Agents of S.H.I.E.L.D.

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Re: Agents of S.H.I.E.L.D.

Inläggav noike » fre sep 26, 2014 13:36

Lite för lite Reed Diamond i 2.01 bara. Och om jag får vara lite kritisk så var avsnittet alldeles för förutsägbart,
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » fre sep 26, 2014 17:59

noike skrev:Och om jag får vara lite kritisk så var avsnittet alldeles för förutsägbart,

Jag är ganska dålig på att se förutsägbara saker, åtminstone om tillräckligt mycket annat är underhållande och/eller engagerande nog för att distrahera mig. Det är en gåva.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Re: Agents of S.H.I.E.L.D.

Inläggav Rombat » ons sep 30, 2015 23:50

It's back and still lovely! Jag gillar konceptet att använda (spoiler 3x01) Inhumans som ersättare för mutanter. Mindre uttjatade karaktärer och mer kopplingar till det aktuella MCU. Och Secret Warriors! Och vågar man hoppas att det var Abigail Brand och S.W.O.R.D. som dök upp i säsongspremiären?

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Föregående

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare