6x10 Wrecked

Här pratar vi mest om Säsong 6

Sätt betyg på "Wrecked"

1
1
2%
2
2
5%
3
1
2%
4
1
2%
5
7
17%
6
11
26%
7
5
12%
8
7
17%
9
5
12%
10
2
5%
 
Antal röster : 42

Inläggav Illyria » tis okt 05, 2004 8:55

caffeineaddict skrev:Definitivt inget höjdaravsnitt, men inte helt utan poänger. Aly får ju visa vilken grym dramatisk skådis hon kan vara... Och även om drog-Willow är lite väl uppenbar och övertydlig så är det åtminstone lite "creepy" här och där. Och sista scenen är rätt fin och sorglig. Särskilt när man vet som komma skall... "It won't happen again, I promise. No more spells. I'm finished."

Det skriver jag under på, plus att det är en liten parallell till Buffy också: Willow avsäger sig magi, Buffy vill gå samma väg med Spike och även tidigare händelser är parallella = det finns en bra tanke bakom allt och det tycker jag räddar avsnittet. Plus att det leder till en del reconnect mellan Buffy och Willow, något som verkligen behövdes. Det är definitivt inget bottennapp men hela magi-drog-saken är det som drar ner helhetsintrycket, men samtidigt också en nödvändig händelse för att föra handlingen framåt. 6/10
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Nightcrawler » tis okt 05, 2004 9:28

Usch! Ett äckligt och destruktivt avsnitt, vill helst inte tänka på det...Tycker också att säsong 6 är klart sämre...Förrutom OMWF förstås...
'Well, the E-flat, it's doable but that diminished ninth, y'know, it's a man's chord. Now, you could lose a finger.'
Oz
What's My Line part II
Användarvisningsbild
Nightcrawler
Minion
 
Inlägg: 241
Blev medlem: 19 jul 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Lipton » ons okt 06, 2004 12:20

Gissar att det är magimissbruket som ger drogrelaterade bieffekter, magin är väl till för att hjälpa människor inte att användas till att roa sig. Tyckte att detta var ett halvbra avsnitt.

De här med vitlök, sas det inte i något tidigt avsnitt att det inte hade någon effekt på vampyrer att det bara var gammal skrock? Kan vara jag som minns fel.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav VelocityBoy » ons okt 06, 2004 12:22

Lipton skrev:De här med vitlök, sas det inte i något avsnitt att det inte hade någon effekt på vampyrer att det bara var gammal skrock? Kan vara jag som minns fel.


Buffy är nog desperat vid det här laget, villig att pröva allt... :P
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Joamna » ons okt 06, 2004 13:35

jag har för mig att nån använt vitklölk förut. stoppat in i munnen på nån vampyr som plågeri..
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Lipton » ons okt 06, 2004 13:36

Flisa skrev:jag har för mig att nån använt vitklölk förut. stoppat in i munnen på nån vampyr som plågeri..


Det är kanske ett kors du tänker på, Buffy gjorde det i avsnittet där de grävt upp Mästarens ben.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Joamna » ons okt 06, 2004 13:41

Lipton skrev:
Flisa skrev:jag har för mig att nån använt vitklölk förut. stoppat in i munnen på nån vampyr som plågeri..


Det är kanske ett kors du tänker på, Buffy gjorde det i avsnittet där de grävt upp Mästarens ben.


det är mycket möjligt.. är ett rätt svagt minne. men ett kors i munnen? gjorde hon verkligen det..
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Lipton » ons okt 06, 2004 13:47

Japp, så det bara rykte om det, Angel såg lite illamående :? ut.(han såg på alltså)
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav caffeineaddict » ons okt 06, 2004 14:43

Lipton & Flisa: Oooh, ni talar om When She Was Bad... vilket underbart, underbart avsnitt.... *drömmer sig bort*

Angående vitlök så används det aldrig i någon av serierna (vad jag minns, känner mig rätt säker på det), men likväl har Buffy det i sin hemliga vampyrdödarkista i S1.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Lipton » ons okt 06, 2004 14:50

Så hette det ja, Tack.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Sparvid » ons okt 06, 2004 20:02

Är ganska så säker på att Willow och/eller Cordelia har vitlök som skydd från Angelus i S2, men man får aldrig se om det faktiskt skulle ha någon effekt...
Användarvisningsbild
Sparvid
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Östersund

Inläggav latarmig » ons okt 06, 2004 20:06

Hade inte Buffy vitlök i rummet efter att Angelus lämnat en teckning på huvudkudden bredvid henne?
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav CheeseGuy » ons okt 06, 2004 20:09

Buffy har ju vitlök i sitt rum i slutet av Smashed.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Ai » ons okt 06, 2004 20:13

CheeseGuy skrev:Buffy har ju vitlök i sitt rum i slutet av Smashed.


...i slutet av Smashed hade hon lite annat för sig än att hänga vitlök i sitt sovrum.... i slutet av Wrecked å andra sidan - garlic-lollapalooza!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav CheeseGuy » ons okt 06, 2004 20:20

Duh. Jag hoppas att jag är förvirrad. :D
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Ai » ons okt 06, 2004 20:24

:D
Välkommen förresten CheeseGuy!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Magga » fre okt 22, 2004 20:33

Gillar inte avsnittet så mycket...
gillar inte Amy

Allt är liksom... jaaa, om jag bara visst vilket ord
som passade in skulle jag skriva in det
Användarvisningsbild
Magga
Minion
 
Inlägg: 152
Blev medlem: 14 aug 2004
Ort: Åsbro

Inläggav Eisa » mån okt 25, 2004 13:33

jag tycker inte heller om Amy, det känns som att hennes karaktär helt och hållet saknar drivkraft vilket gör henne icke trovärdig.
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav Nyx » sön jan 16, 2005 18:45

Jag har upptäckt ett nytt problem med det här avsnittet som jag nu sett om för n:te gången: det försvinner en dag för några av karaktärerna!

I början av avsnittet är det morgon och både Buffy och Willow har varit ute hela natten och Tara har stannat över i buffyhuset med Dawn. OK? På kvällen går Willow ut med Amy igen och hamnar för första gången hos Rack... Nästa dag har hon "magibaksmälla" men tar ändå med Dawn för att gå på bio men hamnar förstås hos Rack igen. Willow frågar Dawn under den här scenen om hon hade kul tillsammans med Tara "the other night" (märk väl att hon inte säger last night!). Nu blir Buffy orolig och går och väcker Spike för att leta efter Dawn och Willow. De pratar om "last night" och vad som hände i rivningshuset kvällen innan....

Förstår ni problemet? Har det alltså gått två dagar för Willow och Dawn men bara en dag för Buffy och Spike? Det här stör mig enormt och jag vore tacksam om någon hittade på en trovärdig förklaring. Ljug gärna! Vad som helst bara jag slipper den oroväckande känslan att man helt enkelt har missat i kontinuiteten! Enda förklaringen jag kunde komma på är att Willow besöker Rack två gånger samma dag, men jag har svårt att köpa det! :rolleyes:

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » sön jan 16, 2005 19:34

Jag tror inte det är något större språkligt fel att säga "the other night" även om det var igår kväll.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav JRT » sön jan 16, 2005 19:47

Nej, the other day/night är väl ett vedertaget uttryck även om det handlar om gårdagen.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Nyx » sön jan 16, 2005 22:50

Så ni menar alltså att Willow går till Rack två gånger på samma dag då?
EDIT: Det kan funka. Önskar bara att det inte hade varit så mörkt när Amy och Willow går till Rack första gången. Och att hon inte hade sagt "It took me all day to get my powers back". Låt oss säga att magitrippen hos Rack på något sätt kastade henne tillbaka några timmar till tidigare samma dag. Det är därför det är så ljust när hon är tillbaka i sitt rum! Långsökt? Javisst, men det stillar min oro. :)

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Binchy » ons jan 26, 2005 13:59

Används inte vitlök när de "byter lås" för vampyrerna, eller minns jag fel.

The other night betyder väl ungefär "häromnatten", kan vara igår, kan vara förra veckan.

Alyson som gråter, är det inte bland det mest rörande som finns. Hon kan verkligen se ut som om hon gråter, med snyftningar och rinnande näsa. De flesta andra får ju mest bara fram en tår som rinner stilla nedför kinden (och här menar jag de flesta andra skådespelare, och inte de flesta andra i Buffycasten). Ett sammanbrott är väl i sig lite av överspel, för alla som står utanför och tittar på. Den som råkar ut för sammanbrottet själv har ju i princip gått sin väg och lämnat dörren öppen, inga hämningar kvar.

Har inte tidigare tänkt på att Rack och Kralik spelas av samma person, har dock tänkt på att Rack ser bekant ut. (De som gör TV Tome, skriver de för 9-åringar eller tror de att alla Buffytittare är imbecila, alternativt har minne guldfisk? Känns som om man kan titta där för att se vad man tyckte om avsnittet, så slipper man tänka själv. )
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Tob » ons jan 26, 2005 23:01

Binchy skrev:Alyson som gråter, är det inte bland det mest rörande som finns. Hon kan verkligen se ut som om hon gråter, med snyftningar och rinnande näsa.


Instämmer fullständigt. Alyson är verkligen fullständigt lysande på att spela förstörd, hon överför känslan på ett klockrent sätt till publiken.

När Willow gråter, då gråter jag. (Även om jag inte gråter kankse, så känner jag lidelsen)
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Tob » mån feb 14, 2005 0:02

Buffy ser verkligen plågad ut när det går upp för henne vad hon och Spike egentligen har gjort. Spike ser däremot oerhört självbelåten och nöjd ut. Han har fått Buffy exakt dit han vill. Undra hur Spike upplever det hela? Nöjd för att incidenten faktiskt kan ses som ett litet bevis på att det finns mer än bara ett behov att slå på varandra. Ett bevis på att det kanske finns någon underlig form av kärlek från Buffys sida. Eller nöjd för att Spike själv har fått den njutning han eftersträvat det senaste året? Han är ju trots allt en vempyr utan själ och bör inte bekymra sig så mycket kring vad Buffy egentligen känner. Komplicerat detta och jag lär nog aldrig bli klok på deras relation. Spontant (i nuläget) så tror jag det är kärlek från Buffys sida, men att hon hela tiden intalar sig själv att det är så fel, det är inte rätt. Det är sjukt och perverst. Men ändå så resulterar kärleken i en dragning till Spike. Mitt i allt detta så blir det konflikter i Buffys hjärna och hon mår riktigt dåligt av det.

Willow vet egentligen hur illa det är med magin, hon vet att det inte är bra, innerst inne vet hon det. Eller åtminstonde vet hon hur illa Tara tycker om det. När Amy står och skryter på Willows vägnar inför Tara så blir det oerhört tydligt. Willow vill bara få tyst på henne för att hon vet vad Tara tycker om det. Amy är verkligen inte bra för Willow, Tara inser det men orkar inte bry sig riktigt, hon har gjort vad hon känner att hon har kunnat, det är inte hennes ansvar längre helt enkelt. Xander inser det, Tara var ändå någon som kunde hålla Willow i schack medans Amy gör motsatsen och uppmanar Willow att använda magi.

Jag har försökt se Willows magiberoende som någon slags maktberoende. Med magi så blir Willow något. Och är man något så är det lättare att få makt. Willow har aldrig tidigare varit något speciellt, nu har hon magin och kan vara något speciellt. Genom magin ser Willow makt och makt är grymt farligt. Det finns nog inget som kan förändra en människa som om personen får en maktposition. Men under detta avsnittet så blir det oerhört tydligt att författarna vill göra en drogmetafor. Genom att verkligen låta Willow bli hög och tappa fattningen. Jo, det känns övertydligt och fånigt stundtals, men var en nödvändig vändning. Sista scenerna är starka. Willows sammanbrott är starkt. Hennes desperata rop på hjälp till Buffy känns verkligen äkta (go Aly). Buffy har förståelsen då Willow säger att hon vill sluta, för hon vill också sluta, sluta att träffa Spike.

Sen vad var det där sista scenen när Buffy sitter i sin säng med hela rummet fullt av vitlök och ett kors i handen. Kändes lite som Buffy i säsong 1 då hon var rädd för Angel. Hade missat all vitlök när jag såg det första gången.

Ett inte helt tokigt avsnitt, bättre än vad jag mindes det.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav xAMNESIAx » tis jul 12, 2005 17:52

Efter ett par riktigt bra avsnitt så börjar S6 sakta dala. Willows "magiberoende" känns lagom intressant. Amy tillför inte mycket och finns bara till för att yttligare dra ner Willow i magiträsket. Knappast orginellt. Och Buffys gnäll om angående Spike hjälper inte heller, det börjar bli något tröttsamt. Trots allt så är den storyn betydligt mer intressant än Willows, vad det nu säger.

5/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav A bear » tor jul 28, 2005 10:10

Som sagt, även "Wrecked" har sina goda sidor. Det är ytterligare ett sånt där s6-avsnitt med desperation och depression och tårar och mörker, men just de bitarna tycker jag fungerar.

Det enda stora problemet är ju egentligen den där magi=knark-grejen. I tidigare avsnitt tycker jag det funkar utmärkt som en metafor, men när Crack - förlåt, Rack - och hans junkiekompisar dyker upp blir det bara för mycket. Och Amy som bryter sig in för att sno... timjan? OK, det ska väl vara humor, men det är inte speciellt kul. Det är "Reptile Boy"-varning på den metaforen. (Även om jag som Alysondyrkare har svårt att inte gilla scenen där hon ligger i taket...)

Annars fortsätter the queen of pain att svinga piskan, och träffar en del rejält ömma punkter. Buffy fortsätter spiralen neråt morgonen efter Spike - hennes självförtroende blir inte bättre direkt - och eftersom den enda hon kan vända sig till med det är Spike har hon definitivt problem.
SPIKE: Now, I admit it. You've had me by the short hairs. I love you. You know it. But I got my rocks back. You felt something last night.


Scenen när Dawn och Tara håller på att laga frukost och Willow och Amy ramlar in är pinsam. På ett bra sätt, alltså. Willow vet nog ändå att hon gjort fel, och sen får vi ju den där sorgliga scenen där hon låter Taras kläder krama om henne...

Och de sista, typ, 10 minuterna är faktikskt riktigt bra. Lite flashbacks till s2, med Buffy och Willow som talar ut i Willows sovrum och Buffy som sitter ensam och är rädd för en vampyr. Men äntligen inser Willow det som varit lite småtydligt ända sedan "Becoming" (och som togs upp i "Restless"):
WILLOW: It was. But I mean ... if you could be ... you know, plain old Willow or super Willow, who would you be? I guess you don't actually have an option on the whole super thing.
BUFFY: Will, there's nothing wrong with you. You don't need magic to be special.
WILLOW: Don't I? I mean, Buffy, who was I? Just ... some girl. Tara didn't even know that girl.

En viktig skillnad mellan Willow och Amy: Amy beskyller andra för sina problem, trots att hon själv ligger bakom dem. Willow accepterar till slut att magin är hennes ansvar - hon hade mycket väl kunnat lägga skulden på Buffy, som ju allt som oftast uppmanat henne att gå vidare eftersom hon då blir ett ännu starkare vapen i kampen mot ondskan - och att det är hon som måste sluta.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Capt. Peroxide » sön feb 25, 2007 23:45

Det verkar vara allmänt vedertaget att det här inte är ett väldigt bra avsnitt, och det kan jag hålla med om. Men säsong 6 är ändå så bra i sig att trots att huvudfokus ligger på Willows lite tröttsamma missbruk så finns scener som gör hela avsnittet värt att se! Framför allt början där Buffy vaknar upp i spillrorna med Spike är helt underbar, liksom små detaljer som att hon har svårt att sitta bekvämt vid frukostbordet.

"The only thing different is that I'm disgusted with myself." – gah, finns det något värre man kan säga till någon man just haft sex med? Stackars Spike.

Sen, trots all övertydlighet måste jag säga att de fått till "knarkscenerna" ganska bra. I alla fall om man drar parallellen magi – LSD (som förvisso är harmlöst ur beroendesynvinkel). Vilket alla som någon gång suttit ett par tre personer en natt i ett rum med ungefär den där belysningen, lyssnat på liknande musik och trippat kan skriva under på.
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav AKS » ons jun 27, 2007 13:39

Usch, vilket segt avsnitt. För det första så känner jag ingenting för Willow i detta avsnitt. Hon får ligga och kräla på marken och gråta hur mycket hon vill, jag är bara så less på hennes problem med magi. Och övertydligheten i detta avsnitt är smärtsam, precis som många redan nämnt i tråden.

Av någon anledning har jag alltid hatat Racks "strawberry"-repliker. Jag vet inte varför, men det äcklar mig.

Detta avsnitt har en enda riktigt bra scen vad jag kan komma ihåg nu och det är då Willow tar Taras kläder och med magi "fyller ut dem" och tröstar sifg i dess famn. Nästan rörande.

2 av 10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Echolls » lör jan 02, 2010 23:05

Inget fantastiskt avsnitt direkt, men jag tycker ändå att vissa delar är rätt så bra.

Jag stör mig verkligen på Willow för hur hon behandlar Dawn och vad hon utsätter henne för, det finns inga ursäkter för det. Men jag kan inte låta bli att tycka lite synd om henne i slutet, trots att hon bara har sig själv att skylla.

Jag gillar scenerna hos Rack. I alla fall när Willow "trippar". Drogmetaforen verkar irritera många men jag har inga större problem med den.

Buffy/Spike-scenerna är bra som vanligt, jag gillar att de inte märkte att byggnaden ramlade ihop. Men Buffy irriterar mig något enormt fortfarande, rätt åt henne att Spike är så självgod. Jag blir speciellt arg när hon säger "Is that what this is about? Doing a slayer?" Jag förstår inte hur hon kan säga så över huvud taget, hon vet att det är så mycket mer än så.

Favoritcitat:
Willow: So, uh, the burger was good? You liked it?
Dawn: Are you kidding? It was like a meat party in my mouth. Okay, now I'm just a kid, and even *I* know that came out wrong.

Betyg: 5

Jag får verkligen serien på hjärnan när jag tittar på den. Jag drömde att jag hade sex med Spike i natt, tyvärr var det inte särskilt bra. :)
Coma Summer
Användarvisningsbild
Echolls
Big Bad
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: 20 nov 2005
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till Buffy Säsong 6



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron