The Vampire Diaries

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » fre apr 01, 2011 16:54

Absolut, jag tror att policyn är som i de flesta trådar: man spoilermarkerar allt som har med avsnitten att göra och noterar upp till vilket avsnitt man skriver om så att både de som följer svensk tv (som väl ändå bara ligger efter 1 avsnitt eller 2 vid det här laget? känns som om TVD går mkt på sexan) och de som kommer hit helt färskt ska kunna veta precis vad de kan läsa. :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Nyx » ons apr 06, 2011 20:20

På fredag visas avsnitt 2x15 i svensk tv. Jag tycker också att serien är kul.

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sus@n » fre apr 08, 2011 10:39

STOR Spoiler 2x17


Vad hände.. Är Rick Klaus? Jag är i chock!!
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav dansdansdans » lör apr 09, 2011 12:01

sus@n skrev:STOR Spoiler 2x17


Vad hände.. Är Rick Klaus? Jag är i chock!!


klaus är det han som ligger i källaren med den där staken i hjärtat som man inte får dra ut?
eller är det en annan. jag är lite glömsk och lite förvirrad ;)
men ja han är tydligen i rick nu iaf
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav HeY » lör apr 09, 2011 13:30

dansdansdans skrev:
sus@n skrev:STOR Spoiler 2x17


Vad hände.. Är Rick Klaus? Jag är i chock!!


klaus är det han som ligger i källaren med den där staken i hjärtat som man inte får dra ut?
eller är det en annan. jag är lite glömsk och lite förvirrad ;)
men ja han är tydligen i rick nu iaf


Nej, han som ligger i källaren var en annan Ancient som hette Elijah (som ju för övrigt ville *stoppa* Klaus, har jag för mig, för att ta makten själv). Klaus är ju "the oldest vampire in the history of time" som är ute efter Elena(/Doppelgangern) för att bryta förbannelsen. Antingen så är han i Rick nu, eller så har han varit Rick hela tiden - det vill säga att Rick fanns aldrig, utan att Klaus hade gjort något med sig själv för att tro att han var Rick för att komma nära Isobel, och sedan Doppelgangern. Man kan ju förmoda att han visste att Isobel isf var släkting med Katherine. Och nu när de har Katherine så har hans minions - som han säkerligen befallt att "bring him back" när de har Katherine - återställt Rick till Klause. Ergo, Rick fanns inte. Eller så har de bara väckt Klaus i Rick. Men jag tror på att Rick är Klaus och att Rick aldrig fanns, för det känns mer MIND BLOWING! Jösses!
Det blir också en ganska snygg koppling till månstenen. Hiding in plain sight.

Och Isobel som tar sitt liv var ganska rörande. Och Bonnie vill dö för sina älskade. Precis som Elena. Vad är det med ungdomarna i Mystic Falls som ser så mycket ära i att dö för dem de älskar? Har det sett för mkt Twilight? ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sus@n » sön apr 10, 2011 11:00

HeY skrev:
dansdansdans skrev:
sus@n skrev:STOR Spoiler 2x17


Vad hände.. Är Rick Klaus? Jag är i chock!!


klaus är det han som ligger i källaren med den där staken i hjärtat som man inte får dra ut?
eller är det en annan. jag är lite glömsk och lite förvirrad ;)
men ja han är tydligen i rick nu iaf


Nej, han som ligger i källaren var en annan Ancient som hette Elijah (som ju för övrigt ville *stoppa* Klaus, har jag för mig, för att ta makten själv). Klaus är ju "the oldest vampire in the history of time" som är ute efter Elena(/Doppelgangern) för att bryta förbannelsen. Antingen så är han i Rick nu, eller så har han varit Rick hela tiden - det vill säga att Rick fanns aldrig, utan att Klaus hade gjort något med sig själv för att tro att han var Rick för att komma nära Isobel, och sedan Doppelgangern. Man kan ju förmoda att han visste att Isobel isf var släkting med Katherine. Och nu när de har Katherine så har hans minions - som han säkerligen befallt att "bring him back" när de har Katherine - återställt Rick till Klause. Ergo, Rick fanns inte. Eller så har de bara väckt Klaus i Rick. Men jag tror på att Rick är Klaus och att Rick aldrig fanns, för det känns mer MIND BLOWING! Jösses!
Det blir också en ganska snygg koppling till månstenen. Hiding in plain sight.

Och Isobel som tar sitt liv var ganska rörande. Och Bonnie vill dö för sina älskade. Precis som Elena. Vad är det med ungdomarna i Mystic Falls som ser så mycket ära i att dö för dem de älskar? Har det sett för mkt Twilight? ;)


Första tanken var att han är Klaus och vi blivit lurade hela tiden, men efter att ha lugnat ner mig lite så tror jag Klaus har tagit över Rick..
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav dansdansdans » lör maj 14, 2011 12:15

s2-finalen.

näst sista avsnittet var tråkigt. för uppenbart på något sätt. inte alls i närheten av buffybra.
eftersom det var ett avsnitt kvar hade jag inte höga förväntningar på det heller och tänka jaja de tar la död på klaus då och så blir damon botad. all is good, typ.
MEN! så inträffar en härlig överaskning! en spännande säsongavslutning precis som i säsong ett :)

stefan goes angelus.
som jag tycker sådär om, egentligen, eftersom det redan har gjorts så bra i Buffy :P
och konsekvenser av att kalla tillbaka döda med magins hjälp har oxå setts förr..
intressant att det är hans två ex dock och jag är verkligen sugen på att se vad som händer i s 3.

gulligt att kat gav damon the cure och undra om elena och damon får till det nu... hehe

undrar dock varför alaric bryr sig så om damon?
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Re: The Vampire Diaries

Inläggav Spuffy » tis dec 09, 2014 19:36

Bump, det är ju här vi ska skriva om TVD! Ska se om jag kan flytta mina och HeYs inlägg i andra serier-tråden...
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: The Vampire Diaries

Inläggav Spuffy » tis dec 09, 2014 19:38

Är det någon som fortfarande ser the Vampire Diaries? Jag har återupptagit det nu, efter att tidigare tröttnat i s.2 och tycker att säsong 3 och det av s.4 som jag hittills sett är underhållande, ständigt nya intriger - vissa bättre än andra - men framför allt gillar jag nästan alla karaktärer!

OBS! Alla spoilers härefter är t.o.m. 4.11:

Min allra största favorit är (spoiler tVD tom 4.11 från nu och framåt) Caroline, uppskattar verkligen utvecklingen av denna karaktär även om det framför allt var s1-2 som den skedde. En förhållandevis komplex karaktär som ständigt underhåller. Även de karaktärer som jag i början tyckte var tråkigast - Elena, Matt och Jeremy har nu växt till sig och blivit mer mångfacetterade än deras inledningsvis goody-goody-image. Någon jag däremot aldrig fastnat för är Tyler, fortfarande tråkig, trots hybrid-drama. Är inte heller särskilt förtjust i tråkigast av de tråkiga Stefan, varken när han är snälle Stefan, ripper-Stefan, eller hjärtekrossade Stefan som hatar sin bror. Blöhhh rakt igenom. Bonnie är också rätt bleh, men stör mig mer på de två tidigare nämnda, eller... jo.

Av de nya karaktärerna uppskattar jag oväntat nog Klaus och Rebekkah! Trodde de skulle vara bara tråkiga intrigmakare men jag gillar dem och hur de interagerar med de övriga! Och att de ger ett nytt djup till hela mytologin! Ser även fram emot the Originals, egentligen var det orsaken till att jag började titta på tVD igen. Även Elijah gillar jag när han är med. Den mer crazy brodern är jag dock inte så förtjust i, men han har ju inte varit med så mycket (än?). Nu i s.4 har jag tyvärr inte blivit så förtjust i den där som letar efter Silas och håller på och grejar med Bonnie, inte intressant utan bara störig än så länge. Synd att han verkar vara så stor del av denna säsongs arc...

Jag är även glad över att ha två par som jag faktiskt shippar, inte alls som Spuffy eller LoVe i Veronica Mars, men ändå - det är roligt! Mitt favoritpar som jag verkligen hejar på är Klaus och Caroline!!! Jag misstänker dock att det inte kommer bli något större av det i och med att the Originals väl börjar gå samtidigt som slutet av tVD säsong 4, och då lär Klaus försvinna och Caroline stanna kvar. Hade mycket hellre sett dem tillsammans, kanske i några stand-alone-avsnitt när han visar henne världen... Jag uppskattar nog dem till stor del för att han ser hur hon faktiskt söker något större än Mystic Falls och vill ta henne överallt och visa henne allt som finns att se. Sen är han ju dock typisk Ond Psykopatisk Vampyr, men med henne visar han större emotionellt djup och mer sköra sidor. Klassisk sån jag gillar med andra ord. Andra paret jag gillar, åtminstone för det mesta, är Damon och Elena. Jag har alltid hejat mer på dem än på Stefan och Elena. Sen har det gått så hysteriskt långsamt att jag faktiskt fortsatt gilla dem. Det här med sire-bond-grejen komplicerar saker och ting. Jag älskade scenen när de åt och dansade på College-festen. Han gör Elena roligare, lossar på hennes goody-goody-grej och får henne att tänka mer på sig själv, på gott och ont. Men samtidigt är de väl inte det skojigaste paret heller, i och med att det till stor del känns så förutsägbart. Älskade hur det framkom att han var den som egentligen träffade henne först, innan Stefan räddade henne från bilen i vattnet! Men Elena kan säkert hitta någon annan rolig en - bara hon inte är med Stefan som är tråkigast av de tråkiga... Par jag av naturliga skäl ogillar utöver Elena och Stefan är självklart Caroline och Tyler... Mycket för att jag ogillar Tyler, hejar på Klaus, och tycker att de är ett trååååkigt par över huvud taget... Ett par som jag skulle kunna heja på vore Rebekkah och Stefan - för att det skulle få bort Stefan från Elena och jag gillar ju Rebekkah, och kanske (men bara kanske) skulle hon kunna göra Stefan lite skojigare.

Nåå det blev rätt långt detta. Vilket väl är ett bra tecken, jag gillar't helt enkelt! :)
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: The Vampire Diaries

Inläggav HeY » tis dec 09, 2014 19:39

Jag ser fortfarande på TVD, och TO men har inte börjat på säsong 2 ännu. Håller med om vissa av dina punkter och inte andra. Jag har t.ex. bitvis extremt svårt för (håller mina kommentarer upp till 4.11 också) Damon. Ja han kan vara rolig och är snygg och gör Elena lite roligare, men jag tycker att han gjort så mycket som trivialiserats i serien. Jag har svårt att köpa hans förhållande med Elena. Inte bara för att han mördade Jeremy efter Elena sade att hon aldrig kunde älska honom, och let's face it, Damon hade ingen idé om att Jeremy hade odödlighetsringen på sig, utan bara en sådan sak som hur han behandlade Caroline i säsong 1. Något jag har väldigt svårt med i serien är hur deras glamour aldrig har komplicerats ordentligt. Att droga någon och ha sex med någon är lika med våldtäkt. Jag anser att det Damon gjorde med Caroline i säsong 1 var ganska brutalt och helt utan tvekan våldtäkt - samma sak med Vicky, som han dessutom också mördare. Två gånger. Jag kan verkligen inte köpa att varken Elena eller Matt kan vara i samma rum som Damon??? Någon alls av gänget egentligen. Han har dödat två syskon, men hade tur för en överlevde och våldtagit en i gänget men han är ju såååååå dreamy så nu förlåter vi honom. Jag vet att det är en High School serie men det ursäktar det inte. Jag köper det inte, och jag tycker det är problematiskt att glamouring aldrig riktigt diskuteras. True Blood trivialiserade också mycket, men de tryckte åtminstone lite på hur det är utnyttjande och fel. Så jaaaa, jag har lite svårt för den karaktären. Tyler är och kommer alltid förbli skittråkig och det bästa serien skulle kunna göra är att döda honom. Stefan har jag dock inget emot och tycker överlag är ok. Caroline är fantastisk! Elena kan vara tråkig men överlag inget emot henne heller, Och Nina Dobrev är så snygg så hon får vara lite tråkig. Hon är fantastisk som Katherine! Rebekah älskar jag! Klaus är jag fram och tillbaka med. Gillar ibland. Tycker är sjuuukt gnällig och oresonlig ibland. Överlag tycker jag de misslyckas aningen i serien att få karaktärerna kännas så gamla som de är. Elijah känns som en uuuuuråldig vampyr. Klaus gör inte det. Rebekah ibland - men har lite svårt att köpa hennes High School fixering bitvis.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Re: The Vampire Diaries

Inläggav Spuffy » tis dec 09, 2014 19:40

Vampire diaries:

Ahh, jag har helt glömt bort det du tar upp gällande Damon, var flera år sen jag såg första två säsongerna. Överlag tycker jag också att de förlåter allt ont folk gör väldigt lättvindligt - tyckte de själva var inne lite på det när de resonerade kring hur knäppt det är att de inte förlåter Klaus trots att Stefan och Damon gjort precis lika hemska saker, så länge de är snälla nu och är en i gänget. Och allt dåligt som görs för att rädda någon i gänget är ok utan att någon knappt höjer ögonbrynen även Bonnie och Caroline var ju ansvariga för massakrer på oskyldiga, men då gjorde det minsann ingenting. Jag tror Damon som karaktär helt klart vinner på att jag inte kommer ihåg början av serien. Dock är jag i nuläget ofantligt trött på allt återupprepande och halvdåliga twists kring huvudkaraktärerna (spoiler tom 5.06 nu) alla dessa doppelgangers som bara blir fler och fler och överlag storylinesen i slutet av s4 och fram till halva s5 är jag ordentligt less på. Älskar dock Katherine, så den delen av doppelgangergrejen gillar jag, men de blir ju bara fler och fler... Ok, jag tyckte att Stefan utan minnen var bättre än vanliga Stefan, men Silas kan dock gärna få försvinna Jag skulle mycket hellre se fler nya BRA karaktärer - INTE denna oerhört överspelande Tessa eller vad nu hennes gamla namn var...

Har också tänkt på hur orimligt det är att the Originals (karaktärerna alltså, inte börjat se serien än) inte är mer mogna med tanke på hur länge de levat. Och att Klaus är supergnällig. Och varför Rebekah fokuserat så mkt på high school, hon har legat död och visst - det är nytt för henne med baler och allt annat sånt, men det är ju inte heller något hon stått utanför och längtat efter heller... Däremot sympatiserar jag verkligen med hennes önskan om en funktionell familj som inkluderar barn - det känns som att en stor del av hennes längtan handlar om att passa in men även om att få ha barn. Elijah känns klart mer uråldrig än de övriga.

Förslag: (spoiler tom 5.06) Byt ut Stefan och minska Damons roll, ta bort Bonnie helt och låt henne var död så kanske Jeremy blir roligare igen (han är tillbaka, kul! tänkte jag först iom att jag tyckt han var roligare i slutet, men sen återgick han till tråkighet). Låt inte Tyler komma tillbaka. Låt Matt få större roll och utveckla hans karaktär. Fokusera på Caroline och Elena och kanske deras nya liv på college. Ta in nya BÄTTRE karaktärer och gör mer intressanta storylines. Det är mitt förslag! :D
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: The Vampire Diaries

Inläggav Spuffy » tis dec 09, 2014 19:49

Åh, en sak till, (spoiler nu tom 5.07) Nadia - dotter till Katherine... Glömde helt bort detta som ju får ha potential till att ha kunnat bli något major, även om det nu inte verkar bli det att döma av sista scenerna detta avsnitt... Vet inte ens vad jag tycker om detta. "Ehhh" är väl min reaktion. Framför allt när det nu tycks ha strukits ur handlingen helt och hållet hux flux.

Det känns som att detta avsnitt var ett avslut på en låååååååång plotline som var sisådär. Hoppas det ska vara så. Och hoppas på att fortsättningen ska vara bättre.

Edit: och flera andra grejer hände ju i detta avsnitt... Bonnie's back. Well. Får se om hon är roligare nu. Och Katherine åldras snaaaaabbt. Ok. Kan bli nice, kan bli kasst. Och just ja, dr Jekyll/mr Hyde grejer med vampyrförsök. Med det hemliga sällskapets godkännande? The Initiative? Eller smyger han med detta? Blir det bra el dåligt? Oklart. Hur som helst, hoppas på en vändning nu!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: The Vampire Diaries

Inläggav Spuffy » ons dec 10, 2014 22:24

MMkeyy.... Sett tom 5.12 nu och... alla karaktärerna gör icke-karaktäristiska saker, och när de fått mig att tro att karaktären ändrats så återgår den till hur den var från början och skippar allt som funnits emellan?

Resultatet: (spoiler tom 5.12) Elena borta, Katherine tillbaka men som spelar Elena. Kanske kan bli bra, jag försöker intala mig det åtminstone - jag gillar ju Katherine och tycker Elena är tråkig, så borde inte det här bli mer intressant? Men jag är inte övertygad utan tycker just nu det är mest jobbigt. Framför allt när KathElena direkt fokuserar på Stefan. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trött på detta nu. Kan hon inte släppa Stefan/Damon-dramat bara??? Och gå vidare? Nej nej nej.

För att inte tala om Damon som genast efter att ha blivit dumpad kastar sig in i att döda och skada andra och därmed även sig själv. Har de senaste säsongerna inte betytt något alls alltså? Hans så kallade goda sida bygger bara på att Elena älskar honom, eller att han försöker få henne att älska honom? Det finns inget annat gott hos honom? Häpp.

Stefan är goody-goody och ska rädda folk igen. Åter till sitt gamla jag han också alltså efter åtskilliga turer med onde-Stefan, Silas-som-Stefan och Stefan-utan-minnen. Inte helt orimligt kanske. Och föredrar trots allt snälla Stefan framför onda Stefan. Stefan utan minnen var dock rolig, men han kanske också hade blivit trist i längden.

Appropå Damon - jag har varit rätt ofokuserad när jag tittat på många av avsnitten nu, men är det verkligen logiskt att Enzo förlåtit att Damon lämnat honom att dö och de teamar upp som evil duo?

Caroline har sex med Klaus och blir genast stämplad som slut av den alltid lika sympatiske Tyler, för Caroline är verkligen den som gjort alla de dåliga valen i deras förhållande och Tyler har ständigt varit där för henne? Eller INTE!!!! Idiot-Tyler, bort med honom NU!!! Sen är jag, trots att jag hejar på Klaroline, skeptisk till att detta hände nu, jag tycker det fanns alldeles för lite som underbyggde att Caroline nu ville vara med Klaus. Vilket iofs går fint ihop med att hon har ångest efteråt. Men ändå, för att deras förhållande skulle gå till detta läge tycker jag det borde ha funnits en bättre bas att bygga på, som gjort det mer realistiskt och framför allt fått mig att bry mig mer om att paret jag faktiskt hejar på till sist får ihop det. Från där han gav henne teckningar och upp från det, men istället har han varit i en helt annan stad rätt länge nu och när han kommer tillbaka struntar vi i det utan går istället framåt? Och javisst, det är inte konstigt att Tyler är upprörd men vad har han för rätt att lägga sig i vem Caroline väljer att vara med när han lämnat henne och gjort allt det han valt att göra istället? Blöh.

Bonnie och Jeremy, blebleble-vi-är-jättetråkiga-blebleble.

Matt är just nu min favvo. Just nu känns han som den ende som faktiskt utvecklas på ett rimligt sätt. Förutom kanske Elena, där jag tyckte det var rimligt att hon blev mörkare när hon blev vampyr men samtidigt behöll sin medmänsklighet, men nu är hon ju ute i bilden åtminstone för en stund.


Jag känner inte direkt att jag bryr mig om särskilt många av karaktärerna längre. Just nu bara Caroline och Matt. Överlag tycker jag att samtliga bara lever i nuet och släpper allt som har varit, de struntar i allt tungt och förfärligt de gått igenom och är bara i nuet, om saker är bra nu så är allt fine. Ok, inte alla och inte hela tiden - av och till framkommer hur Matt är ledsen över Vicky, hur Damon är ledsen över Alarik, att Katherine sörjer att ha varit jagad/olycklig hela sitt liv, att Bonnie saknar sin grams, att Elena faktiskt har förlorat alla i sin familj. Men även om det låter som mycket, tycker jag det slås av och på hela tiden, att när de inte pratar om det påverkas inte deras liv eller karaktärsutveckling av vad de varit med om. Eller vad tycker du HeY?

MEN trots allt jag stör mig på tycker jag ändå att serien är bättre just nu jämfört med slutet av s4 och början av s5.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: The Vampire Diaries

Inläggav Noam » lör jan 03, 2015 15:06

Tja!
Jag har fastnat i början på säsong 5 och tänkte kolla om det är värt att kolla vidare. Efter att ha läst dina kommentarer Spuffy så låter det som att jag kan lägga ner?
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Re: The Vampire Diaries

Inläggav Spuffy » lör jan 03, 2015 18:43

Nja, jag tyckte att det ryckte upp sig avsevärt under slutet av s5 och framför allt s6, så tycker faktiskt det är värt att fortsätta se! :)
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Re: The Vampire Diaries

Inläggav Noam » lör jan 03, 2015 19:33

Okej, då ger jag den en chans till då :)
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Föregående

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron