5x17 - Underneath

Här pratas det om Angel Säsong 5

THE apocalypse

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
2
8%
6
1
4%
7
3
12%
8
13
50%
9
6
23%
10
1
4%
 
Antal röster : 26

Inläggav Tea » sön jun 04, 2006 14:12

Åh.. lilla baldwin (läs stora, kraftiga muskelberg)
Å Lindsay... (christian borde ha rekord i antalet olika kvinnor att pussas med i buffy-verse...)

Illyria... vad ska jag säga.. det är tomt... känner itne för henne än... och i ärlighetens namn, inte så mycket för Gunn heller... I de åren han varit med har han aldrig varit en karaktär jag fäst mej vid ( vilket då troligtvis komemr betyda att han komemr få leva :D)

I miss Doyle

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Inläggav Capt. Peroxide » fre mar 23, 2007 20:28

Schyst avsnitt. En åtta. Stör mig fortfarande på Illyria och hennes löjliga kläder dock. Det är för mycket eftertänksamt och melankoliskt över hennes samtal med Wes. Hon mördade Fred, vaffan.
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav AKS » sön aug 12, 2007 11:36

Det är nåt speciellt med detta avsnitt. Jag menar då inte "wow, topp 10!!!" utan det faktum att jag alltid känner mig lite meh innan jag ska se avsnittet bara för att sedan gilla det. Jag vet inte varför jag känner mig så oentusiastisk inför Underneath. Jag vet ju att jag brukar gilla det. Det är alltså det som gör avsnittet speciellt. Det har definitivt det där lilla extra, som gör det till ett mer än bra Angel-avsnitt, men jag hinner glömma bort det innan nästa gång jag ser avsnittet.

7 av 10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav marzipan » tis jun 17, 2008 2:01

Nämen! Det här har jag visst glömt kommentera.
Säsong 5 är verkligen helt fantstiskt just nu. Flera starka avsnitt i rad. Älskar scenerna mellan Illyria och Wes. Är mycket imponerad av Amy Acker.
an unstable human who drinks too much whiskey and called me a Smurf.

"And one world with nothing but shrimp." Anya. :lovebunny:

Han…Hamilton. Jag blev livrädd för honom, sedan tar snubben fram en penna! Gulle.

That'll put marzipan in your pie plate, bingo.
Användarvisningsbild
marzipan
förvirraren
 
Inlägg: 796
Blev medlem: 02 jan 2008
Ort: Skåne?

Inläggav Echolls » tor feb 11, 2010 1:25

Bra avsnitt! Jag gillar förorten och allt det, men stackars Gunn. Jag tycker inte riktigt att han förtjänar det där trots det han har gjort.

Kul att få se Lindsey igen. Eve är faktiskt helt okej nu också (i alla fall jämfört med tidigare) när hon inte har en sådan överlägsen attityd längre.

Det bästa är Wesley och Illyrias scener. Jag älskar dem! Och Amy Acker är förstås fantastisk.

Favoritcitat:
Angel: I know you feel bad about your part in what happened to Fred. And you should. For the rest of your life, it should wake you up in the middle of the night. And it will...because you're a good man.

Betyg: 7
Coma Summer
Användarvisningsbild
Echolls
Big Bad
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: 20 nov 2005
Ort: Stockholm

Inläggav HeavyAlex » tor okt 07, 2010 13:35

Nu börjar det närma sig slutet då, lite trist..

Bra avsnitt annars. Gillar det alternativa helvetet, nästan värre än det "vanliga".
Synd om Gunn men ändå nödvändigt på något konstigt sätt. Undrar om vi får se nå mer av han?

Betyg: 7
"Oh poor watcher. Did your life pass before your eyes? Cup o tea, cup o tea, almost got shagged, cup o tea?"
Användarvisningsbild
HeavyAlex
Minion
 
Inlägg: 265
Blev medlem: 18 dec 2009
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron