sfinx skrev:Det fanns två Crash på imdb. En bil och sex fetish film med James Spader, och en med småhistorier. Kan jag få det bekräftat att det inte är fetishrullen som tävlar. James Spader i all ära men...
caffeineaddict skrev:Och vi påpekar åter igen för alla att det handlar om "vi som gillar att ha sex i bilvrak"-Crash och inte "alla vi som är rasister klappar nu"-Crash.
caffeineaddict skrev:sfinx skrev:Det fanns två Crash på imdb. En bil och sex fetish film med James Spader, och en med småhistorier. Kan jag få det bekräftat att det inte är fetishrullen som tävlar. James Spader i all ära men...
Folk läser inte så långt på det här forumet idag märker jag.Jag klargjorde detta en bit upp.
caffeineaddict skrev:Och vi påpekar åter igen för alla att det handlar om "vi som gillar att ha sex i bilvrak"-Crash och inte "alla vi som är rasister klappar nu"-Crash.
Så, ja, det är "fetishrullen" om man nu vill kalla den för det. Den är skitbra.
sfinx skrev:Det fanns två Crash på imdb. En bil och sex fetish film med James Spader, och en med småhistorier. Kan jag få det bekräftat att det inte är fetishrullen som tävlar. James Spader i all ära men...
Tam skrev:Varför vill du ha R1-utgåvan, Bear? Det är väl rätt tomt med extramaterial på alla?
noike skrev:Tam skrev:Varför vill du ha R1-utgåvan, Bear? Det är väl rätt tomt med extramaterial på alla?
För att där vet man att man får NC17-klippningen och inte råkar komma hem med R? Jag vet inte hur det står till med vilken klippning som är på r2. Laserdisc har bäst extra men usel bildkvalitet — plus att i varje fall inte jag har en laserdisc-spelare.
Rombat skrev:Fan vad jag hatar Crash!
caffeineaddict skrev:Rombat skrev:Fan vad jag hatar Crash!
Jaja, det sa du om Blade Runner med.
gaspode skrev:Gissar att Army of Darkness kommer ta det här, men nu jävlar, 2-2!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]