läängtar

Ett forum för att prata om Angel

läängtar

Inläggav Lila » sön jan 30, 2005 20:06

jag dööör!!! jag har inte sett s 3,4,5 än så Lördagen den 26 har jag bokat tv;n och köpt gubben AC/DC billjetter....och tro att jag ska titta på s3 i ett sträck på lördagen!!!! o sen s4 på söndage....oså blir man maniskt galen i två veckor....


usch...de e 4 veckor kvar... :evil:
Användarvisningsbild
Lila
Minion
 
Inlägg: 77
Blev medlem: 13 dec 2004

Inläggav Johannah » mån jan 31, 2005 1:33

Hehe, det låter riktigt härligt det där! Jag kan säga att det är rätt påfrestande att se S3 och S4 i ett sträck. Jag satt med rejält rödgråtna ögon efter det...

(Saknar tiden då jag hade nya Angel-avsnitt att se fram emot.)
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav LWes » mån jan 31, 2005 1:38

Johannah skrev:(Saknar tiden då jag hade nya Angel-avsnitt att se fram emot.)


Herregud vad vi alla saknar det!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » mån jan 31, 2005 1:40

ja men herregud, säsong 5 släpps ju på DVD snart. Inte mer än ett par veckor kvar. För mig kommer det bli som att se det på nytt. (Längtan är stor)^2
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Johannah » mån jan 31, 2005 2:09

Inte länge sedan jag såg S5. Har den på datorn, men givetvis ska jag köpa den :) Har ju börjat med min omtitt av hela serien, men står still lite grann just nu.
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav CiX » mån jan 31, 2005 2:49

Så det finns alltså fördelar med att bara ha sett fram till Angel 1.19...
CiX
Minion
 
Inlägg: 430
Blev medlem: 08 nov 2004
Ort: Karlstad

Inläggav Johannah » mån jan 31, 2005 2:52

CiX skrev:Så det finns alltså fördelar med att bara ha sett fram till Angel 1.19...

Önskar jag vore där!!!
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav Jhonny » mån jan 31, 2005 22:58

LWes skrev:
Johannah skrev:(Saknar tiden då jag hade nya Angel-avsnitt att se fram emot.)


Herregud vad vi alla saknar det!




mmmm ja
There is no knowledge that is not power
Användarvisningsbild
Jhonny
Minion
 
Inlägg: 295
Blev medlem: 07 okt 2004
Ort: Dalsjöfors

Inläggav sus@n » tis feb 01, 2005 16:14

Tob skrev:ja men herregud, säsong 5 släpps ju på DVD snart. Inte mer än ett par veckor kvar. För mig kommer det bli som att se det på nytt. (Längtan är stor)^2


Tob: Jag har fortfarande hållit mitt löfte om att inte se den. Endast de två första avsnitten :D Så jag har fortfarande avsnitt att se fram emot..
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav VelocityBoy » tis feb 01, 2005 16:29

sus@n skrev:
Tob skrev:ja men herregud, säsong 5 släpps ju på DVD snart. Inte mer än ett par veckor kvar. För mig kommer det bli som att se det på nytt. (Längtan är stor)^2


Tob: Jag har fortfarande hållit mitt löfte om att inte se den. Endast de två första avsnitten :D Så jag har fortfarande avsnitt att se fram emot..


Du är övermänsklig :) ... jag är nöjd med att bara ha sett serien en gång (när den gick) och ser fram emot att se den igen för första gången på DVD.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav sus@n » tis feb 01, 2005 17:04

VB: Jag är duktig på att hålla mina löften när det gäller sådana saker. Jag lovade mig själv att vänta tills jag fick DVDn eftersom jag ville ha det helt fräscht. :rolleyes:
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Joamna » tis feb 01, 2005 17:37

sus@n skrev:Tob: Jag har fortfarande hållit mitt löfte om att inte se den. Endast de två första avsnitten :D Så jag har fortfarande avsnitt att se fram emot..


Jag hade tänkt vänta eftersom det inte är så längt kvar till dvd släppet och det var ganska nyss jag började se på Angel, men det gick inte riktigt som jag tänkt..
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sus@n » tis feb 01, 2005 18:19

Flisa: Och jag såg avsnitt 1 och 2 typ i oktober eller nåt :D
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Tob » tis feb 01, 2005 18:32

sus@n skrev:
Tob skrev:ja men herregud, säsong 5 släpps ju på DVD snart. Inte mer än ett par veckor kvar. För mig kommer det bli som att se det på nytt. (Längtan är stor)^2


Tob: Jag har fortfarande hållit mitt löfte om att inte se den. Endast de två första avsnitten :D Så jag har fortfarande avsnitt att se fram emot..


Men du anar inte hur underbart det är att faktiskt ha sett färdigt allt. Ångrar mig faktiskt inte en sekund att jag såg färdigt serien i höstas. Men skall jag vara ärlig så trodde jag inte du skulle klara det, och undra om inte jag hade sagt något så skulle du nog fortsätt. Vad var egentligen meningen med att se dem två första avsnitten?
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav sus@n » tis feb 01, 2005 18:49

Tob: Jag hoppas jag kan känna en lättnad med.. det kommer nog kännas skumt. Jag såg de två första p.ga. att jag hade ett sådant sug efter att ha sett slutet av S4 att se lite av S5 och de var ju dubbelavsnitt så det blev 2. Jag tror du hade lite med saken att göra att jag höll mig :D
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige


Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron