Rombat skrev:Tam skrev:Så, vem var han, det stora avslöjandet som kom fram ur skuggan, egentligen?
Kapten kartong?
Rombat skrev:Botox.
Hajskaft skrev:så väljer han den tristaste av de alla, helt otroligt..
adolvsson skrev:Hajskaft skrev:så väljer han den tristaste av de alla, helt otroligt..
Hey! The Riley Finn Appreciation Society tar personligen anstöt av dyliga uttalanden.
( )
A bear skrev:Och vad säger ni om att Riley numera är ond och ler när Taras mördare bombar ihjäl Slayers?
adolvsson skrev:A bear skrev:Och vad säger ni om att Riley numera är ond och ler när Taras mördare bombar ihjäl Slayers?
Vi tänker skriva protestbrev till Joss, Dark Horse, Mutant Enemy, Barack Obama och John Byrne, för i slutändan är det säkert ändå John Byrnes fel. Det brukar det vara.
Om det inte bara är bluff alltihopa och Riley fortfarande är en fin människa egentligen. Då är vi okej med det.
Enya skrev:Inte konstigt att Willow försöker döda Buffy, Jag skulle också va ganska sur om min bästa vän hade låst ut mig ur dimensionen i 200 år.
Enya skrev:OK. Vem tror ni Twilight är? Jag chansar på antagligen Johnatan eller Ethan Rhyne
Enya skrev:A bear skrev:Enya skrev:OK. Vem tror ni Twilight är? Jag chansar på antagligen Johnatan eller Ethan Rhyne
Jag tror på Scott Hope.
Vem är Scott Hope?
A bear skrev:Scott Hope? Buffys pojkvän i början av s3? Sedermera ut ur garderoben per s7? Joss har ju lovat att det ska dyka upp åtminstone en manlig gay karaktär... Du invänder kanske att han aldrig visade upp några tendenser att vara vare sig särskilt ond, intelligent eller övernaturlig, men:Enya skrev:A bear skrev:Enya skrev:OK. Vem tror ni Twilight är? Jag chansar på antagligen Johnatan eller Ethan Rhyne
Jag tror på Scott Hope.
Vem är Scott Hope?
a) Till skillnad från exvis Jonathan hade han aldrig en arc som slutade med att han uttryckligen kom ifrån allt det där superhjälte- och wannabe-evil-fåneriet.
Men seriöst, om det nu faktiskt är en gammal karaktär som kommer tillbaka (vilket väl aldrig har sagts vad jag vet?)
A bear skrev:Scott Hope? Buffys pojkvän i början av s3? Sedermera ut ur garderoben per s7? Joss har ju lovat att det ska dyka upp åtminstone en manlig gay karaktär... Du invänder kanske att han aldrig visade upp några tendenser att vara vare sig särskilt ond, intelligent eller övernaturlig, men:Enya skrev:A bear skrev:Enya skrev:OK. Vem tror ni Twilight är? Jag chansar på antagligen Johnatan eller Ethan Rhyne
Jag tror på Scott Hope.
Vem är Scott Hope?
a) Till skillnad från exvis Jonathan hade han aldrig en arc som slutade med att han uttryckligen kom ifrån allt det där superhjälte- och wannabe-evil-fåneriet. För att göra Scott Hope till Big Bad skulle man i alla fall inte behöva gå emot något som sades i TV-serien.
b) Till skillnad från både Jonathan och Ethan är han inte död. (OK, det vet vi att Joss struntar i - se bara på Warren.)
Enya skrev:Men seriöst, om det nu faktiskt är en gammal karaktär som kommer tillbaka (vilket väl aldrig har sagts vad jag vet?)
Jo,det har nämnts
Enya skrev:Det stod nåt om "an old enemy" men det kan ha varit Warren eller Willow de mena.
Återgå till Buffy - serietidningarna
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare