sämsta serien (nolbergs officiella humortråd)(spoilers!)

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav Daimone » tis jun 24, 2008 14:50

gaspode skrev:
Daimone skrev:Jag provade noikes trick på en medvetlöst berusat 15-årig tjej i förgårsnatt. Jag körde upp Zoegas i alla tre hålen. Det hände inte ett djävla skit. Hon bara gnällde lite.

Skärp dig eller håll dig härifrån för fan. det finns gott om ställen att spy ur sig skräp på nätet. starta en blogg eller nåt.


Jippie! Äntligen den respons jag har väntat på! Ren och skär ilska. NamnNamn :P
Daimone
Minion
 
Inlägg: 108
Blev medlem: 19 jan 2007

Inläggav HeY » ons jun 25, 2008 14:44

Daimone skrev:
gaspode skrev:
Daimone skrev:Jag provade noikes trick på en medvetlöst berusat 15-årig tjej i förgårsnatt. Jag körde upp Zoegas i alla tre hålen. Det hände inte ett djävla skit. Hon bara gnällde lite.

Skärp dig eller håll dig härifrån för fan. det finns gott om ställen att spy ur sig skräp på nätet. starta en blogg eller nåt.


Jippie! Äntligen den respons jag har väntat på! Ren och skär ilska. NamnNamn :P


Hur förväntar du dig att någon reagerar när du skriver sådana saker. You took it too far - om det säger dig något. Kolla på vad du skrev så kanske du förstår att sådant inte vad folk sitter och skrattar åt; det var bara hemskt.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav nolberg » sön aug 31, 2008 21:15

hahaha proppar buffy suger
Användarvisningsbild
nolberg
Minion
 
Inlägg: 76
Blev medlem: 03 dec 2004

Inläggav nolberg » sön aug 31, 2008 21:41

http://www.moviemistakes.com/tv2907 detta säger bara kvalién på serien och iq'n på resigören
är inte mitt fel att ni är ett gäng idioter och jag blev den som var tvungen och tala om det
Användarvisningsbild
nolberg
Minion
 
Inlägg: 76
Blev medlem: 03 dec 2004

Inläggav linushatarbuffy » sön aug 31, 2008 21:59

kunde inte hålla med mer, tacka gud för att dom inte spelar in mer avsnitt :sacrificebunny: :psychobunny: :devil: :o :cry: :gimpbunny: :unlove: :roadkill: :psychobunny: :monsterhug: :lovebunnier: :popcorn: :devil: :cat: :drool: :extas: :chock: :sacrificebunny: :monsterhug: :cat: :cat: :popcorn: :P :P :D :D :x
linushatarbuffy
Demon Fodder
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 31 aug 2008

Inläggav gaia » sön aug 31, 2008 22:09

Jag måste bara säga att det är underbart du är inne på ett forum dedicerat till serien, registrerar dig som medlem och skriver att du inte tycker om den. Mycket energi att lägga ner på något man tycker är så dåligt.
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad
 
Inlägg: 2221
Blev medlem: 25 mar 2008
Ort: Uppsala

Inläggav adolvsson » sön aug 31, 2008 22:21

gaia skrev:Mycket energi att lägga ner på något man tycker är så dåligt.

Samtidigt känner jag respekt för det, ofta orkar jag inte ens lägga ner den nivån av energi på saker jag gillar.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav gaia » sön aug 31, 2008 22:26

adolvsson skrev:
gaia skrev:Mycket energi att lägga ner på något man tycker är så dåligt.

Samtidigt känner jag respekt för det, ofta orkar jag inte ens lägga ner den nivån av energi på saker jag gillar.

Förvisso sant, eller så tyder det på nåt så sorgligt som att man inte har något man tycker om att lägga energi på. Jag har på tok för många intressen istället, har egentligen inte tid att plugga och skaffa mig jobb så småningom.
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad
 
Inlägg: 2221
Blev medlem: 25 mar 2008
Ort: Uppsala

Inläggav linushatarbuffy » sön aug 31, 2008 22:42

förstår inte vad ni gör här efter alla år, pratar ni om repriser?
linushatarbuffy
Demon Fodder
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 31 aug 2008

Inläggav Murnau » sön aug 31, 2008 22:55

nolberg har fått en kompis. Det var väl roligt?
Det kan komma prövningar här i livet när det är bra att ha en knäck att suga på, som tröst. - Paradis-Oskar
Användarvisningsbild
Murnau
Idolof
 
Inlägg: 5649
Blev medlem: 30 okt 2005

Inläggav adolvsson » sön aug 31, 2008 23:00

linushatarbuffy skrev:förstår inte vad ni gör här efter alla år, pratar ni om repriser?

Ja.

Murnau: linushatarbuffy, nolberg, Daimone och Lestat kan starta en "vi hatar Buffy"-klubb, och så kan någon av dom vara kassör, och sedan börjar kassören hångla med Buffy, och det kommer vara bästaste grejen någonsin!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav gaia » sön aug 31, 2008 23:11

adolvsson skrev:
linushatarbuffy skrev:förstår inte vad ni gör här efter alla år, pratar ni om repriser?

Ja.

Murnau: linushatarbuffy, nolberg, Daimone och Lestat kan starta en "vi hatar Buffy"-klubb, och så kan någon av dom vara kassör, och sedan börjar kassören hångla med Buffy, och det kommer vara bästaste grejen någonsin!

hihi rolig bild i mitt huvudv :D
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad
 
Inlägg: 2221
Blev medlem: 25 mar 2008
Ort: Uppsala

Inläggav A bear » mån sep 01, 2008 1:49

adolvsson skrev:
linushatarbuffy skrev:förstår inte vad ni gör här efter alla år, pratar ni om repriser?

Ja.

Murnau: linushatarbuffy, nolberg, Daimone och Lestat kan starta en "vi hatar Buffy"-klubb, och så kan någon av dom vara kassör, och sedan börjar kassören hångla med Buffy, och det kommer vara bästaste grejen någonsin!

Jo, speciellt om de med gemensamma krafter lyckas åstadkomma lite halvkul trollinlägg. De senaste sidorna i den här tråden har ju varit patetiska.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav sfinx » mån sep 01, 2008 2:03

A bear skrev:
adolvsson skrev:
linushatarbuffy skrev:förstår inte vad ni gör här efter alla år, pratar ni om repriser?

Ja.

Murnau: linushatarbuffy, nolberg, Daimone och Lestat kan starta en "vi hatar Buffy"-klubb, och så kan någon av dom vara kassör, och sedan börjar kassören hångla med Buffy, och det kommer vara bästaste grejen någonsin!

Jo, speciellt om de med gemensamma krafter lyckas åstadkomma lite halvkul trollinlägg. De senaste sidorna i den här tråden har ju varit patetiska.

Jag har svårt att förstå trollmentaliteten. Bara det att man tvingar sig igenom en serie man hatar, när man kan ägna tiden åt något man gillar. (24 tex, tror jag troll tycker om) Därefter leta upp sidor där det står en massa om det man inte tycker om, för att gå in på sidor och fortsätta diskutera samma saker...känns som slöseri med tid.
Lite kluvet å andra sidan, så föredrar jag ett troll som kan sitt hatobjekt, och kan argumentera för sin sak. De skulle kunna gå ihop, se på Buffy tillsammans och anteckna lite, så skulle det bli roligare i den här tråden.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Inläggav gaia » mån sep 01, 2008 8:54

sfinx skrev:
A bear skrev:
adolvsson skrev:
linushatarbuffy skrev:förstår inte vad ni gör här efter alla år, pratar ni om repriser?

Ja.

Murnau: linushatarbuffy, nolberg, Daimone och Lestat kan starta en "vi hatar Buffy"-klubb, och så kan någon av dom vara kassör, och sedan börjar kassören hångla med Buffy, och det kommer vara bästaste grejen någonsin!

Jo, speciellt om de med gemensamma krafter lyckas åstadkomma lite halvkul trollinlägg. De senaste sidorna i den här tråden har ju varit patetiska.

Jag har svårt att förstå trollmentaliteten. Bara det att man tvingar sig igenom en serie man hatar, när man kan ägna tiden åt något man gillar. (24 tex, tror jag troll tycker om) Därefter leta upp sidor där det står en massa om det man inte tycker om, för att gå in på sidor och fortsätta diskutera samma saker...känns som slöseri med tid.
Lite kluvet å andra sidan, så föredrar jag ett troll som kan sitt hatobjekt, och kan argumentera för sin sak. De skulle kunna gå ihop, se på Buffy tillsammans och anteckna lite, så skulle det bli roligare i den här tråden.


Du får skicka förslaget till nästa klubbmöte.
she walked out the door and found she had been living all along...
Användarvisningsbild
gaia
Big Bad
 
Inlägg: 2221
Blev medlem: 25 mar 2008
Ort: Uppsala

Inläggav adolvsson » mån sep 01, 2008 9:32

sfinx skrev:Lite kluvet å andra sidan, så föredrar jag ett troll som kan sitt hatobjekt, och kan argumentera för sin sak. De skulle kunna gå ihop, se på Buffy tillsammans och anteckna lite, så skulle det bli roligare i den här tråden.

Problemet är, att då är dom inte längre troll, då börjar dom likna vettigt folk med respekt för andra människor och det är ju inte alls lika kul.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » mån sep 01, 2008 12:00

adolvsson skrev:
sfinx skrev:Lite kluvet å andra sidan, så föredrar jag ett troll som kan sitt hatobjekt, och kan argumentera för sin sak. De skulle kunna gå ihop, se på Buffy tillsammans och anteckna lite, så skulle det bli roligare i den här tråden.

Problemet är, att då är dom inte längre troll, då börjar dom likna vettigt folk med respekt för andra människor och det är ju inte alls lika kul.

Nej, precis. Jag menar, minns ni nolbergs glansdagar? "Dårar buffysuger era barn"? DET var trollkvalitet. Ett försynt "förstår inte vad ni gör här efter alla år", vad är det?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav nolberg » tis aug 11, 2009 0:11

boys vad händer? är ni fortfarande såld på skiten?
Användarvisningsbild
nolberg
Minion
 
Inlägg: 76
Blev medlem: 03 dec 2004

Inläggav caffeineaddict » tis aug 11, 2009 7:30

nolberg skrev:boys vad händer? är ni fortfarande såld på skiten?


Nej. Vi har slutat nu. Du vann.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav A bear » tis aug 11, 2009 8:22

Nolberg! Hej! *klappar*
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav brainslicer » ons jun 15, 2011 1:25

vad händer? hatar nolberg fortfarande buffy?

-How do you get to be renowned? I mean, like, do you have to be nowned first?
-Yes. First there's the painful nowning process.
Användarvisningsbild
brainslicer
Minion
 
Inlägg: 385
Blev medlem: 01 jul 2006

Inläggav Jhon » tis okt 25, 2011 12:08

att detta skit huset fortfarnde finns kvar!!!! Serien är dö och begraven för länge sen, gör nåe bättre av era ruttna liv än att prata om den
Jhon
Demon Fodder
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 30 dec 2005

Inläggav HeavyAlex » tis okt 25, 2011 23:45

Jhon skrev:att detta skit huset fortfarnde finns kvar!!!! Serien är dö och begraven för länge sen, gör nåe bättre av era ruttna liv än att prata om den


Att du av nån ger tips om hur man inte ska leva ett ruttet liv.. :oops:
"Oh poor watcher. Did your life pass before your eyes? Cup o tea, cup o tea, almost got shagged, cup o tea?"
Användarvisningsbild
HeavyAlex
Minion
 
Inlägg: 265
Blev medlem: 18 dec 2009
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare