qarlsson skrev:Två gånger har jag i naiv optimism under pressat tidsschema försökt se hela piloten av SN. Och givetvis blivit tvungen att avbryta tittandet. Jag gillar det jag hittills sett, även om det bara är en kvart. Lite selfspanking och jag tar nya tag. Den ser lovande ut.
HeY skrev:Huvudrollerna spelas av Jensen Ackles (Smallville, Dark Angel) och Jared Padalecki (Gilmore Girls).
Illyria skrev:HeY skrev:Huvudrollerna spelas av Jensen Ackles (Smallville, Dark Angel) och Jared Padalecki (Gilmore Girls).
Jared kommer och förstör allting. Bort med honom.
HeY skrev:Vem vet, han kanske dör en mystisk död
Illyria skrev:HeY skrev:Vem vet, han kanske dör en mystisk död
Låter inte troligt, men det kommer jag hoppas på i varje avsnitt.
CheeseGuy skrev:Det finns en trailer (eller snarare en osammanhängande sammanfattning av 80 procent av piloten) på tv.com, om någon är intresserad. Jag tycker att den gör piloten rättvisa.
F ö vete tusan om avsnittet var bra, men det berodde nog mycket på pilotproblemen. Däremot var den allmänt trevlig/mysig och underhållande, så jag har ganska höga förväntningar på fortsättningen. (Guilty pleasure, om något.) Dessutom, som sagt: Jensen. Ackles.
Tinwiel skrev:En fråga bara: Är det unaired pilot som ni har tittat på, för det är den enda som jag hittar? Jag tänker på att unaired pilots ibland bara är ett första utkast till hur serien och den rätta piloten ska bli, men med den här verkar det ju vara den "rätta", den har bara inte visats på tv än.
Jag gillar också Jensen Ackles, han var den enda som det var lite drag i, i s2 av Dark Angel.
LWes skrev:En sak som jag fortfarande inte kommit över ens med är att det bara är två karaktärer. Dom måste väl lägga till någon mer?
Antingen från avsnitt 2 eller lite längre in i säsongen. Pappan kanske?
Hur kul är det med två karaktärer? Jag tycker att fem är minimum. 7 är lagom och 9 är heeeelt okeeeej.
adolvsson skrev:LWes skrev:En sak som jag fortfarande inte kommit över ens med är att det bara är två karaktärer. Dom måste väl lägga till någon mer?
Hur kul är det med två karaktärer? Jag tycker att fem är minimum. 7 är lagom och 9 är heeeelt okeeeej.
Jag tror två fungerar alldeles utmärkt. Resten fylls av gästskådisar, och återkommande karaktärer, men jag tycker det känns som en trevlig omväxling om vi får en serie utan stor ensemble och bara de två killarna är fasta.
LWes skrev:adolvsson skrev:LWes skrev:En sak som jag fortfarande inte kommit över ens med är att det bara är två karaktärer. Dom måste väl lägga till någon mer?
Jag tror två fungerar alldeles utmärkt. Resten fylls av gästskådisar, och återkommande karaktärer, men jag tycker det känns som en trevlig omväxling om vi får en serie utan stor ensemble och bara de två killarna är fasta.
Det är sant. Så länge det finns återkommande karaktärer så.
Jag gillar verkligen grabbarna också.
och det kan ju inte bli mer opersonliga-fristående avsnitt än CSI, och CSI gillar jag, men den här serien har övernaturliga fall istället vilket jag gillar mycket mer.
Det som vore perfekt är om deras pappa spelas av Keith Szarabajka. Det hade helt klart gjort min lycka komplett.
LWes skrev:Jag vill verkligen se om den för jag har bara sett den en gång och det var ju månader sen!
Jag ser om alla piloter när dom sänds.
Jag längtar efter att få se den igen, man kanske får se ett intro!!!!
Jag kan säga till om jag märker någon förändring från piloten, men att jag skulle märka det är nog inte så stor chans.
LWes skrev:man kanske får se ett intro!!!!
Illyria skrev:LWes skrev:man kanske får se ett intro!!!!
Det skulle iofs vara kul att få se, men det går också att vänta tills nästa avsnitt...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]