buffy trading cards

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

buffy trading cards

Inläggav Vampir3_SlayYer » sön jul 18, 2004 1:12

nån som vet vart man kan köpa buffy trading cards?? lr nån affär där dom säljer buffy tillbehör ... förutom där dom säljer filmerna o skivor o sånt.. :P utan bara där dom säljer cards,dockor,smycken... mm !!!
Användarvisningsbild
Vampir3_SlayYer
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 27 jun 2004

Inläggav Willowtree » mån jul 19, 2004 12:14

Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.
-One of these days I´m gonna put you two in a room and let you wrestle in out.
-No problem at this end.
- Hmm... There could be oil of some kind involved...
Användarvisningsbild
Willowtree
Big Bad
 
Inlägg: 1093
Blev medlem: 18 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Vampir3_SlayYer » tis jul 20, 2004 1:55

Willowtree skrev:Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.


Okej. hur vare att köpa d på ebay då? hur lång tid tog det att få grejjerna.. kostade det extra att skicka o sånt...?? hur betalade du? funkar det med visa elektron kort?? kraaam
Användarvisningsbild
Vampir3_SlayYer
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 27 jun 2004

Inläggav Calle » tis jul 20, 2004 2:02

Vampir3_SlayYer skrev:
Willowtree skrev:Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.


Okej. hur vare att köpa d på ebay då? hur lång tid tog det att få grejjerna.. kostade det extra att skicka o sånt...?? hur betalade du? funkar det med visa elektron kort?? kraaam

Nope, Visa Electron kort funkar inte, jag försökte åter igen med mitt. Jag har flera gånger förut försökt i desperation att handla där, men mitt kort funkar aldrig. Idag såg jag en duster som jag ville ha, men j
det funkade inte den här gången heller.
Willow: "There were, you know, razor scooters and pictures of the vulcan lady on Enterprise."
Xander: "Ooh! I mean pff, nerds"
Användarvisningsbild
Calle
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 06 apr 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Joamna » tis jul 20, 2004 13:09

man kan ju alltid skaffa paypal och betala så.. var lite krångligt först att registrera och så men är himla enkelt sedan.. många på ebay har paypal också..

https://www.paypal.com/
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav VelocityBoy » tis jul 20, 2004 13:19

Jag handlar massor på eBay (10 köp hittills den här månaden) och för mig är Paypal ett måste både med tanke på hur bekvämt det är samt att det ger en en väldig säkerhet... jag överväger inte ens säljare som inte tar Paypal.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Vampir3_SlayYer » tis jul 20, 2004 19:28

VelocityBoy skrev:Jag handlar massor på eBay (10 köp hittills den här månaden) och för mig är Paypal ett måste både med tanke på hur bekvämt det är samt att det ger en en väldig säkerhet... jag överväger inte ens säljare som inte tar Paypal.


okej.. emn kostar det inget att ha paypal?? och sen när man betalar på paypal drar den ifrån nått konto lr ifrån sitt visa kort???
Användarvisningsbild
Vampir3_SlayYer
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 27 jun 2004

Inläggav Vampir3_SlayYer » tis jul 20, 2004 19:29

Calle skrev:
Vampir3_SlayYer skrev:
Willowtree skrev:Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.


Okej. hur vare att köpa d på ebay då? hur lång tid tog det att få grejjerna.. kostade det extra att skicka o sånt...?? hur betalade du? funkar det med visa elektron kort?? kraaam

Nope, Visa Electron kort funkar inte, jag försökte åter igen med mitt. Jag har flera gånger förut försökt i desperation att handla där, men mitt kort funkar aldrig. Idag såg jag en duster som jag ville ha, men j
det funkade inte den här gången heller.


duster?? menar du en stake?? hur mycke kostade den?? mvh Jassie
Användarvisningsbild
Vampir3_SlayYer
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 27 jun 2004

Inläggav Calle » tis jul 20, 2004 20:10

Vampir3_SlayYer skrev:
Calle skrev:
Vampir3_SlayYer skrev:
Willowtree skrev:Jag önskar att jag visste. Jag skulle vara först i kön isåfall, jag vet bara att allt sånt finns på eBay, det var där jag köpte mitt brädspel iallafall.


Okej. hur vare att köpa d på ebay då? hur lång tid tog det att få grejjerna.. kostade det extra att skicka o sånt...?? hur betalade du? funkar det med visa elektron kort?? kraaam

Nope, Visa Electron kort funkar inte, jag försökte åter igen med mitt. Jag har flera gånger förut försökt i desperation att handla där, men mitt kort funkar aldrig. Idag såg jag en duster som jag ville ha, men j
det funkade inte den här gången heller.


duster?? menar du en stake?? hur mycke kostade den?? mvh Jassie

Nope, en rock, en sådan som spike har ungefär, bara i en lägre prisklass. den kostade 29$ ifall du undrar.
Willow: "There were, you know, razor scooters and pictures of the vulcan lady on Enterprise."
Xander: "Ooh! I mean pff, nerds"
Användarvisningsbild
Calle
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 06 apr 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Calle » tis jul 20, 2004 20:30

VelocityBoy skrev:Jag handlar massor på eBay (10 köp hittills den här månaden) och för mig är Paypal ett måste både med tanke på hur bekvämt det är samt att det ger en en väldig säkerhet... jag överväger inte ens säljare som inte tar Paypal.

Hur fungerar det egentligen? Jag fattar inte, måste man ha ett visa kort med internetfunktioner på? Eller kommer det hem en räkning på det man handlat för?
Willow: "There were, you know, razor scooters and pictures of the vulcan lady on Enterprise."
Xander: "Ooh! I mean pff, nerds"
Användarvisningsbild
Calle
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 06 apr 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Zaxx » tis jul 20, 2004 20:39

VAR!! hittar bara massa "korta"!

den måste ju vara LÅNG!
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Calle » tis jul 20, 2004 20:55

Zaxx skrev:VAR!! hittar bara massa "korta"!

den måste ju vara LÅNG!

Ja klart att den ska vara lång. Jag skickar en länk
det är den här som jag har tittat på: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=57988&item=3921247519&rd=1 Det finns massa andra med exekt samma rock, sök på "leather trench coat" så hittar du en hel del.
Edit: Den här är bättre då de skickar ut till hela världen dessutom omnämns båda angel och spike i annonsen (samma rock annars) http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3921365449
Senast redigerad av Calle tis jul 20, 2004 22:43, redigerad totalt 1 gång.
Willow: "There were, you know, razor scooters and pictures of the vulcan lady on Enterprise."
Xander: "Ooh! I mean pff, nerds"
Användarvisningsbild
Calle
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 06 apr 2004
Ort: Uppsala

Inläggav VelocityBoy » tis jul 20, 2004 22:11

Calle skrev:Hur fungerar det egentligen? Jag fattar inte, måste man ha ett visa kort med internetfunktioner på? Eller kommer det hem en räkning på det man handlat för?


Du behöver ett vanligt bankomat kort knutet till ett kreditkorts bolag (Visa, Mastercard, Amex m m) sedan så anger du det kortnumret till Paypal efter det så behöver du bara ange till vilken e-mail adress du vill betala pengar så drar de det ifrån det bankkonto du har knutet till kortet... mao lämnar du aldrig ut ditt kortnummer till de du handlar med utan bara till Paypal (som man kan lita på då de är så stora).
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Calle » tis jul 20, 2004 22:26

VelocityBoy skrev:
Calle skrev:Hur fungerar det egentligen? Jag fattar inte, måste man ha ett visa kort med internetfunktioner på? Eller kommer det hem en räkning på det man handlat för?


Du behöver ett vanligt bankomat kort knutet till ett kreditkorts bolag (Visa, Mastercard, Amex m m) sedan så anger du det kortnumret till Paypal efter det så behöver du bara ange till vilken e-mail adress du vill betala pengar så drar de det ifrån det bankkonto du har knutet till kortet... mao lämnar du aldrig ut ditt kortnummer till de du handlar med utan bara till Paypal (som man kan lita på då de är så stora).

Okej, illa, det hjälpte inte mig för jag har inget visa kort.
Willow: "There were, you know, razor scooters and pictures of the vulcan lady on Enterprise."
Xander: "Ooh! I mean pff, nerds"
Användarvisningsbild
Calle
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 06 apr 2004
Ort: Uppsala

Inläggav VelocityBoy » tis jul 20, 2004 22:30

Du kan inte skaffa ett då? eller det kanske är någon slags åldersgräns... i annat fall får du väl be dina föräldrar att skaffa ett som du kan använda till internet affärer.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Calle » tis jul 20, 2004 22:38

Kanske det, jag kan ju alltid försöka, annars kan jag ju alltid fråga ifall de går med på att jag betalar på något av deras kort och sedan betalar dem.
Nu är det bara dags att börja tigga att få låna mamma eller pappas kort, rocken kostar endast 560 kr och då är frakt inräknad (den var dyrast).
Willow: "There were, you know, razor scooters and pictures of the vulcan lady on Enterprise."
Xander: "Ooh! I mean pff, nerds"
Användarvisningsbild
Calle
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 06 apr 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Calle » tor jul 22, 2004 1:50

Men tjoho nu får jag min rock, tack Zaxx för hjälpen.
Willow: "There were, you know, razor scooters and pictures of the vulcan lady on Enterprise."
Xander: "Ooh! I mean pff, nerds"
Användarvisningsbild
Calle
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 06 apr 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Sparvid » tor jul 22, 2004 11:01

VelocityBoy skrev:
Calle skrev:Hur fungerar det egentligen? Jag fattar inte, måste man ha ett visa kort med internetfunktioner på? Eller kommer det hem en räkning på det man handlat för?


Du behöver ett vanligt bankomat kort knutet till ett kreditkorts bolag (Visa, Mastercard, Amex m m) sedan så anger du det kortnumret till Paypal efter det så behöver du bara ange till vilken e-mail adress du vill betala pengar så drar de det ifrån det bankkonto du har knutet till kortet... mao lämnar du aldrig ut ditt kortnummer till de du handlar med utan bara till Paypal (som man kan lita på då de är så stora).


Så är Paypalet helt enkelt knutet till kortet? Jag har ett Visa-kort nu (bara för att alla här tjatar så om att man måste ha det ;)) men jag blev lite tveksam om Paypal när jag läste om "Paypal accounts" och undrade om man liksom fick ett (nytt) konto där dit man måste sätta in pengar på, osv...
Användarvisningsbild
Sparvid
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Östersund

Inläggav VelocityBoy » tor jul 22, 2004 11:22

Sparvid: Precis... men du kan få pengar på ditt Paypal konto om någon skulle betala dig av någon anledning om så är fallet så kan du flytta de pengarna till ditt bankkonto för en viss avgift. Att betala med Paypal är dock helt gratis...
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)


Återgå till Shopping



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron