PM-utrymme

Är nåt fel? Vad ska bättras på?

PM-utrymme

Inläggav caffeineaddict » lör feb 02, 2013 10:32

Jag vet ingenting om hur sånt här funkar, men finns det möjlighet att utöka PM-utrymmet eller överföra utrymme från en korg till en annan?

Just nu har jag fyllt upp min inkorg med 1000 meddelanden och vill inte jättegärna leta efter saker att radera då jag i botten av korgen har en massa nostalgiska grejer från 2004/2005.

Däremot står det att både utkorgen OCH skickat har plats för 1000 meddelanden var vilket låter absurt då hela tanken ju måste vara att saker i utkorgen ska ligga där en kortare tid? Kanske vore möjligt att ha t.ex. 100 meddelanden för utkorgen och 1900 i inkorgen?

Som sagt, ingen aning om detta är något som ni (Martin, John, Nicklas?) kan påverka eller om det kommer inbyggt i systemet.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » lör feb 02, 2013 15:11

caffeineaddict skrev:Jag vet ingenting om hur sånt här funkar, men finns det möjlighet att utöka PM-utrymmet eller överföra utrymme från en korg till en annan?

Just nu har jag fyllt upp min inkorg med 1000 meddelanden och vill inte jättegärna leta efter saker att radera då jag i botten av korgen har en massa nostalgiska grejer från 2004/2005.

Däremot står det att både utkorgen OCH skickat har plats för 1000 meddelanden var vilket låter absurt då hela tanken ju måste vara att saker i utkorgen ska ligga där en kortare tid? Kanske vore möjligt att ha t.ex. 100 meddelanden för utkorgen och 1900 i inkorgen?

Som sagt, ingen aning om detta är något som ni (Martin, John, Nicklas?) kan påverka eller om det kommer inbyggt i systemet.

Hahaha! Nej, det är en inställning för alla mappar. PhpBB gillar inte att kunna ställa in saker som kanske skulle kunna vara bra. Men ökade det nu.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav gaspode » lör feb 02, 2013 20:51

hehe, jag ändrade först. Men nicklas stal min åska.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav noike » lör feb 02, 2013 21:01

Så går det när man är tyst. (Ej att förväxla med "tysk".)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Murnau » lör feb 02, 2013 21:55

Jag går och fiskar. Och tar en tysk minut.
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005

Inläggav adolvsson » sön feb 03, 2013 19:34

Jag slår och smiskar. Och tar en tysk minut.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » sön feb 03, 2013 19:36

Åh! herdwere och jag pratade om igår att det ibland är svårt att lyssna på vissa 90-talslåtar utan att bara höra Rallyversionen i huvudet.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav Murnau » sön feb 03, 2013 19:37

adolvsson skrev:Jag slår och smiskar. Och tar en tysk minut.

Inte mig emot!
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005


Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron