Charmed (Förhäxad)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Vem gillar/gillade du mest i Charmed?

Prue Halliwell (Shannen Doherty)
7
14%
Piper Halwliell (Holly Marie Combs)
5
10%
Phoebe Halliwell (Alyssa Milano)
17
35%
Paige Halliwell (Rose McGowan)
2
4%
Leo Wyatt (Brian Krause)
0
Inga röster
Cole Turner (Julian McMahon
12
24%
Daryll Morris (Dorian Gregory)
0
Inga röster
Chris Perry/Halliwell (Drew Füller)
6
12%
 
Antal röster : 49

Charmed (Förhäxad)

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 21:45

Någon som tittar på denna fantastiska serien. Den är jätte bra tycker jag. Själv är jag på säsong 7 som går i USA nu och den har inte gått i sverige än. Vad tycker ni andra som har sett den, det är en av mina favoriter!


Mega spoiler Säsong 7, läs inte detta om du inte vill bli super spoilad! 8)
Charisma Carpenter är som många vet med i säsong 7 av Charmed. Hon var lysnade och i senaste avsnittet "7x10 Witchness Protection" handlade avsnittet mycket om henne. Hon är en demon, men inte så ond som demoner är, hon vill nämligen bli god, en människa igen. Hon och Phoebe blir typ bästa vänner och det är mycket kul att se hur bra de kommer överens. Även Piper kommer rätt bra överens med henne i slutet. Men självklart kommer det en "Überdemon" som kallar henne förrädare för att hon hjälpt the Charmed ones och vill bli god. Det slutar då med att han dödar henne och att den superstarka, källaktiga demonen skimrar (eller vad det va) iväg. Tidigare i avsnittet fick The Charmed ones reda på en hemlighet som Leo har avslöjat. Leo har blivigt en Avatar som i början av säsongen man trodde var onda för att de var "The New Power". Men Leo övertygar dem att de är goda för han tror det själv, men man vet ju aldrig. Men som sagt slutar det med att de ber Leo kalla på de andra Avatarena för att ta hjälp av dem och sista repliken är Piper som säger "We're listening" till Avataren och sedan är det slut. Ett typiskt "To Be Continued" avsnitt, när det är spännande och allt!


Någon som har sett det? Det är spännande i alla fall!

Vad tycker ni som tittar om serien. Gillade ni att Shannen Doherty lämnade serien, tycker ni att Rose McGowan är bättre? Slutade ni titta när hoin slutade? Tycker ni att serien är bättre nu än när den började, Vilken säsong är bäst? Ja, vad tycker ni om serien överhuvudtaget?

(Prue)
Piper
Phoebe
Paige
"The Power Of Three"
Bild


(P.S Jag tror inte att någon har gjort en tråd om denna serien för jag tittade runt och hittade inget!)
Senast redigerad av HeY fre dec 10, 2004 22:12, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 21:52

Jag skrev ett fel i Spoier grejen, jag skriver vad det var i nästa medelande.
Senast redigerad av HeY fre dec 10, 2004 21:59, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 21:52

Jag ändrade i själva spoiler texten istället, visste inte att det gick men jag kom på hur!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » fre dec 10, 2004 22:36

Jag tycker att Charmed är en mycket fånig serie. För dom tre systrarna är så jobbiga när dom pratar med varanndra på sitt speciella 'gulliga' sätt och det känns bara så über-fånigt.
Jag har aldrig kännt så från någon annan serie.
och 'fånigt' är det perfekta ordet, för när man ser på det är det det enda ordet som jag ser i mitt huvud.

Det är självklart vissa saker som är bra. T.ex. Cole. han var cool.
Det jag annars stör mig mest på är demonerna. Det är (än en gång) fånigt hur dom säger en trollformel som dör demonen i en eld-puff och försvinner.
Ingen action-kännsla alls. Det är bara trollformler och så håller systrarna varanndra i händerna och så dör demonen.
och ibland måste Piper stanna tiden, vilket är en fruktansvärt mäktig kraft, men hon använder den inte rätt. Tänk alla saker hon skulle kunna göra med den.
Och Pheobe kan karate, men inte på samma sätt som Buffy slåss då det är coolt hur hon dödar monster, när Pheobe gör det är det igen bara fånigt.


Hela grund-idén är ganska dum. Tre systrar som får veta att dom är häxor.
Om dom hade blivit häxor hade det väl varit ok, men dom får reda på att dom är häxor.

Jag förstår inte hur den kan ha bättre tittarsiffror än t.ex. Angel hade.

Jag har inget emot att folk gillar den, men jag själv tycker bara att den är fånig.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 23:03

Okej, det var ju en åsikt och enligt mig så fel. Det är inte bara tre systrar som får reda på att de är häxor och sedan läser de formler för att döda demoner. Så är det inte. Alla demoner kan inte dö på samma sät, endel simpla, lågt rankade. Andra behöver man blod ifrån för att sedan kunna göre en potion och andra kan man göra potions på utan att behöva blodet. Phoebe tycker jag slåss bra och Piper använder inte sin frysnings kraft så ofta för att det här programmet är precis som Buffy att man inte får använda magi för personlig vinning. Kolla vad som hände med Willow när hon använde för personlig vinning. Och hon använder sin frysningskraft mer i början innan hon hade fått sin sprängnings kraft, den är liksom effektivare att ánvända mot demoner. Men vissa demoner går inte att frysa.
Det med att du tyckte det var töntigt att de fick reda på att de var häxor är väll inte löjligt. Hur var det med Buffy, hon fick reda på att hon The Slayer, eller hur. Om man kollar på alla likheter mellan seriena så kan man förstå att de är rätt lika, men jag kan hålla med om att Buffy var bättre.
Angel, sämre tittarserier kan det också finnas en logisk förklaring på, man fick inte några nya tittare. De som inte tittade på Buffy tittade inte heller på Angel eftersom serierna var ganska lika varandra. Meningen med Angel var väll att man skulle få nya tittare men det var mest Buffy-fans som tittade p9å den. Så man får bara inse att fler vill ha mer magi än action idag, det är dessutom mycket action i Charmed ibland.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Ai » fre dec 10, 2004 23:06

HeY skrev:Angel, sämre tittarserier kan det också finnas en logisk förklaring på, man fick inte några nya tittare. De som inte tittade på Buffy tittade inte heller på Angel eftersom serierna var ganska lika varandra. Meningen med Angel var väll att man skulle få nya tittare men det var mest Buffy-fans som tittade p9å den. Så man får bara inse att fler vill ha mer magi än action idag, det är dessutom mycket action i Charmed ibland.


Angels siffror ökade under sista säsongen då Buffy inte gick, så den logiken funkar inte. Serierna var inte heller ett dugg lika tycker jag.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav LWes » fre dec 10, 2004 23:07

HeY skrev:Andra behöver man blod ifrån för att sedan kunna göre en potion och andra kan man göra potions på utan att behöva blodet.


Hehe, ja det är ju inte alls fånigt...
Men det du skrev om att det nästan bara var Buffy-fans som såg på Angel stämmer inte. Många såg på Angel och gillade itne Buffy och tvärt om.
Någon får gärna rätta mig om jag har fel, men jag skulle gissa på att Angels sista säsong hade fler tittare än Buffys sista säsong. Fast jag orkar inte kolla upp det.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Ai » fre dec 10, 2004 23:09

Det stämmer säkert. WB är väl en rätt så mycket större kanal än UPN? Så helt omöjligt är det väl inte.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Illyria » fre dec 10, 2004 23:10

LWes skrev:Om dom hade blivit häxor hade det väl varit ok, men dom får reda på att dom är häxor.

Wrong. Visst de är häxor (i släkten) men de får först krafter när seriern börjar = de blir häxor på riktigt först då. Faktiskt lite samma som Buffy, hon hade alltid varit en potential utan att veta det, sen fick hon kraften och blev slayer. Samma grundidé.

Förut tyckte jag serien var mycket bättre och visst finns det vissa aspekter som fortfarande är intressanta men inte på samma sätt. Det har väl lite med att göra de "uppdrag" de får som kan vara aningens för löjliga ibland.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Illyria » fre dec 10, 2004 23:11

Ai skrev:Angels siffror ökade under sista säsongen då Buffy inte gick, så den logiken funkar inte. Serierna var inte heller ett dugg lika tycker jag.

Angel s5: Ett ord: Spike (gissar jag på alltså)
Senast redigerad av Illyria fre dec 10, 2004 23:20, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Ai » fre dec 10, 2004 23:12

Illyria: Skulle vara min gissning också.... Liten spoilertag på den kanske Illyria?

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav AKS » fre dec 10, 2004 23:13

Alltså, jag kanske är snett ute nu, men rent generellt så tror jag inte att BtVS-fans brukar gilla Charmed. (Och tvärtom kanske också.) Det handlar om vad man begär av story och karaktärsutveckling o.s.v.. Jag såg Charmed i början, men efter att Pixie eller vad nu Shannens karaktär hette, dog så checkade jag ut. Inte för att jag var ett SD-fan utan för att serien blivit sämre och sämre för varje avsnitt.

Cole var dock riktigt bra där i början (jag har röstat på honom i pollen). Men ser jag Charmed nu så finner jag det enbart irriterande. Dåliga manus, dåligt skådespeleri (håller med LWes om att systrarna pratar på ett löjligt överdrivet sätt) och dåliga effekter. WB förnyade denna series kontrakt, men inte Angels?! Vissa får vad de förtjänar.

Annars är det ju trevligt för alla som uppskattar Charmed. Önskar att jag kunde tycka om fler serier än vad jag gör. Känns som det skulle vara lite roligare då.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 23:14

Jag kan kanske hålla med om att endel avsnitt kan vara löjliga som det med Anden i flaska som var ond och hette Jenni. Det avsnittet tyckte jag var rätt löjligt men jag tycker inte att serien är löjlig. Själva iden tycker jag är bra och historian tycker jag är ganska trovärdig! :oops:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Noggster » fre dec 10, 2004 23:16

Jag tycker inte charmed är en så dålig serie, finns mkt värre på tv.
saken är bara att serien helt saknar det där extra, som gör att man verkligen måste fortsätta kolla. Allt som händer känns faktikst väldigt uppenbart, småhändelser till stora händelser.
Användarvisningsbild
Noggster
Zeppo
 
Inlägg: 3371
Blev medlem: 29 jan 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre dec 10, 2004 23:16

Det är bra att du står på dig mot detta kompakta motstånd! Som sagt, det är ju trevligt för alla som gillar serien, men själv så kan jag inte för mitt liv förstå dess popularitet.

Hur populär är serien egentligen? Nån som vet?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav LWes » fre dec 10, 2004 23:24

AKS skrev:Hur populär är serien egentligen? Nån som vet?


Jag kollar gärna upp lite tittarsiffror senare ikväll, men just nu skall jag äta min andra kvällsmat och se på The Apprentice.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre dec 10, 2004 23:25

Håller utkik efter dina siffror.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 23:28

Jag vet inte riktigt hur populär den är, men vad jag har hört så går denna nya säsongen (7) väldigt bra. Den är också väldigt spännande, nästan Buffy-stil, enligt mig.
Jag ger mig inte, jag ska övertyga er på något sätt att det är en värdig serie att titta på!! :P

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre dec 10, 2004 23:29

Gotta love your determination! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Illyria » fre dec 10, 2004 23:29

Jag laddar hem och tittar (även om jag ligger några avsnitt bakom nu) men att serien är i klass med Buffy, no way. Ljusår ifrån.

Min favoritkaraktär är förövrigt Paige.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 23:34

Gotta love your determination!


Vad betyder determination, hjälp första gången på jag vet inte hur länge jag frågar något om engelska! Jag har alltid varit bra i det :P


Joo, jag tycker att säsong 7 platsar Buffy. I alla fall bättre än Buffy säsong 1! Fasst den säsongen var rätt så lam, men bra! :!:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre dec 10, 2004 23:36

Det betyder ungefär "beslutsamhet", men jag tycker att ordet har fler konnotationer än det. Att man inte ger sig trots motstånd, lite envishet och allt det där.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 23:40

Okej, jag håller på att titta tittarsiffror för Förhäxad för den som är intresserad, jag tror jag hittat något bra, återkommer med svar.

Det var någon som sa att det var dåliga specialleffekter, jag undrar, VILKEN serie har du tittat på?? Bättre specialeffekter än många Buffy avsnitt, jag menar ormen som skulle lokalisera The Key åt Glory I Buffy säsong 5.

Vilket avsnitt är du som laddat ner säsong 7 på?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » fre dec 10, 2004 23:43

HeY skrev:Vilket avsnitt är du som laddat ner säsong 7 på?

Who me? Ivarjefall nästa avsnitt jag ska se är 7x07 så jag är fyra avsnitt bakom.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » fre dec 10, 2004 23:48

Okej, tycker du det har varit spännande än?

Jag hittar inga siffror på tittarsiffrorna men det står öerallt att serien är mycket populär i alla fall!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre dec 10, 2004 23:58

HeY skrev:Det var någon som sa att det var dåliga specialleffekter, jag undrar, VILKEN serie har du tittat på?? Bättre specialeffekter än många Buffy avsnitt, jag menar ormen som skulle lokalisera The Key åt Glory I Buffy säsong 5.


Love, du behöver inte bli så upprörd. Du kan vara övertygad om att jag *vet* att det är Förhäxad jag kollat på. Bara för att vi är på en Buffyboard behöver det inte betyda att jag tycker att alla effekter i Buffy är bra. Överlag är de dock bättre i Buffy än i Förhäxad.
Senast redigerad av AKS fre dec 10, 2004 23:59, redigerad totalt 1 gång.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » fre dec 10, 2004 23:59

Jag har aldrig sett ett helt avsnitt av serien, och tänker därför inte heller döma den. Av vad jag har sett verkar den dock inte falla mig i smaken. Men onekligen har den en precis fantastisk titellåt.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » lör dec 11, 2004 0:01

Jag är inte upprörd :P
Sorry, verkade det som det, det var bara ett litet försvar för Charmed ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » lör dec 11, 2004 0:04

Verkade lite som det med dubbla frågetecken och versaler. Bra att du inte var upprörd dock. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Chosen » lör dec 11, 2004 0:04

Om jag ska vara ärlig så gillar jag serien.
Ja vissa saker i serien bör ändras men jag har sett på dom första avsnitten utav Säsong 7 och C.C gör ett fantastiskt bra jobb.
En sak om att Angel hade lägre siffror kunde ju vara att människor inte hade samma känsla för serien som dom hade för Buffy (tur att jag är inte sån). Men om jag skulle vara writer så skulle jag föra in små ändringar så att det syns vis slutet av en säsong. Men som sagt jag gillar Charmed och den är vard att se på, men det är upp till er.
Användarvisningsbild
Chosen
Minion
 
Inlägg: 234
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Studerar

Nästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron