True Blood

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » tis aug 18, 2009 19:24

Goodie!
A series-high 4.5 million looky-loos caught Alexander Skarsgard in the buff on Sunday’s mostly snoozy True Blood. That’s up slightly from the 4.4 million peeps who caught last week’s episode. In gross audience—combining linear plays, DVR and HBO On Demand—True Blood is averaging 11.4 million viewers per episode.

(Source: EW.com)


Yay för tittarna, men "mostly snoozy", vad är det för kommentar? De måste titta på fel serie.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav CheeseGuy » sön aug 23, 2009 17:40

SVT börjar visa säsong 1 på onsdag! Då tycker jag man ska passa på om man inte har sett ännu.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav caffeineaddict » mån aug 24, 2009 11:07

Nej! Bästa avsnittet någonsin (eller iaf mest underhållande) och så var det tio minuter kortare än vanligt! :(

JASON! JASON JASON JASON! :lovebunnier: :extas:


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav HeY » mån aug 24, 2009 13:05

Men, nej!! Varför är det kortare!!? Jag får ju knappt stor nog True Blood-fix i veckan som det är :( :( :angry:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » mån aug 24, 2009 14:54

caffeineaddict skrev:Nej! Bästa avsnittet någonsin (eller iaf mest underhållande) och så var det tio minuter kortare än vanligt! :(

JASON! JASON JASON JASON! :lovebunnier: :extas:

Menvafan. Här hade jag tänkt hålla ut och vänta på att 720-versionen skulle dyka upp men det går ju inte med dom där raderna.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » mån aug 24, 2009 15:13

2x10
Fy fan vad bra.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » mån aug 24, 2009 15:52

HeY skrev:2x10
Fy fan vad bra.

Usch, ja.

Och usch vad jag avskyr att vänta. Om avsnitten hade läckt i halvdassiga förhandskopior vet jag inte om jag kunnat vänta.

Och det måste påpekas, hur trevligt det var att se Sookie och Bill tillbaka i Bon Temps. Deras äventyr i Texas har varit skitbra men det känns ännu bättre att se dom interagera med folket i hemstaden.

Och Jason! :lovebunnier:
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Noam » mån aug 24, 2009 21:05

2x10
- BULLSHIT.. god has horns..
hahaha, fy fan.. det är nog en av de bästa replikerna i serien asså.. jag garvar fortfarande. :D
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Tob » mån aug 24, 2009 22:27

Ja visst tusan var detta tight och intensivt, men inte riktigt lika bra som förra veckan, och bara 45 minuter. Varför denna ändring, man har ju radat upp med 55-56 minuters, jag känner mig snuvad. Att True Blood dessutom använder sig av cliffhangers av den mer plågsamma sorten är inte något vidare.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Catfight » tis aug 25, 2009 20:08

CheeseGuy skrev:SVT börjar visa säsong 1 på onsdag! Då tycker jag man ska passa på om man inte har sett ännu.


Jag ska börja titta då!
Killing pigs is just so wrong! And also hard.

http://catfight.blogg.se/

http://www.myspace.com/svepunk
Användarvisningsbild
Catfight
english is fun!
 
Inlägg: 1115
Blev medlem: 19 jul 2007
Ort: Linköping

Inläggav adolvsson » tis aug 25, 2009 20:10

Catfight skrev:
CheeseGuy skrev:SVT börjar visa säsong 1 på onsdag! Då tycker jag man ska passa på om man inte har sett ännu.

Jag ska börja titta då!

Ja!

(och gillar du inte de tre fyra eller så första avsnitten, håll ut, håll ut, för det blir åh så mycket bättre sen)
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23279
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » tis aug 25, 2009 20:18

Sjukt bra!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav AKS » ons aug 26, 2009 22:15

Såg några minuter av True Blood nu och blev lite intresserad. Hm. We'll see. I vilket fall har jag Supernatural S4 att se innan det ens går att fundera på en ny serie att se ikapp. Men de minuterna jag såg var helt okej.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Nyx » ons aug 26, 2009 23:16

"gaddgroupie" var en kul översättning av fangbanger. :twisted: (är det bara jag som saknar en vampyrkaninsmiley?)

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » ons aug 26, 2009 23:19

Alltså, jag är ledsen för mina helt substanslösa kommentarer om den här serien.
Men jag kan inte säga mer efter varje avsnitt än att det är helt sjukt bra.
Och det sjuka är ju att det blir bara sjukt bättre och bättre efter varje avsnitt.
Sjukt bra är det.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav The Ankh » tor aug 27, 2009 17:51

Matt skrev:Alltså, jag är ledsen för mina helt substanslösa kommentarer om den här serien.
Men jag kan inte säga mer efter varje avsnitt än att det är helt sjukt bra.
Och det sjuka är ju att det blir bara sjukt bättre och bättre efter varje avsnitt.
Sjukt bra är det.

Sjukt. Sjukt jefla bra. Svininfluensabra är det.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Peppe » tor aug 27, 2009 21:09

Tycker att det var bäst nåt avsnitt i mitten då alla tjejer klädde av sig, men det är fortfarande mycket bra. Gillade inte Godric's avslutning så mycket, men det är över nu. Cliffhanger avslutningar på varje avsnitt funkar så bra i den här serien.
Inga jordskalv där vi bodde ingen frös och ingen svalt
men det skälvde när du rörde vid mig
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav HeY » tor aug 27, 2009 21:12

Peppe skrev:Cliffhanger avslutningar på varje avsnitt funkar så bra i den här serien.


Jag hatar nog dem lite. Även om det funkade riktigt bra att se hela säsong 1 back-to-back tack vare dessa - blev som en riktigt (riktigt!) lång film. Men jag känner lite rädsla inför säsongsavslutningen för väntan. Väntan! :emo:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

True Blood

Inläggav Peppe » tor aug 27, 2009 21:21

Säsong ett kändes fräsch men lite halvdann, hela lösningen på vem som var mördaren och alla karaktärer kändes inte så imponerande. Även om jag gillade det mycket då också så har säsong två har tagit den längre än jag trodde...

Så fort säsong två är slut så förtränger jag serien tills säsong tre börjar, det är det enda sättet... :|
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby
 
Inlägg: 518
Blev medlem: 27 apr 2005
Ort: Uppsala

Inläggav HeY » tor aug 27, 2009 21:25

Ja, säsong 2 har verkligen tagit serien till en helt ny nivå! Det kändes verkligen som om i säsong 1 försökte de hitta rätt men lyckades inte alltid. Den var fortfarande väldigt bra men man såg så mycket mer potential än vad som gjordes. Säsong 2 har verkligen lyckats och de har verkligen tagit tillvara av potentialen och gjort allt så mycket mer intensivt och engagerande, och då gillade jag ändå säsong 1 väldigt mycket!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav VelocityBoy » lör aug 29, 2009 10:47

Då serien nu har börjat gå på svt tänkte jag att jag skulle börja titta, jag hade sett första avsnittet förrut men var inte speciellt fokuserad och blev inte imponerad alls men serien har ju fått mycket positiv kritik så jag tänkte ge den en ny chans.

Nåväl min kompis och jag börjar se och jag tror nog aldrig att jag har sett något sämre än det första avsnittet... alla skådespelarna spelar över något fruktansvärt (framförallt hon som har huvudrollen), alla karaktärerna är fruktansvärda arketyper (broody vampyr (sådan extreeeeem kliché), kaxig svart tjej, dumma rednecks...), dialogen är på "Charmed" nivå (det är helt oförståeligt att det här är skrivet av samma person som skrev "6 Feet Under").

Jag måste bara fortsätta att titta på det här för den här serien måste göra en sådan fantastisk upphämtning att dess like aldrig tidigare har skådats för att den skall förtjäna alla de lovord den får när man tittar runt på nätet lite.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav AKS » lör aug 29, 2009 14:30

1.01: Well, extremt låga förväntningar är lysande. Det går liksom inte att bli besviken. Överlag tyckte jag att avsnittet var riktigt underhållande. Visst, extrem fluff, känns bara som yta hittills, men med tanke på vad folk skriver om S2 så antar jag att det ändrar sig.

Det är lätt att rabbla nackdelar efter detta första avsnitt:
* Personerna känns mer som karikatyrer än karaktärer
* Lite tveksam på vissa rolltolkningar
* Bill verkar skittrist
* Visst poserande med sexscenerna, men inte alls så illa som jag trott

Men som sagt: jag var inte uttråkad en sekund så jag ser vidare. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » lör aug 29, 2009 15:46

1.02: Haha, går tillbaka och läser gamla kommentarer och inser att jag, som varit så anti serien, skulle ha varit mest positiv tillsammans med Ralfi! :D Fast det går ju inte att se det så. Jag tror inte jag haft så låga förväntningar om jag sett serien då det begav sig och alltså hade min upplevelse blivit annorlunda, men likväl.

Jag gillade avsnitt två också. Samma problem som förut, men jag finner det förbaskat underhållande så jag bryr mig inte riktigt. Däremot så hatar jag ju scener som Sookies brorsa knullandes mörkhåriga bruden. I detta avsnitt fanns det inget syfte alls. I förra avsnittet etablerade de sexvampyren (hrm...) och visade att brorsan var en knullmaskin. Nu vet vi allt det och alltså... Inget syfte alls utom det jag nämnde i ett inlägg för en månad sen eller så: "Look, mommy! No hands!" Suck. Hoppas det inte blir så mycket sånt framöver.

Men jag är mest positiv som sagt. Kanskeär jag också påverkad av att de flesta verkar tycka att serien blir så mycket bättre...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » lör aug 29, 2009 16:44

Jag tror inte de första avsnitten har så mycket syfte egentligen. Man blir långsamt förälskad i karaktärerna och sydstatskänslan, sedan smyger arcen in (spoiler för 1x01-03) morden på kvinnorna och man blir lite mer engagerad i den runt mitten av säsongen och sedan när säsongen är över är man ganska förtjust i serien (väldigt förtjust i mitt fall. Sookie charmade sönder mig :lovebunnier: ). Sedan när man kommer till säsong 2 känns det som om Alan verkligen går hela vägen ut för att göra True Blood till något riktigt j*vla bra (which he did, imho)! Allt är mer intensivt/koncentrerat och avsnitten riktigt flyger förbi. För mig känns det verkligen som om avsnitten är kortare än 50 min - jag vill ha mer! Mer!

Med det sagt gillade jag verkligen säsong 1 också. Jag var otroligt underhållen när jag väl sänkt mina förväntningar! Jag hoppas du kommer komma ikapp och tycka om det lika mycket som vi gör, för som Matt säger: Sjukt bra! :)
Senast redigerad av HeY lör aug 29, 2009 19:35, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » lör aug 29, 2009 17:34

Jag är helt övertygad om att jag kommer att tycka om denna serie lika mycket som er inom kort. (Jag tror inte det kommer att ta så lång tid att se ikapp. Tre avsnitt hittills idag, jag lär hinna minst två-tre till eftersom jag är hemma ikväll och jag verkligen vill fortsätta att titta.)

Din spoiler känns lite mer som 1.01-1.03. Det vet jag eftersom jag precis sett klart 1.03. Och det är väl först nu man verkligen får bekräftat att en seriemördare är ute och dödar folk. (Då Sookie hittar Dawn mördad.) Antar att det är en serievampyr eller nåt i alla fall. :)

Nåväl, 1.03 var det minst bra avsnittet hittills, men det tog sig rejält de sista tio minuterna. Hittills har jag gillat alla avsnitt mer eller mindre dock så det är ju ett gott omdöme.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » lör aug 29, 2009 19:36

1x03 var det ja! Var lite osäker på när Dawn hittades. Bra att du gillar än så länge :)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » lör aug 29, 2009 20:26

1.04: Bättre än 1.03. Men då tyckte jag ju inte att 1.03 var dåligt alls så hittills en riktigt bra serieinledning.

Pratade Skarsgård svenska? Jag försökte lyssna sex gånger, men hörde aldrig vad han sa i baren. Nåt om "djurparken" var det enda jag hörde. Men jag anar att jag hörde fel där. :D Kul att se honom dock. Hoppas han dyker upp snart igen!

Och nu är det direkt på 1.05! :)

(edit) Jag fick precis världens sjukaste tanke. Den där hunden har alltid intresserat mig. Den håller koll på Sookie. Alldeles nu slog det mig att barägaren skäller i sömnen. Har han nån sorts connection med hunden och håller koll/spionerar på Sookie genom den? Denna idé är nästan lite pinsam. Men jag tyckte även den var smått underhållande. :) (/edit)

(edit) Haha, och nu inleddes 1.05 med den jag pratade om ovan! :D (/edit)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » lör aug 29, 2009 21:30

1.05: Antagligen det bästa avsnittet hittills. Jag gillade att man fick så mycket bakgrund på Bill. Hittills har han känts mest träaktig om något, så detta behövdes för att jag skulle bli intresserad av karaktären.

Men... grandma! Det var verkligen oväntat. Jag gillade henne, tycker att det är jättesynd att hon är död. :(


Tror jag ska se 1.06 nu då jag ändå håller på, sen spelar jag Dead Space ett tag och ser om jag hinner med det sjunde avsnittet efter det. Förbaskat bra serie IMO även om det var först nu som jag började se nåt slags... nåt utöver fluff. Men underhållande fluff är fortfarande underhållande and I like. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » sön aug 30, 2009 0:51

Jättekul att du gillar och likaså att läsa dina kommentarer! Jag tror verkligen att detta är en serie för dig om "förbaskat bra" är betyget för den vid det här laget (snart blir det "sjukt bra" :D ).

Angående 1x04: Ja, otroligt svårt att höra Skarsgårds svenska där - man är så otroligt inne i engelskan! Det var inte förrän jag först läste vad han säger på youtube innan jag själv kunde höra det och då blev det solklart. Och du hörde inte fel, han säger:
"Våran djurpark har börjat växa" och då svarar Peg "Jag vet." :D


Frågan är om någon tanke är för sjuk när det är Alan Balls sinne vi talar om ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » sön aug 30, 2009 8:26

Haha, så han sa det ordet! :)

Jag såg även 1.06 och 1.07 igår, men av nån anledning blev det inte av att jag kommenterade. Jag sätter dock snart igång med TB för idag och målet är att vara klar med S1 innan Kalle kommer hem. Jag ska dock inte vara hemma hela dagen idag (som igår), men jag tror nog att det ska gå ändå. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron