Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » sön feb 05, 2017 22:04

Jag gillade inte heller böckerna, såg ändå några avsnitt av serien också och störde mig iofs inte fullt lika mycket på den som på böckerna, men fastnade ändå inte. Pratar om The Magicians nu alltså. Ligger dock fortfarande kvar i min seriekalender, så har väl inte gett upp helt ännu.

Annan ny jag sett första 2 avsnitten av: Riverdale. Känns lite som en kombo av Pretty Little Liars, Scream och Gossip Girl. Kommer väl se ytterligare något avsnitt, men hittills inget jag rekommenderar alls.

Senaste jag plöjt igenom var betydlig bättre: Santa Clarita Diet. Netflix. Drew Barrymore ( :lovebunny:) och Timothy Olyphant i huvudrollerna. Komedi som handlar om zombies, eller en zombie... typ. 30 minuter per avsnitt, 10 avsnitt. Såg dem alla igår i ett svep med endast paus för toalettbesök och mat. Lagom ironisk och lättsam, genre som jag gillar, välgjort, snyggt och Drew Barrymore. Passar mig utmärkt. Rekommenderas!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav AKS » sön feb 05, 2017 23:32

Santa Clarita Diet verkar riktigt intressant! Bra att den är kort! Har serier för flera år framåt helt plötsligt... :D

Nu påbörjat: Teen Wolf S5. Hoppas på att S6 blir sista säsongen så att jag kan bocka av denna från listan snart också.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » mån feb 06, 2017 23:17

Men hörrni! En serie som jag heeeelt missat men nu upptäckt och där jag blev helt o hållet fast efter redan första avsnittet som jag just sett: Star!!! Samma som gjort Empire (tror jag iaf) och även denna handlar om musik, men från ett helt annat perspektiv. Denna handlar om hur en tjej vill slå sig upp underifrån, fr9n fosterhem och dålig uppväxt. Mycket skitigare än Empire har jag förstått. Blandat nya och mer etablerade skådisar/artister så som Queen Latifah och Benjamin Bratt. Och Lenny Kravitz. Och (spoiler spoiler person som är med i åtminstone ett avsnitt jag ej sett än, dvs senare än piloten, o som kanske är med i fler) Naomi Campbell ;)

Jag gillar den iaf skarpt efter piloten, skulle rekommendera er att kolla in första avsnittet och se om ni också gillar den!

Hehe AKS - ljuvligt problem det där! Och trots alla som jag har på att se-listan känner jag väldigt ofta att jag inte hittar ngt jag vill se. Märkligt det där. Santa Clarita Diet är som sagt kort. Och jag tror att just du skulle gilla Star, har bara kommit 6 avsnitt hittills så blir ju också kort om du kollar in den nu! ;)
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tis feb 07, 2017 13:28

Spuffy skrev:Men hörrni! En serie som jag heeeelt missat men nu upptäckt och där jag blev helt o hållet fast efter redan första avsnittet som jag just sett: Star!!! Samma som gjort Empire (tror jag iaf) och även denna handlar om musik, men från ett helt annat perspektiv. Denna handlar om hur en tjej vill slå sig upp underifrån, fr9n fosterhem och dålig uppväxt. Mycket skitigare än Empire har jag förstått. Blandat nya och mer etablerade skådisar/artister så som Queen Latifah och Benjamin Bratt. Och Lenny Kravitz. Och (spoiler spoiler person som är med i åtminstone ett avsnitt jag ej sett än, dvs senare än piloten, o som kanske är med i fler) Naomi Campbell ;)

Jag gillar den iaf skarpt efter piloten, skulle rekommendera er att kolla in första avsnittet och se om ni också gillar den!

Hehe AKS - ljuvligt problem det där! Och trots alla som jag har på att se-listan känner jag väldigt ofta att jag inte hittar ngt jag vill se. Märkligt det där. Santa Clarita Diet är som sagt kort. Och jag tror att just du skulle gilla Star, har bara kommit 6 avsnitt hittills så blir ju också kort om du kollar in den nu! ;)



Star låter intressant! Jag kommer inte ha tid med andra fritidsintressen än TV framöver... :D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » mån feb 27, 2017 1:17

Bra att jag går in här så jag kommer ihåg att jag gillade Star såpass mycket - slutade se efter några avsnitt. Oklart om det var pga det inte var så bra som jag först tyckte eller om det är för att jag inte haft fokus själv.

Men ni till det jag gick in här flr:
The Catch! Jag är mycket förtjust i Mireille Enos (autocorrekt föreslår att hon ska byta namn till Morville Evox) efter the Bridge (vilket jag dock inte fattat att jag var förrän jag såg The Catch) och här är hon förtjusande! Handlar om en kvinna som jobbar med säkerhet /privatdetektivjobb som.... utan att spoila kan man väl säga att hon och hennes kollegor jagar en con man. Många twists. Välgjort, snyggt. Lättsamt men spännande, går inte direkt att diska samtidigt som man ser för då missar man en massa viktigt. Gillar skarpt! Finns en säsong på 10 avsnitt och s2 börjar i mars. Vet ej hur jag missat denna, är perfekt serie för mig. Och till skillnad från Star så har jag sett hela denna på 2 dagar och aldrig tappat intresset öht. Väl upplagt för s2 dessutom. Tror detta blir en serie jag kommer följa tills den slutar gå! Rekommenderar den varmt om man gillar spänning och cons.

Även sett första två avsnitten av Powerless. Inte helt övertygad dock. Det är som gulligt. Dock. Tyckte väl inte det var varken så roligt som ser kunnat vara eller nog bra i övrigt heller. Utspelar sig i samma universum som Batman. Wayne Enterprises har ett företag som utvecklat produkter för att skydda vanliga människor från att skadas när superskurkar och superhjältar slåss. Danny Pudi och Alan Tudyk (som är grym som vanligt) är dock fullt tillräckligt för att jag ska vilja se mer! Intressant att detta är vad Vanessa Hudgens gör nu, hade inte väntat mig det. Upplägg med 20 min/avsnitt. Som sagt, jag ser åtminstone några fler avsnitt pga - Alan Tudyk!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav gaspode » mån feb 27, 2017 17:25

Vi såg första powerless och jag håller med Almas omdöme. Lite gulligt men inte så roligt som man kunde hoppas. Men Alan tudyk! <3
Hoppas det tar sig men än så länge känns det lite platt.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav sfinx » tor mar 02, 2017 23:54

AKS skrev:Santa Clarita Diet verkar riktigt intressant! Bra att den är kort! Har serier för flera år framåt helt plötsligt... :D

Nu påbörjat: Teen Wolf S5. Hoppas på att S6 blir sista säsongen så att jag kan bocka av denna från listan snart också.

Den är riktigt rolig. Vi är vid fjärde avsnittet. :)
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » fre mar 03, 2017 20:47

Tycker Powerless håller bra nivå ändå. Fortfarande inte riktigt vad jag hoppats på, men efter 4 avsnitt har jag fortfarande inte tröttnat på det, vilket är ett bra tecken. Och fortfarande- Alan Tudyk! :lovebunny:
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » sön mar 05, 2017 19:52

Wooppp, här är jag och kommenterar igen! Ingen annan som ser tv-serier längre? :rolleyes:

Nu har jag sett alla avsnitt av Star som finns, och jag gillar det som fortfarande. Är kanske lite väl mkt drama för mig egentligen, och stör mig en del på vissa karaktärer, men gillar att även tjejerna är svin. Inte fenomenalt, men kommer fortsätta se.

En ny serie som visade sig vara en mkt positiv överraskning:
Imposters! Ytterligare en con artist-serie (se inlägget ovan om the Catch!) som jag gillar. Denna är inte lika skojig som the Catch, är mer long game här, och inte lika lättsam, men ändock bra. Ska man bara välja ena så rekommenderar jag nog the Catch, MEN Imposters är också bra OCH är värt att se endast för (spoiler skådis som kommer in i avsnitt 4) UMA F*ING THURMAN!!!!!!!!!!! Trodde aldrig jag skulle se denna person i tv, och dessutom är hen så effing cool att jag vet inte vad! Älskar't!!!!!!!!!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav AKS » sön mar 05, 2017 21:54

Jag ser! Men har kört fast i den trögsirap som är Teen Wolf S5... Gng. Så jävla bra big bad för säsongen, men som vanligt: Teen Wolf utnyttjar bara 50% av sitt potential och alla karaktärer utom en (Stiles) är mer eller mindre tråkiga.

