3x03 Faith, Hope And Trick

Här pratar vi mest om Säsong 3

Betygsätt detta avsnitt

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
4
11%
7
8
21%
8
22
58%
9
2
5%
10
2
5%
 
Antal röster : 38

Inläggav mattek72 » ons nov 17, 2004 21:53

JRT skrev:

mattek72 skrev:

Jag kunde bara inte med Angel i säsong 1 och 2.

Jag litar på att du inte inkluderar Angelus i det? I så fall är du... konstig.




Det vore väl inte första gången som jag blir anklagad för det ...
Men okej,jag gillar inte Angel i säsong 1 och 2 när han har en själ.
Men när han förlorar den i S2 blir det till det bättre!
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher
 
Inlägg: 6697
Blev medlem: 15 maj 2004

Inläggav JRT » ons nov 17, 2004 22:25

Bra, bra. Då är du vettig i det avseendet i alla fall! :)
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Angelus » tis nov 30, 2004 14:14

Slutscenen säger allt!!!! + Faith är ganska läcker =)
"me, myself and my lvl 60"
Användarvisningsbild
Angelus
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 26 maj 2004
Ort: Onsala

Inläggav Emily » ons dec 15, 2004 14:06

Faith irriterar mig. Även om jag har sett alla buffy avsnitt.
Men jag faktisk gillar att inte tycka om henne.
Angelus: Violate our women!
Användarvisningsbild
Emily
Minion
 
Inlägg: 140
Blev medlem: 19 apr 2004
Ort: Västerås

Inläggav VelocityBoy » ons dec 15, 2004 14:14

Emily skrev:Faith irriterar mig. Även om jag har sett alla buffy avsnitt.
Men jag faktisk gillar att inte tycka om henne.


Jag gillar att gilla henne ;)
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Zaxx » ons dec 15, 2004 15:12

Jag gillar att hon gillar mig litegrann...
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Wyclef » sön dec 26, 2004 3:51

Tycker Faiths entré i serien är mycket bra där man på en gång förstår vilken typ av karaktär hon är. Enda negativa jag kan hitta med avsnittet är att när det är som mest spännade så avtar spänningen alldeles för fort. Ger avsnittet en 8.
Wyclef
Minion
 
Inlägg: 53
Blev medlem: 22 dec 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tam » fre dec 31, 2004 3:48

Apropå ringen Scott Hope ger Buffy: i min ändlösa jakt på kickar läste jag manuset till det här avsnittet och där var Scotts ring inte en Claddagh ring utan nån random crap ring, och Buffy bara hallicunerade litegrann. Om detta försvann för att det ändrades eller att det klantades bort nånstans vägen på är en fråga som är komplett oviktig förstås, men jag gillar manus versionen bättre och tror då därför på den.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Yog-Sothoth » fre dec 31, 2004 14:11

Tam skrev:Apropå ringen Scott Hope ger Buffy: i min ändlösa jakt på kickar läste jag manuset till det här avsnittet och där var Scotts ring inte en Claddagh ring utan nån random crap ring, och Buffy bara hallicunerade litegrann. Om detta försvann för att det ändrades eller att det klantades bort nånstans vägen på är en fråga som är komplett oviktig förstås, men jag gillar manus versionen bättre och tror då därför på den.

Jag har alltid trott att han hade köpt en likadan ring av en slump i en antikaffär....
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav eponinethen » ons jan 05, 2005 1:30

När Faith skymtas på dansgolvet börjar jag le och när vi får se henne fajta och döda vampyren utanför Bronze så blir jag fånigt fnittrig av lycka. Ah, jag önskar att jag fick vara en i gänget inne på Bronze när Faith berättar sina historier, jag skulle varit lika fascinerad som alla de är (utom Buffy då). Det enda som gör mig ledsen i detta avsnitt, är att Buffy inte kan acceptera Faith. Att hon måste vara så extremt avig mot henne trots att Faith bara försöker lära känna Buffy.

En annan sak som känns sorglig eller skum, är när Faith blir rädd. När Faith får höra Kakistos namn tänker hon fly (igen). Det är i princip enda gången vi får se att Faith är öppet rädd och svag. Hon visar för Buffy att hon inte vågar, att hon inte klarar att döda Kakistos. Att hon sedan lyckas med detta är naturligtvis en stor seger för Faith.

Men det känns också som att detta är början till den krångliga relationen Buffy/Faith. Här har Faith ännu inte kommit underfund med att Buffy känner att hon måste vara överlägsen Faith. När Faith får reda på det så kan hon aldrig mer visa sig rädd/svag/whatever för Buffy. Det är extremt sorgligt..
"If I speak more clearly, if I make more sense..."

epo's blog
Användarvisningsbild
eponinethen
Minion
 
Inlägg: 147
Blev medlem: 15 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav mattek72 » ons jan 05, 2005 1:37

eponinethen skrev:
Det enda som gör mig ledsen i detta avsnitt, är att Buffy inte kan acceptera Faith. Att hon måste vara så extremt avig mot henne trots att Faith bara försöker lära känna Buffy.


Typiskt Buffy uppträdande.
Alltid störst bäst och vackrast.
Igentligen så är det ju Buffy som muckar gräl först! Efter att Faith ställt några frågor för att lära känna henne.
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher
 
Inlägg: 6697
Blev medlem: 15 maj 2004

Inläggav VelocityBoy » ons jan 05, 2005 1:50

eponinethen skrev:Här har Faith ännu inte kommit underfund med att Buffy känner att hon måste vara överlägsen Faith. När Faith får reda på det så kan hon aldrig mer visa sig rädd/svag/whatever för Buffy. Det är extremt sorgligt..


Spoiler resten av s3

Jag har alltid sett det som att Buffy är avundsjuk på den frihet som hon tycker att Faith har (som hon inte egentligen har...) och är frestad att liksom ta allt med en klackspark men att hon inte nämns pga sitt kall och sin uppfostran. Men det var kanske inte det du menade... det är väldigt länge sedan jag såg det här avsnittet.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav eponinethen » ons jan 05, 2005 2:17

mattek72 skrev:Typiskt Buffy uppträdande.
Alltid störst bäst och vackrast.
Igentligen så är det ju Buffy som muckar gräl först! Efter att Faith ställt några frågor för att lära känna henne.


Heh, håller med. Och håller även med det VelocityBoy skrev. Buffy har ju flera gånger försökt att "fly från sitt öde" (Prophecy Girl, Anne, osv) men inser gång på gång att detta inte fungerar. Som Buffy ser det är Faith oansvarig, och på sätt och vis har hon såklart rätt. Det hon inte inser är att Faith är helt jävla ensam och har det inte så hysteriskt roligt och lätt bara för att hon har det svårt med ansvar. Och hon inser inte heller att Faith faktiskt försöker. (Spoiler S6):Buffy hade det också riktigt svårt när hon just fått veta att hon var en slayer, hon hamnade till och med på mental institution... Jag menar.. henne gud, Buffy är inte så perfekt som hon vill tro. Eh.


(Jag vet att ni gillar spoiler-övertäckar-grejen. Men jag ids ärligt talat inte täcka över allt som inte har exakt med detta att göra (eller det som hänt hittills), ni får förlåta mig... Jag tar för givet att alla sett allt, vilket kanske inte är så bra..)

Hon "ids" inte så då får väl jag hoppa in denna gång. Men var snäll och börja markera i fortsättningen. Tack. /caffeineaddict
"If I speak more clearly, if I make more sense..."

epo's blog
Användarvisningsbild
eponinethen
Minion
 
Inlägg: 147
Blev medlem: 15 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » ons jan 05, 2005 2:24

(Jag vet att ni gillar spoiler-övertäckar-grejen. Men jag ids ärligt talat inte täcka över allt som inte har exakt med detta att göra (eller det som hänt hittills), ni får förlåta mig... Jag tar för givet att alla sett allt, vilket kanske inte är så bra..)

Förstår att man vill posta utan att tänka efter vad som har hänt när ibland, men det är lite respektlöst mot de få som inte sett längre.
Är det smågrejer så är det ju inget, men vissa grejer skulle jag skrikit högt om någon spoilat mig för bara genom att inte orka spoilermarkera.

Att använda spoilermarkering är dessutom ganska enkelt, om du har Internet Explorer är det bara att markera den text du vill ha spoilermärkt och klicka på Spoiler-knappen.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav sharatec » ons jan 05, 2005 2:27

eponinethen skrev:(Jag vet att ni gillar spoiler-övertäckar-grejen. Men jag ids ärligt talat inte täcka över allt som inte har exakt med detta att göra (eller det som hänt hittills), ni får förlåta mig... Jag tar för givet att alla sett allt, vilket kanske inte är så bra..)


Jag vill inte vara oförskämd (även om denna ovilja kanske inte märks i mitt inlägg), men är det verkligen bästa debattmetod att skriva rakt ut att man inte ids respektera vare sig forumreglerna eller de skribenter som inte sett lika långt som man själv?

Gör bot och bättring, spoilermarkera. :)
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav sharatec » ons jan 05, 2005 2:29

Dubbelpost: jag hatar min nätanslutning!
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav eponinethen » ons jan 05, 2005 2:31

gaspode skrev:Förstår att man vill posta utan att tänka efter vad som har hänt när ibland, men det är lite respektlöst mot de få som inte sett längre.
Är det smågrejer så är det ju inget, men vissa grejer skulle jag skrikit högt om någon spoilat mig för bara genom att inte orka spoilermarkera.

Att använda spoilermarkering är dessutom ganska enkelt, om du har Internet Explorer är det bara att markera den text du vill ha spoilermärkt och klicka på Spoiler-knappen.

Jo jag vet, jag hade själv hela BtVS och AtS spoilat för mig innan jag såg det. Men är det många som inte sett hela serien här?
Plus att det är jobbigt att läsa det som är spoiler-märkt för att man inte kan se flera postar på en gång osv..

Jag har inte IE men jag vet hur man gör i alla fall. Fast jag har har problem med det förr, ska se om det fungerar nu: spoiler


Ah, jag visste inte att det var forumregler. Då ska jag genast börja göra så :)
Är reglerna så att man ska gömma allt som inte direkt hänt ännu i just den tråden alltså..? Allt som inte hänt i Faith, Hope & Trick tex..?
"If I speak more clearly, if I make more sense..."

epo's blog
Användarvisningsbild
eponinethen
Minion
 
Inlägg: 147
Blev medlem: 15 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sharatec » ons jan 05, 2005 2:39

eponinethen skrev:Är reglerna så att man ska gömma allt som inte direkt hänt ännu i just den tråden alltså..? Allt som inte hänt i Faith, Hope & Trick tex..?


Det är väl tanken - alltså, du får i ditt exempel diskutera allt från säsong 1, 2 och de tre första avsnitten i säsong 3 utan några markeringar.
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav Ai » ons jan 05, 2005 2:44

eponinethen skrev:Är reglerna så att man ska gömma allt som inte direkt hänt ännu i just den tråden alltså..? Allt som inte hänt i Faith, Hope & Trick tex..?


Man behöver ju inte sätta sig själv på personlig hjärntvätt, men allt som händer efter den tråd man är inne i är spoiler. Detsamma gäller naturligtvis dom serier tråden inte handlar om. Det är ganska lätt att komma ihåg reglerna - det är helt enkelt fråga om att ta hand om de lyckliga som inte sett längre.

Jag var själv spoilrad för allt också, men skulle gärna nu så här i efterhand varit glad om jag inte fallit för frestelsen.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav VelocityBoy » ons jan 05, 2005 12:34

eponinethen skrev: Jag menar.. henne gud, Buffy är inte så perfekt som hon vill tro. Eh.


Spoiler s7
Hon tror inte att hon är perfekt, i s6 och s7 ser man vilket fruktansvärt självförakt hon har.


BUFFY: It is! It's wrong. I'm wrong. Tell me that I'm wrong, please... Please don't forgive me, please... (sobbing) Please don't... Please don't forgive me... :cry:


Sedan tycker jag att Buffy försöker med Faith t ex på julaftonen men blir bortstött...
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav eponinethen » tor jan 06, 2005 17:20

Jag menade bara att Buffy ser ner på Faith för att hon har svårt med slayer-grejen, att hon kan försöka fly från det osv, men det har ju Buffy själv försökt göra. Buffy har inte alltid betett sig så perfekt när det gäller detta heller. När Faith tar upp detta och säger att Buffy är rätt lik henne osv, att Buffy hade kunnat vara Faith.. Så blir hon ordentligt irriterad, eftersom att hon vet att detta är sant, och att hon funderat seriöst på att välja den "vägen" Faith valt.

Apropå julafton. Okej jag spoilermärker för de som inte sett Amends: Nja, Buffy försöker inte överdrivet, och ja, Faith stöter bort henne, inte otrevligt men hon säger att hon inte kan komma. Men sedan går Faith till Buffy och Joyce, och hon har med sig julklappar till och med (gud, det är så sorglig och fin scen), vilket jag tycjer gör upp för detta.

Men det jag talade om framförallt var hur Buffy behandlar Faith i Faith, Hope & Trick eftersom att det är detta denna tråd handlar om...
"If I speak more clearly, if I make more sense..."

epo's blog
Användarvisningsbild
eponinethen
Minion
 
Inlägg: 147
Blev medlem: 15 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Binchy » fre jan 07, 2005 13:30

Scott är för mesig för Buffy, Trick är underhållande, kul att se en mörkhyad vampyr. "Now, I'm hungry".
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Yog-Sothoth » fre jan 07, 2005 13:41

Binchy skrev:Scott är för mesig för Buffy, Trick är underhållande, kul att se en mörkhyad vampyr. "Now, I'm hungry".

Spoilers resten av säsong 3 (och 4):
Jag tycker det är tråkigt att de så ofta i Buffy introducerar karaktärer med massa potential, bara för att låta dem dö bort sen. Mr. Trick gör ju en underbar entré och insats i första avsnittet han är med i, men sen är han bara en sidofigur som till slut dör utan någon som helst dramatik.

Samma sak gäller Professor Walsh i säsong4.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav JRT » fre jan 07, 2005 21:35

Yog-Sothoth skrev:Samma sak gäller Professor Walsh i säsong4.


S4
När det gäller Professor Walsh har jag för mig att hon skulle ha varit med längre, men att skådespelaren fick annat att göra, därför dödades hon så snabbt.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav xAMNESIAx » tis jan 18, 2005 0:51

Bra introduktion av Faith, känns realistiskt. Kakistos var något av en besvikelse, han kändes inte speciellt mäktig, eller intressant för den delen. Sista scenen med Angel är även välgjord, bra hype inför nästa avsnitt. 7/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav jvc_man » lör jan 29, 2005 3:04

Generellt ett väldigt bra avsnitt, slutet är ju riktigt bra! Jag bara väntade på att något skulle hända när ringen lades på marken... 8)
Den som är god vän med alla, är inte vän med någon
Användarvisningsbild
jvc_man
Minion
 
Inlägg: 375
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Malmö

Inläggav Gordo » sön mar 06, 2005 18:21

Bra avsnitt! Bra slut!

Faith, jag kan aldrig riktigt bestämma mig för om jag hatar eller älskar den karaktären. Men hon förgyller i alla fall serien med sin närvaro :)

Det finns några riktigt bra scener i det här avsnittet. Jag tycker om scenen där Buffy berättar för Willow och Giles vad som hände med Angel. Scoobisarnas olika reaktioner på Faith är också roliga.

Cordelia: Check out Slut-O-Rama and her Disco Dave.
---
Oz: I'm gonna go out on a limb and say there's a new Slayer
in town.

---
Cordelia: Xander! Find a new theme.

Avsnittet får en 7:a av mig.
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav mattek72 » mån mar 07, 2005 0:46

Gordo skrev:

Faith, jag kan aldrig riktigt bestämma mig för om jag hatar eller älskar den karaktären. Men hon förgyller i alla fall serien med sin närvaro


Det är inte alls svårt,det är bara att älska den karaktären.
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher
 
Inlägg: 6697
Blev medlem: 15 maj 2004

Inläggav Gordo » mån mar 07, 2005 8:50

mattek72 skrev:Gordo skrev:

Faith, jag kan aldrig riktigt bestämma mig för om jag hatar eller älskar den karaktären. Men hon förgyller i alla fall serien med sin närvaro


Det är inte alls svårt,det är bara att älska den karaktären.


Ja, det lutar väl mer ofta år det alternativet!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » ons jun 22, 2005 22:43

FAITH! Å vad jag älskar Faith. Även om hon inte är 100% "där" i sitt första avsnitt. Lite för mycket party, lite för lite bakgata. Men hon charmar direkt från början, och vi får åtminstone ett par föraningar om vad hon är för en. Faith är för Buffy vad Joe Pesci var för "Goodfellas", vad Brian Eno var för Roxy Music, vad Jägern är i ubåten. En ingrediens man inte insåg saknades förrän man först märkte effekten av den, ett litet tag efter att den tillsatts. (Och Buffy ogillar henne från första början. Jodå.)

MR TRICK! Å vad jag älskar Mr Trick. En av seriens klart roligaste vampyrer. Han får Spike att framstå som en gammal traditionsbunden Draculawannabe... vilket, OK, han kanske överdriver. Allt snack om T3-linor och så, vi fattar, du lever i nuet. Fast inte tillräckligt för att bry sig om kolesterol; han lever tydligen på snabbmatsleverantörer.

SCOTT HOPE! Å vad jag... inte bryr mig ett skit om honom. Vad förväntades Buffy (och FAITH?!?!?) se i den mesproppen? (7x07 "Conversations with dead people")
Biiiiiig surprise, huh?

FAITH, HOPE, AND TRICK: Å vad jag tycker det här avsnittet är OK. Kakistos är rätt löjlig (han är gammal nog att ha börjat mutera till bläckfisk, men har aldrig fått ett ärr i ansiktet förut? Läker inte tocket på vampyrer?) och när Faith börjar citera vad Buffy sade i avsnittet innan ("you don't know what I've been through", yadda yadda yadda) börjar det kännas lite som en repris. Det gnället var inte så kul första gången heller. Men det slår ju med all önskvärd tydlighet fast redan nu, att hur olika Faith och Buffy än är så är de samtidigt väldigt lika. Och scenen med Buffy, Giles och Willow i slutet är bra, Snyder får på moppo, Willow är vimsig, det finns en del bra action, vi får FAITH! och MR TRICK! och... ingen mer. Nej, det dimper inte ALLS ner en naken vampyr i slutsekunderna. Nej, det kommer inte ALLS en
fånig besjälad vampyr som nu kommer att tillbringa hela säsongen som en liten förälskad knähund med föga mer existensberättigande än Mr Gordo, och hälften av dennes skådespelarregister. NEJ, säger jag.

Några bra citat.
WILLOW: Sorry. I just meant... aha! There's big evil brewin'. You'll never be bored here, Faith. 'Cause this is Sunnydale, home of the big brewwwwin' evil.

BUFFY: She's very personable. She gets along with my friends, my Watcher, my mom... Look, now she's getting along with my fries.

WILLOW: You really do need to find the fun, B. ...Uffy.

FAITH: What are you getting so strung out for, B?
BUFFY: Why are your lips still moving, F?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

FöregåendeNästa

Återgå till Buffy Säsong 3



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare