärerna och respektera deras val. Men att kunna stå emot och stå stark när Glory bara kollapsar för frestelsen; det är sant beundransvärt, brat.
Illyria skrev:Idag är Serenity #1 på Amazon och Firefly #6. Ju mer den säljer desto närmare kommer vi en uppföljare! Känns det som ivarjefall.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare