4x17 Inside Out

Allt du har att säga om Säsong 4, säg det här

What are you? Ask again later

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
1
6%
5
1
6%
6
5
28%
7
6
33%
8
4
22%
9
1
6%
10
0
Inga röster
 
Antal röster : 18

4x17 Inside Out

Inläggav latarmig » tis aug 03, 2004 3:04

Cordelia har blivit tagen på bar gärning med att försöka mörda Lorne. Connor räddar henne och de flyr tillsammans. I eftertankens kranka blekhet förstår Angel och de övriga hur de kunnat lura sig av Cordys ränker. Angel söker upp Skip för att få svar. Skip visar sig vara i lag med The Master (Cordy). Det är en vecka eller två till födseln men Cordy vill skynda på det hela och övertalar Connor att fängsla en ung kvinna (oskuld?) som de kan offra. The Powers that Be skickar en andlig version av Darla för att tala honom tillrätta, men till sist vinner Cordy. Connor slapper inte flickan, istället mördas hon av Cordy. (Det är svårt att älska Connor.) Angel kommer för att döda Cordy innan födseln, men han kommer för sent. Cordys barn stiger upp likt en vuxen Pallas Athena ur Cordys kropp. Både Angel och Connor faller på knä i tillbedjan inför henne. Hon ler mot dem.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Nea » ons aug 04, 2004 1:10

Det är mycket möjligt att det här är ett av de avsnitt jag har allra svårast för i s4. Det enda som något så när "räddar" avsnittet för mig är Skip. Och det inkluderar fightscenen mellan honom och Angel. Den gillar jag. I övrigt är det en salig blandning av plattityder och högtravande tal staplade på varandra.

"Good and evil are just words." Excuse-moi?

Alla scener mellan Cordy och Connor ger mig halsbränna.

Och vad gör Darla där? Jag tänkte mig först att hon representerade Connor´s samvete, men eftersom han aldrig har träffat henne och därmed inte vet hur hon ser ut, så gick ju den teorin åt skogen. Och om det är The Powers That Be som ligger bakom, är hon en skenbild eller är hon verkligen där? Vad innebär detta isåfall för vampyrer i allmänhet och Spike/Angel i synnerhet? Finner de någon sorts förlåtelse för sina dåd, trots allt? Argh, mitt huvud värker.

Men så är jag också en väldigt stor motståndare till efterkonstruktioner och förklaringar som "det här var planerat sedan flera år tillbaka och det är först nu som alla märkliga saker som hänt kommer fram i ljuset."
"I walk, I talk, I shop, I sneeze. I'm gonna be a fireman when the flood rolls back" - Restless
Användarvisningsbild
Nea
Scooby
 
Inlägg: 526
Blev medlem: 29 mar 2004
Ort: Sydligaste delen av landet

Inläggav Tob » tor sep 23, 2004 21:36

Hmm, jag blev grymt förtjust i avnittet. Tvärtom så tycker jag scenerna mellan Darla och Connor är riktigt vassa. Det inkluderar scenen då Connor väljer Cordy och sedan hur han drar med sig flickan. Så snyggt och så läckert.

Alla fightscener är en fröjd att se numera!
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav sus@n » fre sep 24, 2004 15:58

Tobbe_E skrev:Tvärtom så tycker jag scenerna mellan Darla och Connor är riktigt vassa.


Jag kan inte hålla med mer! Tycker faktiskt att det är en av de bästa scenerna i säsongen (alltså enstaka scen)
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Noggster » sön okt 17, 2004 4:21

sitter bara å undrar hur connor kan vara så dum varje gång det är en cordy/connor scen.

Wesleys rulla-skjuta-rakt-i-hålet-i-skallen-på-demonen-rutin var underbar!
got what he deserved.

Sen är d kul att det är tjejen från Firefly som vart avkomman, även om jag hellre sett en stor superdemon hellre en någon sorts demon som får alla att bli hypnotiserade( ? ).
Användarvisningsbild
Noggster
Zeppo
 
Inlägg: 3371
Blev medlem: 29 jan 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » sön okt 17, 2004 11:12

Hade lust att ta med min reaktion från när jag såg avsnittet för allra första gången. Lite trist att man alltid bidrar med kommentarer efter att man sett ett avsnitt hundra gånger.

Detta tyckte AKS om Inside Out den 8 april 2003:

Jaha, då har man sett detta avsnitt och min uppfattning: I'm thrilled. Okej, jag är ett stort frågetecken samtidigt, men detta avsnitt var oerhört bra. Spännande från början till slut, inte en bortslösad sekund och fajtscener att gottas åt (fast jag sett bättre denna säsong).

Vem är kvinnan? Varför var Cordy tvungen att föda henne? Kommer "vår" Cordy att komma tillbaks nu? Det är några av de frågor jag funderar på just nu.

Min favoritscen och den obehagligaste scenen i Buffys och Angels historia (ja, jag tycker faktiskt det): Connor som släpar den stackars flickan efter sig då han bestämt sig för att hon är värd att offras. *ryyys* Otroligt snygg scen, men den känns ganska depraverad och illusionslös för att vara en tv-serie. Svårt att förklara på vilket sätt, men det handlade nu om mänsklig svaghet (jag vill inte säga ondska i Connors fall, absolut inte). Oftast är det demoner som står för mördandet. Som sagt, mycket obehaglig scen som kändes som tagen ur en thriller. Hugaligen.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav sus@n » sön okt 17, 2004 12:19

Vad tycker du nu då AKS?
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav AKS » sön okt 17, 2004 13:41

Well, jag är ju inte "thrilled" direkt, men jag anser att det är ett bra avsnitt med en fantastisk scen mellan Connor och Darla. Jag tycker fortfarande att Connor som släpar flickan över golvet är oerhört obehagligt, men effekten har avtagit något efter att ha sett scenen minst fyra gånger.

Ett stabilt avsnitt skulle jag vilja påstå.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav sus@n » sön okt 17, 2004 16:37

AKS skrev:Well, jag är ju inte "thrilled" direkt, men jag anser att det är ett bra avsnitt med en fantastisk scen mellan Connor och Darla.


Det måste vara en av de scener som jag gillar mest i Ats.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Ai » sön okt 24, 2004 2:25

Slutet på säsong fyra är nog den del av Whedonverse jag sett minst. Troligtvis bara en gång från och med avsnittet Players som är innan detta. Nu försöker jag titta igenom det igen. Jag försökte verkligen att se det med öppna ögon, men det var jobbigt.

Positivt:
Julie Benz' Darla. Sval, vacker och .... Dara.
Skip. Som kick-ass comic-relief är han underbar.

Negativt:
...
Allt annat.

Ju mer jag ser av andra halvan av den här säsongen desto mer känns - framför allt - Evil!Cordy som en efterkonstruktion som storyline betraktat. Den blir för krånglig, för tunn, för otrolig. En liten elak pixie sitter på min axel och viskar något om att Charisma inte frågade tillstånd om att få bli gravid och detta blev 'straffet'.... men jag försöker ignorera honom...

Sen undrar jag ibland om en av anledningarna till att man gillar s. 5 så mycket är för att det föregicks av detta.
spoiler s. 5 AtS: Det och Spike då förståss
Nej, jag gillar fortfarande det inte. Det här är den lägsta punkten som båda serier når enligt mig - slutarcen i s. 4. Gillar inte.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav nikozar » sön okt 24, 2004 17:03

Ai skrev:
Ju mer jag ser av andra halvan av den här säsongen desto mer känns - framför allt - Evil!Cordy som en efterkonstruktion som storyline betraktat. Den blir för krånglig, för tunn, för otrolig. .


Kan inte annat än att hålla med. Man tycker att en ypperligt bra säsong som denna skulle få ett ordentligt bra avslut men det kan man nog tyvär inte säja. Förutom sista avsnittet som är helt okej.
Användarvisningsbild
nikozar
Minion
 
Inlägg: 175
Blev medlem: 02 okt 2004
Ort: The powers that be

Inläggav Johannah » ons nov 10, 2004 17:59

Tårarna bara rann hela tiden när Darla pratade med Connor. Jag vet inte, känner något speciellt för honom. Önskar bara att serien hade tagit en annan vändning i S3 och att Connor aldrig hade blivit kidnappad.

Och ja, jag hatar Cordy. Jag tyckte verkligen om henne upp till S3, men efter det har det bara gått utför. Har en ganska logisk förklaring, men ändå. Hon får gärna dö nu ja.
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav CheeseGuy » ons nov 10, 2004 18:01

Johannah skrev:Tårarna bara rann hela tiden när Darla pratade med Connor. Jag vet inte, känner något speciellt för honom. Önskar bara att serien hade tagit en annan vändning i S3 och att Connor aldrig hade blivit kidnappad.

Och ja, jag hatar Cordy. Jag tyckte verkligen om henne upp till S3, men efter det har det bara gått utför. Har en ganska logisk förklaring, men ändå. Hon får gärna dö nu ja.


Men det är ju inte Cordy, bara någon som har tagit över hennes kropp.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Johannah » ons nov 10, 2004 19:13

Men det är ju inte Cordy, bara någon som har tagit över hennes kropp.


Glömde lägga till; det spelar ingen roll.
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav AKS » ons nov 10, 2004 19:55

Ja, fast du måste ju erkänna att det inte är Cordy som du ogillar. Det är ju som att säga att man inte gillar Buffy eftersom

SPOILER BtVS S5/S6
den där roboten i S5 och S6 är så ointelligent.

Hårddragning, ja visst. Men vad gör man inte för att illustrera en poäng? :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Off » ons nov 10, 2004 20:04

Det är ungefär den bästa liknelsen jag läst AKS. Alternativt

spoiler Buffy s04
Att man blir arg på Buffy för saker Faith gör när hon kontrollerar Buffans kropp.

Man måste se de två olika Cordysarna som två helt olika personer. Om det inte gick bra den här gången så kanske det fungerar bättre nästa gång du ser s04. (om du nu gör det igen :eek: )
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav AKS » ons nov 10, 2004 20:20

Off skrev:Det är ungefär den bästa liknelsen jag läst AKS.


Oh tack! Fast din liknelse är ännu bättre för den stämmer så exakt.

Förresten, klubben för inbördes beundran har precis öppnat en "filial" är på forumet. Nån som märkt av det? :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Johannah » ons nov 10, 2004 20:27

Klart att det inte är Cordy jag avskyr egentligen. Känner bara så nu när jag ser avsnitten eftersom att det är hennes utseende och hennes röst.
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav Yog-Sothoth » tis nov 30, 2004 23:30

Nea skrev:Alla scener mellan Cordy och Connor ger mig halsbränna.

Ja, han är riktigt jobbig han. Det är som att så fort han står mellan två val gör han automatiskt det sämsta och mest ologiska. Kan han inte lita på Angel än?
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Joamna » tor jan 13, 2005 20:50

Brukar vanligtvis inte gilla Darla, men här var hon riktigt bra. Älskade Connor och Darla tillsammans. Så jäkla snyggt och starkt! Att Connor gör som Cordelia säger får mig bara att vilja skrika högt.
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Pazuzu » lör jan 15, 2005 0:59

Cordy-storyn börjar kännas mer och mer otrolig, men jag hoppas ändå på att hon har någon koppling till The First, då skulle jag nog kunna acceptera det lättare. (spoiler BtVS s07). Inside out får mig heller inte gilla Connor något bättre; som någon skrivit innan borde han vid det här laget förstå att han kan lita på Angel. Men det är roligt att få se Darla igen, och inte att förglömma är Skip.

Nu kommer lite spekulationer från min sida. Tänk om det är så att allt var planerat (av vad det nu är som styr Cordy) så att Angel & Co skulle döda henne och barnet, eftersom barnet i själva verket är något "gott" och skulle motverka apokalypsen? Man vet aldrig i Whedonverse...
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Inläggav Glorificus » lör jan 15, 2005 9:19

Pazuzu skrev: Men det är roligt att få se Darla igen, och inte att förglömma är Skip.


Jepp, jag blev helt chockad av att se Darla dyka upp. Det ger en bra effekt att man först bara hör rösten - som man vet tillhör Julie Benz men om man inte förväntar sig att hon ska komma tar det en tid att inse att det är Darla... och precis när man gör det får man se henne. 8)

Skip. Det lilla metallmonstret. Gotta love the guy. :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Yog-Sothoth » lör jan 15, 2005 18:17

Glorificus skrev:Skip. Det lilla metallmonstret. Gotta love the guy. :D

Har ni lagt märke till att han har en mun på vardera axel? :)
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Minsc_and_Boo » sön feb 06, 2005 4:39

När man inte trodde Connor kunde bli dummare...
Min teori om att ju sötare en kille är, desto mindre har han bakom pannbenet, blir bara mer och mer sann.

Först skriver jag i mina anteckningar att Cordy låter som Darla när hon säger "My sweet, sweet boy", och sen dyker Darla upp! Jag blev så lycklig!! Och jag trodde faktiskt att hon skulle kunna tala Connor tillrätta så han släppte den arma flickan, men han var visst för cock whipped för det.

Skip är helt underbar, trots att han tydligen är en bad guy. Eller var, efter Wes härliga moves. I en actionfilm hade jag bara suckat högt och gått min väg, men här är det på något sätt så fruktansvärt rätt.

Tyvärr kommer angel några sekunder försent, och i ett flammande ljussken och med ett stort leende dör resten av säsong 4 helt knall och fall. :(

"Cordy just mwa-ha-ha'd at us. "
I wanna hurt you. But I can't resist the sinister attraction of your cold and muscular body.
-- Buffy 5x18; Intervention
Användarvisningsbild
Minsc_and_Boo
Minion
 
Inlägg: 92
Blev medlem: 30 aug 2004
Ort: Hellmouth; Stockholm

Inläggav KarinMee » sön feb 13, 2005 18:57

Jag har varit väldigt förvirrad ända sedan Cordy och Connor.. ja.
När Cordy vaknar upp dagen efter så ser det ut som om hom verkligen ångrar sig, som om hon tycker att hon gjort något dumt.
Angel sa ju att Cordy hade varit konstig ända sedan hon fick tillbaka minnet men det var ju efter att hon fått tilbaka minnet som hon hade sex med Connor.
Så var det Cordy eller ''Jasmine'' som hade sex med Connor?

Jag vet, jag tänker för mycket.
"See? No matter how good a boy you are - God doesn't want you!"
Darla, Angel 2x5

"Death is like sex in high school… If you knew how many times you missed having it, you'd be paralyzed."
George, Dead Like Me 1x13
Användarvisningsbild
KarinMee
Minion
 
Inlägg: 91
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Skåne

Inläggav AngelsGirl » tor feb 17, 2005 22:57

Jag är halv besatt i avsnittet. Jag älskar det :lovebunny: Till skillnad från 99,9% av alla Angel fans älskar jag Evil-Posessed-Cordy och hela Connor/Cordelia historien.

Freds kommentar (en oviktig sak men jag störde mig extremt på det) störde mig dock så hemskt att den fick några minus poäng: "He's gonna do it... He's actually gonna kill Cordy" eller vad det var. Hade bara lust att skrika: 'Duh! Hon är ju ond for crying out loud' :P I've got my issues ;)

Darla/Connor.... :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: Tror jag inte har sett en sån bra scen på länge. Julie Benz var helt underbar och citatet "Dont make my death mean nothing" är helt.... :lovebunny:

Och jag säger det jag har sagt enda sen Angel kom tillbaka från att ha varit Angelus (whom I happen to love ;)): Låt Angelus komma tillbaka och skrota Angel. :twisted: Again, I've got my issues ;)
Hur i hela friden får man en liten text i signaturen? :P
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav Yog-Sothoth » tor feb 17, 2005 23:05

Har en teori... tänk om det var The First som spökade för Connor? The First och Jasmine kanske är polare. ;)
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav CheeseGuy » tor feb 17, 2005 23:45

AngelsGirl skrev:Freds kommentar (en oviktig sak men jag störde mig extremt på det) störde mig dock så hemskt att den fick några minus poäng: "He's gonna do it... He's actually gonna kill Cordy" eller vad det var. Hade bara lust att skrika: 'Duh! Hon är ju ond for crying out loud' :P I've got my issues ;)


Nej, en ond varelse har tagit över hennes kropp, och om den dör så dör den riktiga Cordy också.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav AngelsGirl » fre feb 18, 2005 12:18

CheeseGuy skrev:Nej, en ond varelse har tagit över hennes kropp, och om den dör så dör den riktiga Cordy också.


Jag vet men jag är lite anti-C/A och min hjärna lixom... klassificerade den linjen som C/A av någon konstig anledning så jag stör mig bara generellt på den ;)

Har en teori... tänk om det var The First som spökade för Connor? The First och Jasmine kanske är polare. ;)


*LOL* Om du menade som spökade att Darla skulle vara the First så tror jag inte att det var The First eftersom både Jasmine och The First är onda så varför motarbeta varandra? :P Dessutom så är TPTB rätt så mycket för att karaktärerna ska göra egna beslut, vilket Darla gick in ganska mycket på :P

Jag undrar en sak: Jag fattar inte hela den här '3 years of evil inside Cordy' grejen. Vem var det som gjorde hela det? Var det TPTB, eller? Och lixom... TPTB är väl netural eller är de bara goda? För att i serien så får de värsta 'the highest good' bilden.... Jag undra bara ;)
Senast redigerad av AngelsGirl mån feb 21, 2005 11:59, redigerad totalt 2 gånger.
Hur i hela friden får man en liten text i signaturen? :P
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav Tam » fre feb 18, 2005 19:37

AngelsGirl skrev: Både Jasmine och The First är onda så varför motarbeta varandra? :P


Det här är ju faktiskt spoiler saker ju. ca 2 avsnitt framåt, och Buffy s7
Klart the first skulle va bekymrad att jasmine kom och störde dens apokalyps. Och det hade nog blivit problematiskt att listigt knäcka folk med små disskussioner med döda bekanta om dom var uppfyllda av Jasmines gudabenådade kärlek. Hade det bara varit troligt hade det varit högst troligt att det var the first.

AngelsGirl skrev:Jag fattar inte hela den här '3 years of evil inside Cordy' grejen. Vem var det som gjorde hela det?

"3 years of evil"? Har jag missat nåt? Annars är det väl "the thing that did this gonna give birth to itself" typ i dialogen. Och så är det väl. Det är hennes plan och hennes handlande. Med hjälp av Skip. (Det där blev ju lagom tydligt.)

Övrigt om avsnittet: tufft när Angel spöar Skip. Mycket slow motion och det kunde blivit kass, men när Angel går loss med kedjan lindad runt näven, det är mäktigt. Att allt dom gjort varit styrt, att säga att jag tycker det är bra vore väl lögn. Men det stör inte så farligt, och Gunns tal är fint. Och jag är kär i Connor och bryr mig inte vad ni tycker. 6/10
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Nästa

Återgå till Angel Säsong 4



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare