A bear skrev:Takin' Over the Asylum 1.04 Snyft.
A bear skrev:Dead Set, hela grejen: Jodå, jag gillar. Inte helt originellt, och vid ett par tillfällen slår den över från att använda etablerade zombieklichéer till att helt enkelt sno rakt av från Romero och andra (scenen där de skjuter zombies från taket, producentens dödsscen, etc). Men för det mesta är det riktigt välgjort med bra karaktärer, pricksäker satir och riktigt snyggt gjort dessutom, någonstans mellan remaken på Dawn of the Dead och 28 dagar senare. (spoiler slutet) Och TACK SNÄLLA CHANNEL FOUR för slutet. Jag är så jävla less på zombiefilmer med lyckliga slut.
A bear skrev:Takin' Over the Asylum 1.04 Snyft.
eriked skrev:Robot Chicken Stars Wars special nr2. Visste inte att det tänkte komma en sådan.
HeY skrev:Pushing Daises, Dirty Sexy Money och Eli Stone är döda nu. Om ngn har kunnat missa det. Jag följde bara DSM och den gillade jag mycket, so it's sad.
HeY skrev:Dirty Sexy Money
caffeineaddict skrev:Får de göra färdigt säsongerna iaf?
HippieSpellan skrev:okej jag vet att vi hade en "vad ska jag se nu då" tråd men jag hittar den inte=( Jag är så sugen på tips! Är i greek-gossipgirl-greysanatomy-90210-privileged-trublood-privatepractice-lipstickjungle-humör men jag vet inte vad jag ska se, har sett alla de där=(
HippieSpellan skrev:låter som young hercules=)
I made a mistake
When I looked over my shoulder
Cromwell was right behind me
In the driving rain
I came out of the bathroom
Looking for my ticket
It's hard to be
Hard to be human again
Rombat skrev:Nya X-Men ser riktigt bra ut. Dystopi, halvallvarligt tecknat och Emma Frost. Awesome!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]