Oh, well. Samtidigt har jag börjat kolla den ganska typiska brittiska serien Line of Duty. Men eftersom den är typisk för att vara brittisk så betyder ju det att den är bra! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » tis mar 07, 2017 0:59

Haha skönt att ngn fler är igång! Har nu börjat se Empire pga jag gillade Star o den beskrevs som liknande Empire men inte lika glammig. Och well. De har ju lite samma tema med folk som vill lyckas inom musikbranschen. Men ärligt talat - Empire är betydligt bättre. Mkt bättre än jag hade väntat mig. Skitbra rentav. Älskade ju Person of Interest, men insåg inte där hur grym Taraji P Henson är (även om jag väl gillade henne där också) - i Empire går det inte att missa! Haha och både Star och Empire har Naomi Campbell som gästskådis! :D
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav caffeineaddict » ons apr 26, 2017 7:58

Jag har varit borta från TV i ett halvår därför att jag haft min bästa filmtittarperiod sedan jag var själv i min ungkarlslya 2004, men nu blev det av att jag såg Big Little Lies.

Och OMFG! Jag såg den för att jag väntade mig någonting trashy och pulpy, typ en mer högklassig Desperate Housewives (inte minst med tanke på David E. Kelleys inblandning). Och även om den kanske börjar lite så, så står det snart klar att BLL är the real shit. Ska inte säga mästerverk, men tung och brutal och lämnade en lite andlös känsla i bröstet. En riktig käftsmäll. Och vi kommer gissningsvis se Nicole Kidman och Tarzan Skarsgård på Emmy och Golden Globe-scener under det kommande året.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » ons apr 26, 2017 21:19

Ojjj! Jag har varit skeptisk till BLL pga väntat mig att den skulle vara tråkig, men nu ska jag omvärdera och se! Har någon btw sett 13 reasons why? Vad tycks isf?


Dessa ser jag mest fram emot varje vecka just nu (dvs tar ej mer sånt som har säsongsuppehåll):
- Jane the Virgin. :lovebunny:
- The Catch är toppenbra fortfarande och jag ser fram emot varje avsnitt (s2 som går nu).
- Top Chef Canada.
- Face Off (fast nu bara finalen kvar att se denna säsong).
- Lucifer (har dock någon form av uppehåll, 3 månader långt, morr, men börjar snart igen).
- Designated Survivor. Hade verkligen inte väntat mig att jag skulle gilla DS så mycket som jag gör, prioriteras på min att-se-lista varje vecka! Till och med när jag kedjetittade på the Bachelor m.fl. såg jag även DS. De lyckas hålla spänningen uppe hela tiden, frågan är hur länge - tänker de att detta ska bli en ny oändlighetslång serie? Kan iofs se att man kan fortsätta läääänge i coh med att serien ständigt utvecklas, finns massor att utforska. Hurra!
- iZombie.
- Rosewood och Elementary, båda fortsatt charmiga krim-serier. Gillar. Bull går också in under denna kategori, även om den väl inte är krim-serie egentligen. Och jag kommer fortsätta Criminal Minds tills den läggs ner.

Annat nytt jag gillar är The Arrangment, men jag undrar var de ska gå med den... kul för nu åtminstone och en av få jag är i fas med. Handlar om en aspirerande skådespelerska som får sitt "livs" chans på ett knasigt sätt... Jag ser fortfarande fram emot varje avsnitt, men jag har på något vis ändå en farhåga om att det kommer spåra ur förr eller senare.

De av de nya serierna som jag inte är fullt lika säker på men fortfarande ser/är taggad på att se:
- Imposters har jag inte sett på ett tag nu, men ska se ikapp för att sedan besluta om jag vill fortsätta se den eller inte.
- Powerless - detta kommer bli en sån serie jag skjuter upp och sedan ser många avsnitt av på en gång, har nu flertal avsnitt att se men lägger inte ner den. Det gör inte att jag inte gillar den, jag såg the Big Bang Theory och HIMYM på samma vis - men tyckte mer om de två.
- Riverdale - jag har inte sett på länge, men har på något vis blivit mer entusiastisk pga det. Läst massa bra om det under tiden. Men ändå inte sett. Skumt.
- Har även sett de 2 första avsnitten av Bosch, som inte är ny egentligen, men ny för mig. Tror jag kan komma att gilla den. Återkommer när jag sett mer.

Gällande Star är jag mer och mer tveksam till efter att ha fastnat för Empire som är mycket bättre (även om jag faktiskt inte sett Empire på flera veckor nu är jag fortsatt taggad).

Inser nu att jag inte sett förra säsongen av Fargo, och nu har s3 börjat. Måste fixa det.

Btw börjar American Gods snart.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav AKS » tor apr 27, 2017 23:14

Spuffy skrev:Ojjj! Jag har varit skeptisk till BLL pga väntat mig att den skulle vara tråkig, men nu ska jag omvärdera och se! Har någon btw sett 13 reasons why? Vad tycks isf?


Har sett! Bra, men inte mer än så. Tycker den börjar bra men det blir ganska tjatigt. Ifrågasätter en hel del kring synen på självmord, den lyckas trots 13 anledningar inte förklara why:et (enligt mig alltså).
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » fre apr 28, 2017 20:14

Åhå! Hm. Ska kanske se bara för att fatta vad allt fuzz handlar om. Men inte än...

Mer om The Arrangment för att förtydliga - är även enligt vissa en beskrivning av Tom Cruise, Katie Holmes och Scientologerna. Finns massor av spännande och konstigt i denna serie.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav lolla » tor maj 04, 2017 20:40

Nån som tittar på Please like me? Jag älskar den av någon anledning, fast det inte alls är min typ av serie
What would NPH do?
Användarvisningsbild
lolla
Minion
 
Inlägg: 164
Blev medlem: 31 aug 2007
Ort: Stockholm

Inläggav sfinx » fre maj 12, 2017 23:24

Oh,så bra American gods är! :lovebunnier:
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav adolvsson » ons maj 17, 2017 15:10

Elementary > Sherlock
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » sön jul 30, 2017 23:56

Van Hellsing alltså. Läskig skit.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav caffeineaddict » mån sep 18, 2017 7:52

caffeineaddict skrev: Och vi kommer gissningsvis se Nicole Kidman och Tarzan Skarsgård på Emmy och Golden Globe-scener under det kommande året.


I fucking called this one.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » fre sep 22, 2017 0:57

The Good Place har börjat igen! Jippiiiiii!!!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav sfinx » sön sep 24, 2017 7:32

Spuffy skrev:The Good Place har börjat igen! Jippiiiiii!!!!

Oh! Hurra! :extas:
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav AKS » lör nov 25, 2017 23:35

The Good Place är ju bra, ju!

Beskrivningen av serien gjorde mig inte intresserad alls, men Kalle kollade tre första avsnitten och trodde jag skulle gilla. Han hade rätt. Nu ser vi den tillsammans och är på avsnitt 6 eller så. Kristen Bell alltså! Komisk timing som få. Men tycker i princip att alla i serien är bra. Älskar Janet och Chidi! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » mån nov 27, 2017 18:34

The Good Place ❤❤❤

Jag har sett klart the Vampire Diaries och ser nu the Originals. Gillar. Inte ngt nyskapande eller magnifikt, men bra vampyr-serie.

Crazy Ex-girlfriend är däremot fantastisk. Crazy idé som funkar skitbra. Såg om första avsnittet igår och tycker inte alls det representerar hur bra serien sen blir. Så om du sett första avsnittet och inte fastnat - se vidare ändå!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Tam » tis nov 28, 2017 8:26

Jag har bara sett första avsnittet Crazy Ex-Girlfriend och tyckte det var så pass bra att jag stannade och väntade för att Lotta också ska ha tid att se. Låter ju bra att den blir ännu bättre!
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Spuffy » tor nov 30, 2017 22:53

imponerande behärskning! :devil:
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Tam » tor jan 11, 2018 21:26

Nu har vi börjat kolla tillsammans. Bra är det.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav adolvsson » sön jul 22, 2018 18:29

Crazy Ex-Girlfriend är livets bästa uppfinning .
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Re: Andra serier 4: Foursquare? Nej, 16:9!

Inläggav Tam » sön jul 22, 2018 22:39

Såg 6 avsnitt. Fastnade inte.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Spuffy » tis jul 24, 2018 14:40

Tam skrev:Såg 6 avsnitt. Fastnade inte.

Vad tråkigt. Har förstått att den inte är för alla.

Någon gång ska jag skriva om Love Island s.4. Men det blir när jag har ett tangentbord och inte bara mobilen.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]

cron