Jag såg långfilmen i förra veckan. Annars nej.Zaxx skrev:Du har alltså ej sett detta innan?
Jag såg långfilmen i förra veckan. Annars nej.Zaxx skrev:Du har alltså ej sett detta innan?

Capt. Peroxide skrev:Ska bli intressant att se hur det utvecklas. Och skönt att slippa rymdvarelser.

AKS skrev:Men satan, fresta mig inte nu!! Är det inte nog med att jag kommer att ha sett hela BtVS och AtS denna sommar?!

AKS skrev:Men inga enstaka avsnitt för Firefly, allt eller inget ska det vara denna gång.

Raiders of the Lost Ark. FFS.tapeworm skrev:Ser om avsnittet för första gången på läääänge. Scenen där "Lawman" tagit River som gisslan och säger "I'm not playing anymore! If anybody..." varpå Malcolm kliver in och skjuter honom i huvudet, är... fullkomligt lysande. Roligaste actionscenen sedan Indiana Jones, där Indiana skjuter ner svärdsmannen på marknaden i Temple-filmen.

noike skrev:- Well, we're still flyin'
- That's not much.
- It's enough.
Det kan vara det vackraste som sagts någonsin. Och sedan musiken, och jag nästan gråter.
 När de sa det ville jag rusa in här och lägga in det som min signatur. Men jag hade inget internet...
 När de sa det ville jag rusa in här och lägga in det som min signatur. Men jag hade inget internet...  

gaspode skrev:AKS skrev:Yay, makane! Jättekul att läsa dina kommentarer. Och nu måste du kommentera alla avsnitt. Jag kräver det. På ett snällt sätt naturligtvis...
I second that demand.

fripp21 skrev:Jag blev helt våt av Firefly, när jag sett hela serien.

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare