Tinder skrev:Följer serien och tycker nog säsong 1 kanske är bäst hittills. Egentligen är inte serien så jätte bra, varken spännande eller humorfylld, men av nån anledning fortsätter jag följa den endå. Kanske för att den är lite småmysig på nått sätt men irriterar mig att den likt Joan of Arcadia kommer så ofta med moraliska gameldags pekpinnar.
Tinder skrev:irriterar mig att den likt Joan of Arcadia kommer så ofta med moraliska gameldags pekpinnar.
LWes skrev:Vilket var då den MEST fämiljevänliga serien? JOAN OF ARCADIA!
"För att hon följer Guds order och hjälper folk utan att begära något tillbaka..."
poser skrev:LWes skrev:Joan of Arcadia råkar bara vara den förmodligen tråkigaste serien på tv också...
Joan of Arcadia är alltså inte fantastiskt ?
LWes skrev:Vilket var då den MEST fämiljevänliga serien? JOAN OF ARCADIA!
"För att hon följer Guds order och hjälper folk utan att begära något tillbaka..."
Chosen skrev:Jag gillade den under S1 och lite under S2 men sen så blev den lite sämre.. Jag såg 3 avsnitt utav S3 och dom var ganska halv bra halv dåliga.. Vad tycker ni?
LWes skrev:Jag tycker inte det. Säsong 3 har varit mycket bra tycker jag.
Scott Wolf! Helt fantastiskt faktiskt.
poser skrev:Bara jag som tycker att Anne Heche har fungerat bra i serien?
Jag håller med dig Illyria, serien har klart tappat under säsong 3. Scott Wolf har inte tillfört vidare mycket. Jag tror det går riktigt dåligt för serien nuförtiden så det blir kanske inte fler säsonger.
(/edit)Everwood Posted a Loss in the Ratings Again Last season Everwood posted a loss in the ratings from the previous season. This season Everwood was listed in the 'biggest losses in the ratings compared to last season' cateogory again. Everwood is down 10.82% compared to last season.
poser skrev:Bara jag som tycker att Anne Heche har fungerat bra i serien?
Chosen skrev:Oh my! vad mkt serierna har förlorat..
Vet någon vad det beror på?
Everwood Goes on Spring Hiatus After Sweeps! The series has been confirmed to go on hiatus from its timeslot after its February 21st airing on the WB. It has not been disclosed when the series will be back, but Summerland will be in its timeslot until then. More Information will be coming.
Chosen skrev:Oh my! vad mkt serierna har förlorat..
Vet någon vad det beror på?
poser skrev:Ser inte så bra ut för Everwood.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare