One Tree Hill

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav sp1keout » tis feb 10, 2009 3:39

Hey,

det jag menar när jag säger att OTH påminner om Bevvan är att en serie behöver inte ha massor av avsnitt med massor av massor av grejer going on för att det ska vara bra. Jag menar, titta på Bevvan som hade över 30 avsnitt per säsong. Kan ju omöjligt hänt lika mycket i varje av de som det händer i varje avsnitt i av OTH som bara har 22. Eller nån annan serie som har ännu mindre liksom.

Kommer det till tvserier med skitbra karaktärer så finner man underhållning hos kvantiteten snarare än kvaliteten. För jag följer jättegärna säsong 6 av OTH nu, hellre än inte ser några avsnitt över huvud jävla taget.

Det var väl därför både du och jag forts. se OC antar jag!? För OC var aldrig skitbra efter att Anna drog egentligen. Men jag klagade aldrig.

De skulle kunna få dra ner och göra 25 mins avsnitt, bara för att visa en gång i veckan året om istället... för gillar man så vill man alltid ha, oavsett om det är dåligt liksom. Så, om jag säger att OTH är som Bevvan är det en komplemang.

Btw, vadå insult? Har du ens sett Bevvan? Och förresten, vem fan är du!? lol nej men seriöst,

Förövrigt är Jenny Garth den absolut snyggaste tjejen som någonsin levt end of story.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » tis feb 10, 2009 8:11

Jag håller nog inte alls med om vad du försäker säga inser jag....om man gillar det så är väl det inte dåligt? gillar man det inte så är väl det dåligt. Utifrån sig själv naturligtvis. Samt att kvalité >> kvantitet.

OTH hade kunnat varit så mycket bättre, sällan det lyfter riktigt. Likheter med Beverly hills eller inte.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav sp1keout » tis feb 10, 2009 9:05

På den tiden hade jag (man) väl inte så mycket och jämföra med.

Nej, men det jag menar är ju att även om en serie går ner sig kvalitetsmässigt sätt, så, om man gillar den, så forts. man väl ändå att följa den.

Men jag är en sån där sucker, så jag har svårt att iverkligen ifrågasätta en serie om jag gillar den... har dock (sedan jag började hänga här) börjat sätt så pass mycket serier att jag kanske börjat lära mig vad som är bra och dåligt. Jag vet inte.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » lör feb 14, 2009 16:37

Nu har jag sett ifatt. Spoiler t.o.m 616
Jag älskar att se Peyton så lycklig och jag blir galen om manusförfattarna har bestämt sig för att bryta upp mellan henne och Lucas. Shit, vad orolig jag blev att hon hade fått cancer. Men de hade inte kunnat tagit död på Peyton ändå för då hade i alla fall jag slutat att titta. Åh så lycklig hon är över bebisen! Avsnittet där hon och Lucas bråkade om huset var jätteroligt också. Peyton kan liva upp vad som helst, få t.o.m, nåja nästan, Lucas att vara lite rolig och visa lite känslor, vara lite mindre träig.

Tyckte att det var jättetråkigt at Quentin dog, han blev en bra karaktär där mot slutet och hans relation med Jamie var störtskön. Sam, den nya karaktären, gillar jag också. Brooke som förälder till en hopplös tonåring var roligt. :)

Chase är supergullig. Jag gillar honom mer nu än när han var highschool clean teen- Chase. Mia är rätt rolig också. Är det bara jag som inte kan sluta tänka tanken "hon måste ha silikonbröst, hon är så smal och ändå gigantiska bröst som ser lite hårda ut". Maybe it is just me. Hon och Deb. Debs förhållande med Skillz har varit lite underhållande, men jag har lite svårt för Deb och jag hade önskat någon annan åt Skillz för jag avgudar ju Skillz.

Mouth är svintråkig. Han är så... tråkig. Bla bla, göra det rätta, bla bla.. så ... tråkig.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » lör feb 14, 2009 17:03

Tinwiel: Du och jag verkar ha mer eller mindre exakt samma syn på serien. Great minds think alike :D (on the other hand, stupid minds probably do too! :rolleyes: )

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » lör feb 14, 2009 18:36

Lista säsongerna!!!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » lör feb 14, 2009 19:54

HeY skrev:Tinwiel: Du och jag verkar ha mer eller mindre exakt samma syn på serien. Great minds think alike :D (on the other hand, stupid minds probably do too! :rolleyes: )


Haha! Hmm... tack? :D We be stupid and smrt at the same time!! ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » lör feb 14, 2009 19:56

sp1keout skrev:Lista säsongerna!!!



Oj oj, då måste jag nog kolla episode guides och sånt, jag har ju sett allt i ett svep så jag har inte så bra koll på vad som hände i vilken säsong..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » tor mar 26, 2009 23:17

Är det bara jag eller har OTH blivit otroligt tråkigt? Jag är överlag otroligt besviken över säsong 6, speciellt då säsong 5 var så bra. Vad hände? Bästa avsnittet i säsongen är fortfarande 6x03.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Spuffy » tor mar 26, 2009 23:25

Jag tycker också det är tråkigt, och har inte sett de typ fem senaste avsnittet, vilket innebär ett uppehåll för mig sen januari iom att det sänts så få avsnitt hittills i vår.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav The Buffster » tor mar 26, 2009 23:27

Det är bara att hålla med. Säsong 6 har varit en stor besvikelse. Jag har inte heller ens orkat se dom senaste avsnitten. Det känns väldigt synd. Jag saknar bra OTH.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav HeY » tor mar 26, 2009 23:39

De senaste avsnitten har varit otroligt dåliga, ni kan hoppa över. Framför allt förra veckans! Jag undrar: vad gör Mouth fortfarande i serien?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » tor mar 26, 2009 23:45

Har inte sett senaste men i 6.17 tyckte jag Peyton/Lucas samt Dan/Deb delarna funkade bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » fre mar 27, 2009 0:22

Tob skrev:Har inte sett senaste men i 6.17 tyckte jag Peyton/Lucas samt Dan/Deb delarna funkade bra.


Det var något som kändes fel med Peyton/Lucas delarna för mig, jag föredrog nog Brooke/Julian över dem i det avsnittet. Men Dan/Deb vad bra. Mouth/Millie var så tråkigt att jag vet inte vad.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » fre mar 27, 2009 8:09

Ok.

Då har det säkert med att jag har glorifierat Peyton så mycket att det räcker med att hon bara är med i bild så blir det bra.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav sp1keout » fre mar 27, 2009 13:41

Jo, den där riktiga shottahejti-delen som OTH brukar vara sa bra pa, har saknats. Storydelar som berör men ända är jätte shottabängalänga, sanna vill vi ha mer av.

... "sanna vill vi ha mer av."

.. hej sanna!
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » fre maj 08, 2009 21:10

622

Precis som i så många andra avnitt av denna serie grät jag redan så mycket att jag såg dimmigt redan 2 minuter in i detta avsnitt. Peytons video till barnet i magen. Snyft! Och under Mias låt. Jag måste hitta den, brukar pfta tycka att hennes låtar är lite så där, ok emn inte mer, men denna gillade jag mycket. OTH är duktiga på musikmontage. Nästan lika duktiga om SCC.

Nån som vet förresten om det blir en säsong 7?
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » fre maj 08, 2009 21:19

Säsong 7 blir det ja, men låt dig inte luras av 22 för säsong 6 är inte över än. 25 avsnitt tror jag den är?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » fre maj 08, 2009 21:31

Hurra! nedåm inte lurad. tom 6.24 är datumsatt iaf, enl http://www.epguides.com/onetreehill/
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav HeY » tor maj 14, 2009 19:01

HAHAHAHA! JAG GER UPP OTH EFTER DENNA SÄSONGEN! Who's with me!!!?

Nyheter säsong 7 - spoiler allergics, beware! (castspoilers är det och det handlar inte om ifall Peyton dör elr inte. Det avslöjas iaf inte.)
Goodbye Leyton, hello .... Clayton?

Less than 24 hours after word broke that neither Chad Michael Murray nor Hilarie Burton will be returning for One Tree Hill's seventh season, there is new intel on exactly who will be filling the void.

Though early reports suggested that only two new faces would be arriving in Tree Hill, it looks like we might get three, based on casting call info obtained by Spoiler TV.

For starters, there's Quinn, one of Haley's older sisters. She is described as "a free spirit... strong-willed ... but also self-effacing." She'll hit town toting a broken heart. Note: Quinn is not to be mistaken for Taylor, the sis of Haley's who took Nathan's V-card — though that sure could have been a fun reunion.

Tree Hill viewers also will meet Alexis, the "gorgeous" new face of Brooke's clothing line. My favorite bit on this beauty: "She has never met a party she didn't like." Watch out, Wilmington!

Lest female fans not get any new eye candy, there's also a casting call out for Clayton, who in addition to desperately needing a name change is a sports agent who crosses paths with Nathan. The foundation for this "handsome" lad's arrival is laid in the Tree Hill season-ender airing May 18.

To the fans who were poised to drop the show from their TiVo in light of losing Lucas and Peyton: Does any of the above change your mood?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tob » tor maj 14, 2009 21:07

Jag är med. För stämmer det där så...ja...då känns serien rätt tom.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » tor maj 14, 2009 21:26

Det står inget på Kristin, så det får mig att hoppas att det inte är sant. Min källa är eztv.it - vad deras källa är står inte. Jag vågar inte gå in på ausiello elr tvguide än eftersom jag vill se ANTM finalen först - de kommer garanterat spoila vinnaren där. Så jag fortsätter att tvivla på eztv tills jag läst det någon annanstans först; det vore inte första gången de har fel.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Tinwiel » tor maj 14, 2009 21:26

Försvinner Peyton så slutar jag att titta. Hur tråkig jag än tycker att Lucas är så är det ju honom Peyton vill ha så om han drar så... äh, det låter jättedumt. Då slutar jag nog också.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » tor maj 14, 2009 23:45

eztv fick tydligen sitt från tvguide, och tvguide från ausiello. Suck. Äsch, jag skriker inte varg förrän Kristin gör det.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » sön maj 17, 2009 22:01

Kan nagon 'lana mig sin dvdbox', fran 6x18? Kan inte hitta...
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » sön maj 17, 2009 23:36

sp1keout: Kolla HiDensity på Buffyhubben.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sp1keout » mån maj 18, 2009 0:31

Hubb?

Hub för mig är engelsk pub. Tror du jag är 2005 elr plxxxxx Gah!! :(
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan
 
Inlägg: 2156
Blev medlem: 04 jan 2006
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » mån maj 18, 2009 1:57

sp1keout skrev:Hubb?

Hub för mig är engelsk pub. Tror du jag är 2005 elr plxxxxx Gah!! :(


DC?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » tis maj 19, 2009 19:51

6x24
:cry:
I'm satisfied, why can't CW be? (och ja, nu är jag ju ond för nu tror ni som inte sett än att Peyton dog, därför lägger jag till några extra smileys, för att vara ond.) :cry: :cry: :unlove:
Jättefint :lovebunny:


Jag tror inte jag ser nästa säsong. Jag gör det nog ändå, av nyfikenhet, men just nu vill jag inte.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav makane » ons maj 20, 2009 17:31

HeY skrev:6x24
:cry:
I'm satisfied, why can't CW be? (och ja, nu är jag ju ond för nu tror ni som inte sett än att Peyton dog, därför lägger jag till några extra smileys, för att vara ond.) :cry: :cry: :unlove:
Jättefint :lovebunny:


Jag tror inte jag ser nästa säsong. Jag gör det nog ändå, av nyfikenhet, men just nu vill jag inte.

Precis så tycker jag med. Detta avsnitt var ju verkligen en seriefinal. Varför då göra en säsong till? Helt meningslöst... Jag vill verkligen inte se mer, speciellt när inte Chad el Hilarie ska vara med, men jag kommer säkert vara alldeles för nyfiken, tyvärr. :( :angry:
Användarvisningsbild
makane
Minion
 
Inlägg: 321
Blev medlem: 16 okt 2007
Ort: KBA

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron