7x13 The Killer In Me

Här pratar vi mest om Säsong 7

Ditt "The Killer In Me"-betyg:

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
1
3%
4
1
3%
5
2
6%
6
4
11%
7
11
31%
8
12
34%
9
4
11%
10
0
Inga röster
 
Antal röster : 35

Inläggav caffeineaddict » sön maj 30, 2004 1:53

Ville bara lite kvickt hoppa in i diskussionen och säga att alla vackra tjejer på forumet som vill motbevisa att "snälla pojkar får inte kyssa vackra flickor" är varmt välkomna till min lägenhet. Närmare instruktioner ges via ICQ. ;)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav sharatec » sön maj 30, 2004 1:57

Är det oetiskt att sprida ett rykte att caffeineaddict är lustmördare på deltid? De vackra flickorna kan höra av sig till mig istället, jag är garanterat både snäll och ofarlig!
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav VelocityBoy » sön maj 30, 2004 9:22

Sharatec: Inte bara lustmördare utan också lösaktig :D
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Langtry » sön maj 30, 2004 9:47

Men som SP så är lite oetiska handlingar inte främmande :)

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav VelocityBoy » sön maj 30, 2004 9:50

Langtry: Du har rätt... damn it! :)
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav caffeineaddict » mån maj 31, 2004 16:12

VelocityBoy: Min lösaktighet är min egen och jag tycker inte att jag ska dömas på grund av den. ;)

Och vad det gäller lustmördare så vill jag bara försvara mig med att säga att det var en olycka. Varenda gång.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav brat » ons aug 11, 2004 21:34

Det känns bra att komma in och ha lite andra åsikter än beröm beröm beröm. Nu har min omtitt av S7 nått "The Killer in Me" och jag som inte alls är ett fan av avsnittet har gett det en 6:a. Det var faktiskt sämre än jag mindes sen sist. Då kanske det hade fått 6.5 iaf, om det varit möjligt. :)

Jag gillar inte Kennedy, inte förr, inte nu och definitivt inte mittemellan. Hon passar inte med Willow, de har ingen kemi. Och då jag säger kemi menar inte jag att de behöver ha kärnkraftverk på sin första träff. Jag menar att skådespelarna ska kunna spela vilken situation som helst, romantisk eller inte, och få oss övertygade att det finns något outforskat mellan dem. Till exempel hade både Willow och Tara samt Willow och Oz kemi. För sjutton, Willow och Xander kunde frammana kemi. Buffy och Xander också för den delen, tänk: When She Was Bad. Och Spike/James med... alla. Han har kemi med Dru, med Buffy, med Willow, med Anya, med Andrew :P Jag menar, det finns en anledning till att det finns en grupp som tycker att Spike borde fallit för Willow istället för Buffy, och den anledningen är scenen de har ihop då han försöker bita henne. Det finns något outforskat där, jag känner inget sådant mellan Willow och Kennedy. Sedan är Kennedy irriterande som karaktär och, i detta avsnitt, inte spelad på ett speciellt övertygande sätt.

Så för att återgå till ämnet, jag tycker inte om Kennedy och avsnittet innehåller massor med Kennedy. Jag tycker inte heller om Warren i detta avsnitt, kanske för att Adam inte får spela riktiga Warren för i CWDP är han underbar. Inte heller tycker jag om Amy i det här avsnittet, trots att jag gillade henne (så mycket man nu kan gilla en sådan person) i S6. Och när handlingen mest fokuserar på detta gör det att jag inte gillar avsnittet.

Handling två, med Giles, är bra eftersom vi äntligen får veta att inget hänt honom. Busigt att de lurat oss, men effektfullt och värt allt, t.o.m. att Giles var så anti i 7x10.
Spoiler resten av S7
Den här delen dras dock ned BETYDLIGT av att de fortsätter skriva Giles på exakt samma sätt. Han är inte Gilesig. Han är inte trevlig. Han är anti och konstig. Det är tråkigt. Och varje gång jag ser avslöjandet i detta avsnitt att han är "god" tänker jag på hur han beter sig resten av säsongen. Men det kanske är ett ämne att ta upp senare.

Handling tre, med Buffy och Spike, är bra som vanligt. Men inte i närheten bra nog för at lyfta avsnittet.

Avsnittet kändes nu vid omtitten som något att genomlida, inte något att se fram emot alls. Det hamnar helt klart på min lista över tre sämsta avsnitt för säsongen. (Med avsnitt 6 och 15 om ni undrar.)

Bästa karaktär: Ingen. Alla utom Willow och Kennedy är med så lite att man knappt hinner göra sig en uppfattning.
Bästa scen: Kanske när gänget hoppar på Giles, den kommer dock inte gå ned i historien som en av seriens bästa direkt.
Bästa replik: Det finns faktiskt ett par one-liners som är värda att nämna.

Spike: Who you gonna call? God, that phrase is never gonna be usable again, is it?

Buffy: Oh, is this actually a flower shop, or is this one of those things where I'm supposed to play along to show that I know it's really secret ops? Oh, maybe I shouldn't have said that.

XANDER: You're not coming.
ANDREW: What? Why? 'Cause I used to be evil?
XANDER: No, actually, 'cause you're annoying, but that's a good reason too. [...]
ANDREW: OK, well, if you leave me here alone, I'll do something evil, like burning something or gluing things together. :D

Initiative General: We're to provide you anything you need to help Ass-face here. Those were his exact words, ma'am.
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav Tob » sön aug 15, 2004 2:50

Det är ju faktiskt först nu man verkligen förstår vilket fint samspel Tara och Willow hade. Historien med Warren tycker jag fungera lysande och slutsekvensen är suverän. Alyson Hannigan är skicklig, sen är det roligt att se Adam Bush i en annorlunda roll mot den han har spelat innan i serien.

Avsnittets styrka ligger tycker jag i att man lyckas kombinera tre historier som alla mer eller mindre känns viktiga och intressanta. Giles, äntligen fick man detta klargjort. Var nästan ett tag övertygad om att han var The First. Det vore verkligen roligt att se hur han klarar sig undan attacken, hoppas på det under nästa avsnitt. För övrigt så börjar Andrew bli riktigt bra. Man kan inte låta bli att tycka lite synd om honom.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav VelocityBoy » mån aug 16, 2004 10:07

Det märks att vi är inne i en svacka av s7 då jag faktiskt har den som näst bästa säsong men av de fyra senaste avsnittet har bara ett varit verkligen bra.

Huvudstoryn med Willow och Kennedy håller inte... jag är inte helt säker på varför men jag vet att jag stör mig på att Amy inte alls har framstått (åtminstone inte för mig) som så här elak och dessutom känns hämnden en aning lam i sig. Det är dock ganska förlösande när de kysser varandra på slutet och hon förvandlas tillbaka... så lite charmad är jag iaf :)

Jag har inte så mycket emot Kennedy egentligen jag tycker att hon fungerar ganska bra men visst tom Jane Espenson erkänner att de inte lyckades med att göra Kennedy nog älskvärd då fansen aldrig riktigt accepterade henne som Willows nya flickvän.

Spoiler slutet av s7

Kennedy framstår ju som extremt jobbig i slutet av säsongen framförallt när hon inte accepterar att någon tar beslut (vare sig Buffy eller Faith) men då är ju iofs inte någon framställd i speciellt positiv dager... jag tycker alltid att det har rimmat illa att de slänger ut Buffy (speciellt Dawn) nåväl vi kommer väl till den diskussionen senare

Buffy och Spike då... det är alltid skönt att se Buffy som tar hand om Spike och i det här avsnittet får man verkligen se att Buffy gör sitt yttersta för att hjälpa honom. Samtalet med "blomsteraffären" är helt briljant och samspelet mellan Sarah och James är suveränt. Jag tycker också att det är skönt att de gör sig av med chippet och jag gillar att det är Buffy som bestämmer det men samtidigt är det en besvikelse att något så viktigt sker off-screen och dessutom hade jag velat se deras första möte efter operationen.

Spoiler resten av s7
Chippet behandlas ju iofs ganska ingående under de kommande avsnitten men jag hade ändå velat ha mer här.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav latarmig » mån aug 16, 2004 13:39

VelocityBoy skrev:dessutom hade jag velat se deras första möte efter operationen.


Det hade jag också velat se. Definitivt en scen med stor potential.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav VelocityBoy » mån aug 16, 2004 14:48

latarmig: verkligen... sitter här och dagdrömmer om hur den hade kunnat bli.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav latarmig » mån aug 16, 2004 15:00

Osäkerheten hos oss tittare: Kommer han att direkt flyga på henne för att slita henne i stycken, eller kommer han att lura henne att han har sina drifter under kontroll för att kunna välja ut det bästa ögonblicket för att förgöra henne.

Är Buffy verkligen säker på att hon valde rätt, kommer hennes osäkerhet att återspeglas när de möts efter operationen? Kommer man att se att hon är beredd på det värsta? Eller har hon kanske inga som helst tvivel på att han är god?

Hur är det för Spike att vakna upp? Vet han vad han vill och är möjligtvis även han rädd att hans gamla jag ska komma ifatt honom? Kommer han att märka av Buffys osäkerhet, kanske rentav övertolka varje min och rörelse som att hon misstror honom?

Mycket att fundera på. :-) Det enda som gicks igenom var hur de andra karaktärerna reagerade. Intressant och viktigt, jovisst, men det fanns så mycket mer att göra av en så avgörande förändring.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav VelocityBoy » mån aug 16, 2004 15:11

latarmig skrev:Är Buffy verkligen säker på att hon valde rätt, kommer hennes osäkerhet att återspeglas när de möts efter operationen? Kommer man att se att hon är beredd på det värsta? Eller har hon kanske inga som helst tvivel på att han är god?

Hur är det för Spike att vakna upp? Vet han vad han vill och är möjligtvis även han rädd att hans gamla jag ska komma ifatt honom? Kommer han att märka av Buffys osäkerhet, kanske rentav övertolka varje min och rörelse som att hon misstror honom?

Mycket att fundera på. :-) Det enda som gicks igenom var hur de andra karaktärerna reagerade. Intressant och viktigt, jovisst, men det fanns så mycket mer att göra av en så avgörande förändring.


Jag tror definitivt att Buffy var åtminstone lite orolig... och det hade Sarah kunnat gestalta på ett suveränt sätt (jag ser en scen filmad ur Spikes perspektiv då han ligger på rygg öppnar ögonen och ser rakt upp i ett vitt tak och hur kameran glider åt sidan där han ser en sammanbiten/nervös Buffy sitta vid hans sida... :) ). Det där med en orolig Spike som övertolkar Buffy är genialt det hade kunnat bli hur bra som hellst.

Det hade kunnat bli kul också när Spike verkligen provade att chipet inte fungerade... den där militären som kallad honom assface skulle kunna ha fått sig en nosknäpp :)
Senast redigerad av VelocityBoy mån aug 16, 2004 15:44, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav latarmig » mån aug 16, 2004 15:41

VelocityBoy skrev:den där militären som kallad honom assface skulle kunna ha fått sig en nosknäpp :)


Det var ju ett direkt citat från Riley och jag hade gärna offrat några kronor på att få se Rileys och Spikes nästa möte. De har inte precis varit såta vänner, och en tagg (plasttagg?) från Rileys plastpåle sitter nog kvar i Spikes hjärta. Jag tror inte Spike är direkt förlåtande när det kommer till skenavrättningar.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav VelocityBoy » mån aug 16, 2004 15:48

latarmig: Jo visst var det Riley som hade sagt det men Spike hade nog inte varit speciellt förlåtande iaf.

Ytterligare ett möte mellan Riley och Spike hade varit kul... Spike hade inte kunnat hålla sig själ, ånger för forna dåd m m hade inte spelat någon roll det hade varit swaggering snarky Spike som hade gjort ett framträdande och hade inte Buffy varit med hade Riley fått igen för gammal ost.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Tinwiel » mån nov 08, 2004 18:30

Femmans översättare. Ungefär såhär:
Buffy: Will, vad vet du egentligen om chipset?

Chipset? Dill- och gräslök? Roligt. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav CheeseGuy » mån nov 08, 2004 19:07

Det här är kanske säsongens sämsta avsnitt, men det är ändå mycket bättre än de andra säsongernas (undantaget S3) sämsta. Jag tycker att hela historien där Willow blir Warren är totalt ointressant och inte tillför något (edit: och då är ändå Willow min favoritkaraktär, och Kennedy var faktiskt helt okej i det här avsnittet), och sedan är Amy riktigt dålig också. Nästan allt annat fungerar (fast är förstås långt ifrån lysande); historien om Spikes chip fungerar bra (och det är på tiden att något händer med det), och "är Giles död?"-historien har fungerat bättre under den här omtitten.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Emily » mån nov 08, 2004 19:14

Vad dom klippte bort?
Mycket slowmotion på slutet...
Angelus: Violate our women!
Användarvisningsbild
Emily
Minion
 
Inlägg: 140
Blev medlem: 19 apr 2004
Ort: Västerås

Inläggav Tinwiel » mån nov 08, 2004 19:19

Det här är väl inte direkt mitt favvo-avsnitt heller, som sagt jag håller med er om att Willow och Kennedy är ett ganska tråkigt par, dom hade kunna spela mera på en ev attraktion... Men scenen mellan Kennedy och Willow på slutet var ändå ganska gripande om man bortser från att den var lite träigt spelad (nu säger jag inte att dom är dåliga skådisar, dom kanske var trötta och oinspirerade bara) men innehållet, att Willow kände som att hon hade dödat Tara genom att tillåta sig själv att känna något för en annan tjej, ja det är sorgligt, men det kan nog stämma en hel del på verkligheten. Inte för att jag någonsin behövt känna så, men jag kan tänka mig att det skulle vara svårt att gå vidare... Därför tycker jag att den scenen är lite fin.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav JRT » mån nov 08, 2004 19:27

Avsnittet har vissa trevliga inslag men är allt som allt inte mycket att ha. Bitarna med Spike/Buffy/the Initiative är bra. Assface. :D Gängets reaktioner på "Warren", Willows ångest över att förvandlas till honom samt "feeling Giles"-scenen är också bra. Men faktum kvarstår att huvudhistorien handlar om Willows förvandling och hennes relation till Kennedy vilket är otroligt tråkig. Kennedy tillför ingenting, det finns ingen kemi mellan dem - det är tråkigt helt enkelt. Dessutom, mer tjat om Amy "avundsjuk för att hon är så mycket bättre än jag"? Vad skulle det bara bra för?Tycker vi fick se mer än nog av henne i s6.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Joamna » mån nov 08, 2004 20:33

Hm inget höjdar avsnitt direkt, fanns en del ljusglimtar men på det hela taget så fick det inte mera än en 6:a.

Tycker inte att Kennedy är speciellt irreterande som karaktär, men som många andra nämnt så känner jag heller inte av kemin mellan Willow och henne. Som jag ser det så är Kennedy attraherad av Willow men att Willow mest dras med utan att tänka eller nåt..

Willow på slutet var däremot väldigt bra, och tycker förövrigt att det känns skönt att se henne agera ut känslor på ett lite hälsosammare sätt.
We should have been forever, and I— I let her be dead

Och hennes sätt att kalla Tara för "baby" är bara hjärtskärande..

Sen var blomsteraffärskonspirationen var rolig, skönt att få veta att Giles var riktig och Amy är alltid irreterande.
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » mån nov 08, 2004 22:56

Jag har märkt att jag överhuvudtaget inte klarar av ordet "baby" förutom när det refererar till en liten människa (just det, jag klarar av det när man kallar dvärgar för "baby"). Ryser av obehag, det låter bara så fel, och det drar ner en scen som jag annars tycker är rätt stark.
Senast redigerad av caffeineaddict mån nov 08, 2004 23:23, redigerad totalt 1 gång.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Joamna » mån nov 08, 2004 23:02

caffeineaddict skrev:Jag har märkt att jag överhuvudtaget inte klarar av ordet "baby" förutom när det refererar till en liten människa (just, det jag klarar av det när man kallar dvärgar för "baby"). Ryser av obehag, det låter bara så fel, och det drar ner en scen som jag annars tycker är rätt stark.


I vanliga fall skulle jag hålla med dig, men med Willow funkar det.
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » mån nov 08, 2004 23:15

Måste hålla med caffeine här. Tycker att det där "baby" tar mig ut ur scenen. Det passar inte in och låter konstigt. Dessutom är det totalt överflödigt i den scenen. Me not likey.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Nyx » tis nov 09, 2004 1:21

Hihi!:D Nu har jag fått ytterligare bevis på att Buffyförfattarna verkligen inte lämnar något åt slumpen (eller åt fan-fic författare). Senast igår undrade jag på förra avsnittstråden hur det förhöll sig med Spikes chip - och idag fick jag prompt svar :!: Ännu en anledning till att serien är så bra. Att Spike blir av med sitt chip känns logiskt och som en naturlig utveckling av att han fått tillbaka sin själ. Det blir intressant att vidareutveckla och bådar gott för säsongen.

Dessutom knöts annat ihop - Willows skuldkänslor över Warren, rädslan över att släppa bandet till Tara, vad som hände med Amy, vad regeringen gjort med Initiative-platsen och inte minst att GILES LEVER. Hela avsnittet känns som en storstädning bland gamla lösa trådar. Vill dock fortfarande veta hur han duckade för yxan! :o 8)
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav VelocityBoy » tis nov 09, 2004 9:33

Flisa skrev:I vanliga fall skulle jag hålla med dig, men med Willow funkar det.


What she said
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Nightcrawler » tis nov 09, 2004 10:23

Det här var ingen höjdare faktiskt, en sjua från mig...Det känns som det material som fanns inte riktigt till ett helt avsnitt...därför blev det här tre sidostorys med alltför kort tid...Jag tyckte det blev mest rörigt och inte särskilt engagerande...Men det finns ju vissa höjdpunkter som t.ex. Andrew :)
'Well, the E-flat, it's doable but that diminished ninth, y'know, it's a man's chord. Now, you could lose a finger.'
Oz
What's My Line part II
Användarvisningsbild
Nightcrawler
Minion
 
Inlägg: 241
Blev medlem: 19 jul 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Lipton » tis nov 09, 2004 12:55

Blev också irriterad på de korta sekvenserna, när det hela tiden hoppade från Buffy Spike storyn som var den mest intressanta för tillfället, Giles historien var också intressant, men Willow historien kunde ha varit kortare och lämnat mer plats åt de andra. Det var så mycket ointressant prat där.
Nere i grottan så var det så mörkt att man inte fattade mycket av vad som hände, de slogs mot något, så mycket förstod man.
7+ får det av mig.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Lipton » tis nov 09, 2004 13:46

latarmig skrev:
VelocityBoy skrev:dessutom hade jag velat se deras första möte efter operationen.


Det hade jag också velat se. Definitivt en scen med stor potential.


Hmm, nu känner jag mig lite spoilad här, det vet man ju inte nu att de inte kommer att visa när de tar bort chippet och när de möts efteråt. Nu när jag vet det blir man lite besviken. Det vill man ju se.

Jag tror inte att Spike kommer att angripa någon om de tar bort chippet, han har ju en själ nu så han är ju lika "ofarlig" som Angel.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav VelocityBoy » tis nov 09, 2004 13:51

Lipton skrev:Hmm, nu känner jag mig lite spoilad här, det vet man ju inte nu att de inte kommer att visa när de tar bort chippet och när de möts efteråt. Nu när jag vet det blir man lite besviken. Det vill man ju se.


Sorry about that...
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

FöregåendeNästa

Återgå till Buffy Säsong 7



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron