6x05 Life Serial

Här pratar vi mest om Säsong 6

Hot or Not

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
1
2%
4
0
Inga röster
5
1
2%
6
7
17%
7
4
10%
8
17
41%
9
8
20%
10
3
7%
 
Antal röster : 41

Inläggav Koala » tis sep 28, 2004 11:00

Riktigt bra avsnitt. Äntligen tillbaks i den gamla hederliga buffy-andan. Var så rädd att de hade övergivit den, finns så mycket mer att hämta där.

Det roligaste är lugnt när Buffy dricker whiskey..
Gyyyuuehhh, i bakgrunden :D
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav Nightcrawler » tis sep 28, 2004 12:17

Kul! Roliga scener, jag älskar Star Wars skämten och de där kattungarna...Men samtidigt vet jag inte om jag gillar att Buffy är roligt hela tiden, tidigare var det en del komik men inte hela tiden...T.ex. Afterlife var ett väldigt dupt och mörkt avsnitt, medan det här är humor på låg nivå...Visserligen kul och bra, men tappar de inte den röda tråden?
'Well, the E-flat, it's doable but that diminished ninth, y'know, it's a man's chord. Now, you could lose a finger.'
Oz
What's My Line part II
Användarvisningsbild
Nightcrawler
Minion
 
Inlägg: 241
Blev medlem: 19 jul 2004
Ort: Norrköping

Inläggav VelocityBoy » tis sep 28, 2004 12:34

Nightcrawler: Jag tycker definitivt att avsnittet har mörkare undertoner... Buffy varken kan eller vill ta ansvar. Hon vill att Spike skall hjälpa henne med att fixa sitt liv och man ser hur hon glider undan sina problem genom att ta pengarna ifrån Giles. Det är inte en välmående Buffy vi ser här...
Senast redigerad av VelocityBoy tis sep 28, 2004 12:37, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Eisa » tis sep 28, 2004 12:35

säsong 6 har väl Egentligen ingen röd tråd, i alla fall inte på samma sätt som till exempel säsong 7. och buffy är väl inte direkt rolig, det är mer hennes reaktioner på de olika situationerna som är roliga.
som till exempel mumiehanden :)
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav Illyria » tis sep 28, 2004 12:47

VelocityBoy skrev:Nightcrawler: Jag tycker definitivt att avsnittet har mörkare undertoner... Buffy varken kan eller vill ta ansvar. Hon vill att Spike skall hjälpa henne med att fixa sitt liv och man ser hur hon glider undan sina problem genom att ta pengarna ifrån Giles. Det är inte en välmående Buffy vi ser här...

Exakt, och det är just det som är den röda tråden också, genom hela säsongen.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav caffeineaddict » tis sep 28, 2004 12:49

"Yes, and then I'm gonna marry Bob Dole and raise penguins in Guam!"
"Yes, yes, quite right, yes..."


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Nightcrawler » ons sep 29, 2004 10:41

VelocityBoy skrev:Nightcrawler: Jag tycker definitivt att avsnittet har mörkare undertoner... Buffy varken kan eller vill ta ansvar. Hon vill att Spike skall hjälpa henne med att fixa sitt liv och man ser hur hon glider undan sina problem genom att ta pengarna ifrån Giles. Det är inte en välmående Buffy vi ser här...


Jo, det kan stämma...men det blir för mycket humor tycker jag...men, men...
'Well, the E-flat, it's doable but that diminished ninth, y'know, it's a man's chord. Now, you could lose a finger.'
Oz
What's My Line part II
Användarvisningsbild
Nightcrawler
Minion
 
Inlägg: 241
Blev medlem: 19 jul 2004
Ort: Norrköping

Inläggav VelocityBoy » ons sep 29, 2004 11:01

Nightcrawler: Jag tycker att det är skönt att de i en såpass mörk säsong som s6 kan kombinera det med humor annars hade det blivit jobbig... det här fungerar på flera nivåer och jag anser att framför allt Jane Espensons delar (mumiehanden och Buffy & Spike by night) är briljant skrivna.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Eisa » ons sep 29, 2004 11:49

dessutom är det mest tragisk komedi. som när Buffy super sig full med Spike, det är ju egentligen en flykt eftersom hon inte pallar med verkligheten.
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav Koala » ons sep 29, 2004 13:45

Gyyyuuehhh!
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav RalfiParpa » sön dec 26, 2004 23:56

Ett underbart avsnitt som dras med en ganska tramsig story.
Trion är ljuvlig som vanligt men deras s.k. prövningar är avsnittets svagaste kort. Jag förstår inte alls vad som försigår på universitet.
Är Buffy fastfrusen i tiden medan alla andra fortsätter som vanligt? Borde inte det i så fall betyda att trion måste sitta och vänta flera timmar i sin van?
Om nu så är fallet kan alltså trion fritt manipulera tid, något som är ganska mäktigt för tre megalomaniska nördar.
Ologiskt men kanske ingenting man ska studera för noggrannt.

Buffy som grimaserar och låter roligt ("Bleeehhhuugnyyyar") efter varje centiliter sprit får mig alltid att le och fulla Buffy som ligger på asfalten efter att Jonathan som demon knockat henne är nog höjden av söthet (Åh, Buffy!).

Sju.
Senast redigerad av RalfiParpa mån dec 27, 2004 20:00, redigerad totalt 3 gånger.
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav noike » mån dec 27, 2004 0:02

Ralfiparpa: jag håller med. Jag gillar det här avsnittet en hel del, men just den första prövningen får min hjärna att vrida sig och göra ont. Det fungerar inte alls hur man än ser på den.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav RalfiParpa » mån dec 27, 2004 0:05

noike skrev:Ralfiparpa: jag håller med. Jag gillar det här avsnittet en hel del, men just den första prövningen får min hjärna att vrida sig och göra ont. Det fungerar inte alls hur man än ser på den.


Tack. Det är alltså inte jag som är dum. Jag har försökt få klarhet i frågan men hur jag än vrider och vänder på det kommer jag alltid tillbaka till samma slutsats: WTF?!.
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav Djehuti » tis jan 18, 2005 6:47

Första delen av avsnittet tyckte jag var ganska svagt faktiskt, det var inte direkt någon storyprogression...andra delen var bättre. Generellt så var det ett kul avsnitt, Troikan är jävligt roliga, även om deras uppfinningar/spells/whatever ibland känns lite för överdrivna, så att säga.
Remember, always be yourself. Unless you suck.
Djehuti
Minion
 
Inlägg: 321
Blev medlem: 06 jan 2005
Ort: 314

Inläggav Binchy » tis jan 25, 2005 14:48

Jag uppfattade den första prövningen (evil lint :twisted: ) så att de följer Buffys verklighet, det gör de ju även med Mummyhanden (It is kinda hairy, it could be a daddyhand). Men jag är inte en tekniknörd (utan en språknörd) så jag har säkert fel. Buffys matlåda till bygget är väl för söt. Helt underbart när Buffy stampar och stampar och stampar på Giles glasögon.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Tob » tis feb 08, 2005 23:00

Buffy: I have no idea.

Buffy svarar på frågan vad hon skall göra med sitt liv. Enkelt och koncist, hon har ingen aning. På något sätt förstår jag henne, jag har allvarliga problem att veta vad jag skall ta mig till. Buffy som har varit död och utkastad från himlen och allt, inte undra på att hon inte har någon aning.

Trion utsätter Buffy för en del test för att kunna ta redan på mer om henne och hur dem på sikt skall kunna besegra henne. Det hade ju funkat bara man hade köpt konceptet. Jag gör det inte, och det är med nöd och näppe jag kan säga att dem är något underhållande. Det är inte med någon större marginal. Hur som helst, Buffy möter testen och blir väl mer eller mindre medveten om att hon inte passar in någonstans. Det är ju om inte annat så hon uppfattar det. Hon duger inte till något alls, i detta fallet inte heller som slayer, inte mitt på ljusa dan bland folk. Under loopen i affären så kan jag inte låta bli att reta upp mig själv för att hon inte frågar Anya eller Giles om hjälp. Hade dem någon uppgörelse om att Buffy skulle klara av att ta hand om en kund själv. Nja, det känns inte så bra.

Buffy söker stöd hos Spike och det hela slutar med att hon super sig full och sitter och tittar på när Spike och ett par andra demoner spela poker om kattungar. Hur bisart känns inte det? Hur som helst, det bästa med scenerna är att få se Clem. Den kanske allra mysigaste demonen i hela serien.

Buffy har misslyckats och känner sig inte alls speciellt nöjd med varken dagen eller livet. I slutet när Giles erbjuder pengar så är hon inte sen att ta emot dem. Buffy flyr från svårigheterna, precis som hon gjorde när hon gick till Spike och följde med honom. Strunt samma, det löser sig nog, eller hur? Nej det gör faktiskt inte det. Buffy känner förmodligen att hon varken har lust eller kan ta ansvar utöver Slayer plikten.

BUFFY: I just ... wanna tell you ... that, um ... this ... makes me feel safe. Knowing you're always gonna be here.

Buffy förlitar sig i detta ögonblick fullständigt på Giles, och hon hintar kraftigt om att hon även i framtiden räknar med att kunna göra det.

Sämre än dem 4 första avsnitten, mer humor och mer Trion. Jag vill inte ha humorn, nej jag ville inte ens ha deras humor i dagsläget. Skratta gjorde jag i säsong 4, och det sorgliga är att jag knappt skrattade nu heller utan tyckte det mesta bara kändes fånigt (med vissa undantag).
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav latarmig » ons feb 09, 2005 2:32

Konstigt, när jag läser din kritiska recension så känner jag tvärtom just genom dina ord hur oerhört bra det här avsnittet är. Inte bara det, du pekar dessutom ut en sak som jag aldrig tänkt på förut (fast så fort jag läste ditt inlägg kände jag att jag borde ha gjort det).

Tob skrev:Buffy: I have no idea.

Buffy svarar på frågan vad hon skall göra med sitt liv. Enkelt och koncist, hon har ingen aning.


Tob skrev:Buffy möter testen och blir väl mer eller mindre medveten om att hon inte passar in någonstans.


Att trion visar upp hennes oförmåga att klara sig i sanhället har jag aldrig tänkt på förut. Vad trion gör är att visa upp hennes nuvarande liv i koncentrat. Hon kan inte klara sin utbildning, hon kan inte klara ett vanligt jobb, och hon kan inte heller förlita sig på sina vänner och arbeta ihop med dem. Att kunden bara kommer tillbaka och ingenting någonsin blir färdigt, är ju precis vad livet innebär för de flesta människor. Och ett vanligt liv är vad Buffy vill ha (i en mening i alla fall), samtidigt som det är vad hon är oförmögen att leva (och det beror inte på att hon är slayer). Stackarn, hon är verkligen illa ute.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Tob » ons feb 09, 2005 18:41

latarmig skrev:Konstigt, när jag läser din kritiska recension så känner jag tvärtom just genom dina ord hur oerhört bra det här avsnittet är. Inte bara det, du pekar dessutom ut en sak som jag aldrig tänkt på förut (fast så fort jag läste ditt inlägg kände jag att jag borde ha gjort det).


Det var ju synd, är tydligen inte så bra på att övertyga folk. Recensionen är väldigt kritisk, men det är inte samma sak som att avsnittet är helt usel. Gillar en hel del med det, och en av dem sakerna är precis vad du nämner här:

latarmig skrev:Att trion visar upp hennes oförmåga att klara sig i sanhället har jag aldrig tänkt på förut.


Det är kärnan i avsnittet och så långt är det bra. Gillar den biten, konceptet, det jag inte gillar lika mycket är utförandet. Har svårt att ta det på allvar riktigt när trion fjantar omkring sig i tv rutan. Om man bara hade gjort dem lite seriösar, serien klarar ju av att leverera humor på ett bra sätt utan att lägga sig på den nivån. Det har man ju visat i 5 säsonger tidigare.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Pazuzu » ons feb 09, 2005 18:59

Tob skrev: Har svårt att ta det på allvar riktigt när trion fjantar omkring sig i tv rutan. Om man bara hade gjort dem lite seriösar, serien klarar ju av att leverera humor på ett bra sätt utan att lägga sig på den nivån. Det har man ju visat i 5 säsonger tidigare.


Jag håller med till viss del (att det säkerligen skulle blivit bra även utan trion), men ändå tycker jag att det fungerar. Jag kan inte förklara/försvara det riktigt, men jag antar att det beror på att jag "köpte det" från första början.
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Inläggav latarmig » ons feb 09, 2005 19:13

Tob skrev:är tydligen inte så bra på att övertyga folk.

Så är det för oss alla. Människor läser som de vill och som författare har man så fort man lämnat texten ifrån sig föga att säga till om. Men, vänta bara tills du är död, då börjar helvetet på riktigt. Då kan du inte ens protestera när någon misshandlar din text. ;-))
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » tor feb 17, 2005 15:26

Jättekul avsnitt! Det är så kul när Buffy bryter ihop inne i "The Magicbox". Skrattade skitmycket då. "It's you, you're doing this!" också tar hon stryptag på "kunden"! Det var så kul!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Eisa » tis mar 08, 2005 20:58

andrew är så söt, jag vill ha honom i min garderob eller som prydnad på min vägg...
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav xAMNESIAx » tis jun 28, 2005 17:09

Hyffsat avsnitt. Star Wars skämten är bra, men den något tramsiga storyn drar ner avsnittet. Visst, det finns en djupare mening med en del scener, men det hjälper inte. Dessutom så stör jag mig på Trions alla sjukt avancerade uppfinningar. Jag tyckte inte om robotarna, och tidsförskjutnings apparater är ungefär llika realistiska.

6/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav HeY » lör jul 02, 2005 22:16

Älskar ner Buffy bryter ihop inne i the Magic Shop, det ärdet roligaste i avsnittet!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Zaxx » sön jul 03, 2005 1:01

HeY skrev:Älskar ner Buffy bryter ihop inne i the Magic Shop, det ärdet roligaste i avsnittet!


Yes!
Som sagt, när hon bryter ihop.. och sen alla SW skämt.
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav A bear » tis jul 26, 2005 12:02

I sann Buffyanda: stor humor med mörk botten. OK, trions test är lite FÖR bra - om de kan stoppa tiden för Buffy, varför öht bry sig om att leta efter svaga sidor hos henne? Varför inte bara stoppa henne totalt och slänga bort nyckeln?

Men ändå, kul blir det - inte minst då mummy hand-scenen - och Buffy är sötare än någonsin när hon ger sig ut och super med Spike.
SPIKE: Come on, someone's gotta stake me.
BUFFY: I'll do it! ...What, you thought I was just gonna let that lie there? *klunk* Bleeeach!

Trion är i högform. Bara tre grabbar som leker, liksom. Inget allvar i botten. Det är tur att de har Warren som har lite vett i skallen, eller hur?
WARREN: Connery is Bond. He had style.
JONATHAN: Yeah, but Roger Moore was funny.
WARREN: "Moonraker"? The gondola turns into a hovercraft? It's retarded. Besides, the guy had, like, no edge.
ANDREW: Dalton had edge. In "Licence to Kill" he was a rogue agent. That's edgy. And he was amazing in "The Living Daylights".
JONATHAN: Yeah, which was written for Roger Moore, not Timothy Dalton!
WARREN: Okay, this is stupid! We're wasting time. End of discussion. (...) I mean, there's a shot of like *pigeons*, doing double-takes when the gondola blasted by! "Moonraker" is inexcusable! Connery is the only actor of the bunch.
ANDREW: Timothy Dalton should get an Oscar and BEAT SEAN CONNERY OVER THE HEAD WITH IT!
WARREN: Okay, that's it!


Och så då den mörka undertonen; Buffy har ingen som helst lust att ta tag i sitt liv. Hennes försök att göra det går helt och hållet ut på att i tur och ordning Willow, Tara, Xander, Anya och Spike ska ge henne en färdig lösning. Till slut agerar Giles skyddsnät, något han kanske inte borde gjort...

Dessutom börjar Spike på allvar få ett övertag över Buffy här. Tidigare har det varit hon som accepterat honom på sina villkor; nu börjar det vända.
SPIKE: You're a creature of the darkness. Like me. Try on my world. See how good it feels.


Och så är ju Clem med! Clem! Varför har ingen annan påpekat det? CLEM!
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav VelocityBoy » tis jul 26, 2005 12:13

A bear skrev:
WARREN: Okay, this is stupid! We're wasting time. End of discussion. (...) I mean, there's a shot of like *pigeons*, doing double-takes when the gondola blasted by! "Moonraker" is inexcusable! Connery is the only actor of the bunch.


Haha min absoluta favoritgrej med den diskussionen det är helt enkelt vansinnigt roligt.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav noike » tis jul 26, 2005 12:16

VelocityBoy skrev:
A bear skrev:
WARREN: Okay, this is stupid! We're wasting time. End of discussion. (...) I mean, there's a shot of like *pigeons*, doing double-takes when the gondola blasted by! "Moonraker" is inexcusable! Connery is the only actor of the bunch.


Haha min absoluta favoritgrej med den diskussionen det är helt enkelt vansinnigt roligt.


Jag har haft exakt samma diskussion med några av mina kompisar. Fast vi var mer än en person per skådespelare och det pågick lite längre då vi övergick till att ranka dem enligt en topp femlista.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Capt. Peroxide » lör feb 17, 2007 13:25

Som jag skrivit tidigare är trions nörd-gräl roligt – i ungefär 15 sekunder. Redan Simpsons hade ju en nörd-trio i ett gammalt avsnitt. Men jag antar att frestelsen att bjuda på igenkänningshumor för många tittare blev för stark.

Jag håller med om att tids-mixtrandet kunde användas till tuffare grejer än att analysera Buffys reaktioner. Typ stjäla stora summor pengar. Men det kanske är så enkelt som att Warren egentligen mest av allt vill skada Buffy? Och då är frågan – varför i all världen då? Blev han helt fixerad under arbetet med Buffybot?

För han har ju faktiskt byggt en ganska naturtrogen kopia av the Slayer, med rejält bra fighting skills. Vilket får en att undra – borde han inte redan ha en massa data om Buffy, är de nya testen verkligen nödvändiga?
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav A bear » lör feb 17, 2007 13:39

Capt. Peroxide skrev:borde han inte redan ha en massa data om Buffy, är de nya testen verkligen nödvändiga?

Alla de data han byggde buffyboten på är i andra hand, från Spike. Warren är en empiriker; han litar bara på egna data. Dessutom hör det till hela superskurksgrejen att jävlas med hjälten så mycket som möjligt, och då måste han göra det.

Vilket leder till den ganska obehagliga frågan om exakt vilka tester han lät Buffyboten genomgå innan han lämnade över henne till Spike...
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

FöregåendeNästa

Återgå till Buffy Säsong 6



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron