Leverage

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Leverage

Inläggav Glorificus » tis okt 09, 2007 1:18

Christian Kane är med i en pilot för TNT, Leverage, som filmas i Chicago nu. Han bloggar...
Chris skrev:I’m here doin’ a New Series for my favorite network, TNT, who have done great things for me and my career. It’s called “LEVERAGE” directed and executive produced by Dean Devlin (Independence Day, Godzilla) and executive produced by John Rodgers (Tranformers) so what a great team to be working with…. Can’t get too much into it right now until they tell me what I can release about the show, but I will say the character I’m playing could kick the Shit outta Lindsey McDonald, well pre “season 5″ I guess.. I think you guys will really enjoy the show.


Chris Kane i en ny serie! Yay! Timothy Hutton (Kidnapped) har huvudrollen, enligt zap2it. 8)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav noike » lör jun 28, 2008 1:02

Leverage 1.01 preair. Musiken är för mycket Ocean's 11/Hustle men annars: tumme upp!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav noike » mån dec 08, 2008 23:40

Ingen har missat att Leverage började visas på andra sidan pölen igår?
Timothy Hutton, Christian Kane, Voodoo från FNL och Mrs Jackman från Jekyll.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav gaspode » mån dec 08, 2008 23:43

noike skrev:Ingen har missat att Leverage började visas på andra sidan pölen igår?
Timothy Hutton, Christian Kane, Voodoo från FNL och Mrs Jackman från Jekyll.

Promising shit!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav noike » mån dec 08, 2008 23:44

Och avsnitten ska sedan visas på tisdagar så redan på onsdag blir det att ladda utorrent!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav LWes » tor dec 11, 2008 2:45

LEVERAGE ÄR HELT SJUKT BRA!
Jag totalt älskade första avnsittet och medan det andra inte var lika bra var det ändå jävligt underhållade. Så coolt och roligt. :lovebunny:


Jag har skrivit en del om lite olika tv-serier som jag sett igenom om någon vill läsa: http://linuswesley.com/
Beauty and the Beast
Eyes
Time Trax
Adventure Inc
The George Carlin Show
t.ex
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » ons feb 11, 2009 0:42

Leverage 1.09. Awesome! (spoiler gäster) Danny Strong och Sam "Holland Manners" Anderson. Skitkul, och bra och allt. Parker!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » ons feb 11, 2009 0:44

noike skrev:Parker!

Parker 4 Life.

Seriöst, människor, ni behöver titta på Leverage. Behöver. Det kommer göra era liv mellan 54,7 och 97,3 procent bättre minst än gång i veckan. Minst.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav LWes » ons feb 11, 2009 2:37

Tack för era tips.
Glory hade några riktigt bra, t.ex. Point Pleasant och Haunted. Jag hoppas kunna hitta Haunted men har haft problem med det tidigare vet jag.

adolvsson skrev:Seriöst, människor, ni behöver titta på Leverage.

vaddå är det någon som inte gör det eller vad det vore kväppt i så fall
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » ons feb 11, 2009 2:39

LWes skrev:vaddå är det någon som inte gör det eller vad det vore kväppt i så fall

Vad jag vet är det jag och Fredrik och du. Martin slutade vad jag vet, antagligen på grund av håret.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » tor feb 12, 2009 14:28

Leverage 1x11
Star Trek: The Next Generation Reunion (2 skådisar och 1 regissör) :D
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav adolvsson » ons feb 18, 2009 17:03

Leverage. Love that show. Love it. LOVE IT!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » ons feb 18, 2009 19:51

Leverage. 1.10. Dr Who-referenser. "I got a big taco problem." Och sättet hur det bygger vidare på småsaker och gör det till något stort.
:lovebunnier:
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » ons feb 18, 2009 20:12

Leverage är en underbar serie och 1x12 var bästa avsnittet hittils.

Jag ville bara ha ner det, svart på vitt så att säga, så det blir mer officiellt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » ons feb 18, 2009 23:31

1.12 Tokigt bra. Jag gillar alla baktankar, att folk inte har levt i ett vakuum innan serien och att vi inte får se sådant som dumma flashbacks. Vi behöver inte se exakt hur det gick till, ibland räcker det med några få ord levererade på rätt sätt. Sedan kommentaren från Alec när han gick ut med tavlan. Det han hade gjort själv var det enda han fann viktigt och behövde spara. För jag antar att Sterling har rätt mycket fel om att de blivit av med allt, de är lite smartare än så.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav noike » ons feb 18, 2009 23:40

“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tam » lör feb 21, 2009 0:24

Sett de första två avsnitten ikväll. Började lite sisådär men vann över mig innan första avsnittet var över. Kul och bra och sånt.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Matt » sön feb 22, 2009 18:59

ok får dra hem det första avsnittet då
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Spuffy » sön feb 22, 2009 19:26

Jag har sett de sex första avsnitten och gillar mkt. Det är grymt roligt ibland.
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Inläggav Tomas » ons feb 25, 2009 18:37

Är nu ikapp och såg 1x13 idag. Mycket bra serie och jag ser verkligen fram emot den andra säsongen som tydligen ska ha 15 avsnitt.
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav noike » ons feb 25, 2009 19:50

Jag älskade 1.12-13-dubbeln.Detaljerna, karaktärerna, ja, allt. Fast börjar det inte bli dags för Mark Sheppard att spela en sympatisk och trevlig person snart? Fast hans röst är fantastiskt lämpad för att spela rövhål.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » ons feb 25, 2009 19:52

Börjar bli riktigt sugen på denna serie nu. Den får nog bli mitt nästa projekt. Just nu är jag dock uppe i Supernatural (strax över hälften av S1-avsnitten nu) och det lär ta ett tag om jag dessutom vill hinna se filmer och annat. Men sen ska jag försöka ge mig på Leverage!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » ons feb 25, 2009 22:06

AKS skrev:Börjar bli riktigt sugen på denna serie nu. Den får nog bli mitt nästa projekt.


Nästa tillsammans-projekt nu när Eerie närmar sig slutet?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » ons feb 25, 2009 23:26

Det tycker jag verkligen!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Garim » mån mar 09, 2009 10:12

Jag har sett första två avsnitten nu. Det här var ju kanonbra! Varför har ingen tipsat om det förut? :rolleyes: Otroligt stark pilot, andra avsnittet inte riktigt lika bra, men fortfarande klart bra. Ny serie att följa alltså :)
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav MissKittyFantastico » ons mar 18, 2009 22:06

Nu har jag sett piloten av Leverage. Jag gillade den väldigt väldigt mycket. Trevligt med så många bekanta ansikten också. Snygga ansikten. Kändes verkligen som om de har ett bra samspel alla karaktärerna och det är ingen jag stör mig på som det annars ofta är utan jag gillar dem allihop. Om CK kunde ta och sluta plattånga sitt hår och klippa det kort så hade lyckan varit total.

Kom efter en kvart till slut på varför Alec var så bekant,Jake i Supernatural.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav adolvsson » ons mar 18, 2009 23:54

MissKittyFantastico skrev: Om CK kunde ta och sluta plattånga sitt hår och klippa det kort så hade lyckan varit total.

Medhåll. Det stör mig fortfarande, tycker inte han passar i det.

Så om Kane klipper sitt och Jared Palecki tar fram trimmern, då blir jag en lycklig (och aningen gay?) man.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav MissKittyFantastico » ons mar 18, 2009 23:59

Actually, det verkar som att saxen varit framme lite i senaste Supernatural, so bring on the gayness adolvsson.
"Livet är som en påse, tomt och innehållslöst om man inte fyller det med något. Till exempel karameller." -Kim

"'Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten." -Lilo

En sån där
Användarvisningsbild
MissKittyFantastico
Big Bad Bämelie
 
Inlägg: 8587
Blev medlem: 28 sep 2005
Ort: Gråbo (men hjärtat är kvar på Hisingen)

Inläggav adolvsson » tor mar 19, 2009 0:02

MissKittyFantastico skrev:Actually, det verkar som att saxen varit framme lite i senaste Supernatural, so bring on the gayness adolvsson.

Sax schmax, jag vill se den skinande välputsade blankskallen.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » fre mar 20, 2009 0:40

Emelie! Parker! Bästa avataren!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Nästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare