5x15 - A Hole in the World

Här pratas det om Angel Säsong 5

Joss "Big Dog" Whedon!

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
0
Inga röster
7
2
4%
8
5
10%
9
11
22%
10
32
64%
 
Antal röster : 50

Inläggav noike » tis mar 14, 2006 12:42

Ai skrev:
noike skrev:(även spoiler för buffy s4)
Fast samtidigt har vi fått det ihamrat att man måste bo där, inte bara sova. Vi har väl inte riktigt fått veta hur lång tid en person behöver sova där för att det ska bli ens hem. Sedan har vi Billy som Angel inte kunde komma in hos trots att han var demoniserad.

Fast var inte Billy hemma hos sin morbror/farbror - politikern?

Billy kunde ju bjuda in honom, så jag antar att han faktiskt bodde där också.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav carre » tis mar 14, 2006 12:58

noike skrev:Billy kunde ju bjuda in honom, så jag antar att han faktiskt bodde där också.


fast det där funkar ju inte, Xander bjöd väl in.. åh, vem var det nu.. någon hemma hos buffy nångång. my memory fails me. jag är trött. hjälp mig!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Tam » tis mar 14, 2006 14:07

Snackar vi om 3x06-Billy här? För där kunde ju Angel visst gå in. Sa t o m "Why doesn't it surprise that I can just walk right in here without an invitation?"
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav noike » tis mar 14, 2006 15:36

Tam skrev:Snackar vi om 3x06-Billy här? För där kunde ju Angel visst gå in. Sa t o m "Why doesn't it surprise that I can just walk right in here without an invitation?"

Ah, det stämmer. Fan, alldeles för länge sedan jag såg tidiga Angel-avsnitt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Rombat » tis mar 14, 2006 16:18

ey skrev:
noike skrev:Billy kunde ju bjuda in honom, så jag antar att han faktiskt bodde där också.


fast det där funkar ju inte, Xander bjöd väl in.. åh, vem var det nu.. någon hemma hos buffy nångång. my memory fails me. jag är trött. hjälp mig!
Är det inte Dawn som bjuder in Harmony av misstag?

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Zaxx » tis mar 14, 2006 21:40

Rombat skrev:
ey skrev:
noike skrev:Billy kunde ju bjuda in honom, så jag antar att han faktiskt bodde där också.


fast det där funkar ju inte, Xander bjöd väl in.. åh, vem var det nu.. någon hemma hos buffy nångång. my memory fails me. jag är trött. hjälp mig!
Är det inte Dawn som bjuder in Harmony av misstag?

Jo, Jä rajt, vaj dånnt ju komm inn heer änd shovv oss!?
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Rombat » tis mar 14, 2006 22:00

Zaxx skrev:
Rombat skrev:
ey skrev:
noike skrev:Billy kunde ju bjuda in honom, så jag antar att han faktiskt bodde där också.


fast det där funkar ju inte, Xander bjöd väl in.. åh, vem var det nu.. någon hemma hos buffy nångång. my memory fails me. jag är trött. hjälp mig!
Är det inte Dawn som bjuder in Harmony av misstag?

Jo, Jä rajt, vaj dånnt ju komm inn heer änd shovv oss!?
:D

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Garim » ons apr 26, 2006 17:50

Fan! Jävla Joss! Han är så bra! Och elak!

Var ska jag börja. En riktig fullträff det här avsnittet. Jag visste ju att Joss hade skrivit det, och det gav mig både hög förväntan, men också en rädsla... Vem ska nu dö?

Känslomässigt som fan. Tårarna var nära många gånger, men slutscenen mellan Fred & Wes fick dem att börja rinna...

Hur fan gör karln? Ett supersorgligt avsnitt, men med massor av komiska höjdpunkter.

Jag tycker att Amy gör ett av sina bästa avsnitt här. Hennes skådespelarinsats är suverän.

Jag kommer att sakna Fred. Jag var spoilad om att Illyria skulle komma och visste att det skulle ske i det här avsnittet, men ändå... Det berörde mig enormt. Snart sätter jag på nästa avsnitt.

Snygg twist att det var (Jonathan M Woodward) Fred's assistent som var evil. Det var oväntat.

Hela Spike/Angel tillsammans-grejjen var underbart att se. Först bråkar de - om Astronauter vs Cavemen! Underbart! Sen slåss de sida vid sida.

Och, Gunn lär ju känna sig duktigt skyldig framöver. Det var han som signade delivery order.

Lorne gör ett av sina starkare intryck också i scenen med Eve.

Oj oj. Det verkar som om skådisarna skärper sig lite extra när det är Joss som skrivit. Typiskt också att när helst Joss skriver något, då kan man förvänta sig att det är skitbra och samtidigt riktigt känslosamt och jobbigt att se.

Låt karln skriva mer tv-serier!!!!

Det här avsnittet rankar nog top-10 i Joss-verse för mig.

Grr... Argh...
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Tea » sön jun 04, 2006 3:17

:eek:

Hur ska jag kunna gå och lägga mej nu hade Joss tänkt??

Angel gråter, gud så vackert det var...

Hela avsnittet får mej att tänka på Babylon 5 monologen för säsong 5...


And so it begins ....
There is a hole in your mind.
What do you want?
No one here is exactly what he appears.
Nothing's the same any more.
[...]
I see a great hand reaching out of the stars ....
Who are you?
[...]
.... weapons supplies ....
.... unless you people get off your encounter-suited butts and do something!
You are the one who was.
If you go to [...] you will die.
Why are you here?
Do you have anything worth living for?
I think of my beautiful city in flames ....
.... like giants in the playground ....
Now get the hell out of our galaxy!
[...]


jag vet itne om det är domedags känslan bara, men... Jag började tänka på den direkt, och kunde itn esluta tänka på den resterande tid av avsnittet...

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Inläggav holybuffy » tor mar 01, 2007 20:21

det här är nog allt enligt min mening det sorgligaste avsnittet i buffyverse... :cry:
jag vill ha en signatur, men kan inte komma på någon som är sådär härlig fyndig... så det blir bara ett fjantigt hej istället... hej!
Användarvisningsbild
holybuffy
Minion
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 28 jan 2007

Inläggav Capt. Peroxide » ons mar 21, 2007 22:06

Jag gav det här avsnittet en 8 och det gjorde jag av följande anledning: Jag hatar verkligen när folk ligger och dör i sängar. En av alla genialiska saker med The Body (världens bästa tv-avsnitt om anhöriga som dör) är att Joyce bara låg där. Vi slapp alla utdragna sentimentala scener. Samma när Anya och Tara dog. Så det var en liten besvikelse – den enda i avsnittet. Jag gillar skarpt att Gunn var den som ovetande såg till att få loss sarkofagen från tullen. E.V.I.L.
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav holybuffy » tor mar 22, 2007 13:58

Capt. Peroxide skrev:Jag gav det här avsnittet en 8 och det gjorde jag av följande anledning: Jag hatar verkligen när folk ligger och dör i sängar. En av alla genialiska saker med The Body (världens bästa tv-avsnitt om anhöriga som dör) är att Joyce bara låg där. Vi slapp alla utdragna sentimentala scener. Samma när Anya och Tara dog. Så det var en liten besvikelse – den enda i avsnittet. Jag gillar skarpt att Gunn var den som ovetande såg till att få loss sarkofagen från tullen. E.V.I.L.


det där var en väldigt bra recension! :)
jag vill ha en signatur, men kan inte komma på någon som är sådär härlig fyndig... så det blir bara ett fjantigt hej istället... hej!
Användarvisningsbild
holybuffy
Minion
 
Inlägg: 70
Blev medlem: 28 jan 2007

Inläggav AKS » lör aug 11, 2007 11:54

På andra sidan i denna tråd har jag förklarat väldigt väl vad jag tycker om detta avsnitt (1/3-04) och ingenting har ändrats. Detta är ett starkt och bra avsnitt, men inte så bra som jag hoppats på med tanke på vem som skrivit det och med tanke på vad som faktiskt sker i avsnittet. Var på gränsen till tårögd på slutet dock. En mycket välspelad scen och "Why can't I stay?" gör verkligen ont.

Betyg? Jättesvårt. Jag har suttit och bollat fram och tillbaka, men kom fram till att en svag åtta funkar. Så, 8 av 10 mao.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Slayernurse » tor aug 30, 2007 7:28

Alla dessa kvinnor som dör i whedonverse...har lagt märke att en del diskuterar att Angel uppvisar större sorg över Fred än över Cordy, jag trot att det kan kopplas till att Angel redan sörjt klart Cordy, (om man nu nånsin blir klar med en sån sak), Freds död kommer plötsligt (måhända själva döendet något utdraget.) "Alla älskar Fred" för att hon är mild och lätt att umgås med, hon är enligt min mening ganska onyanserad och därför per automatik också oskyldig och god på ett sätt som blir svårare för andra karaktärer som utvecklas fram och tillbaka.

ger avsnittet en stark 8a/svag 9a

la också märke till diskussionen kring cavemen vs astronauts kan lite långsökt kopplas till kampen mellan "det gamla och det nya"...
What is hateful to thyself do not do to another. This is the whole Law; the rest is commentary.
Användarvisningsbild
Slayernurse
Demon Fodder
 
Inlägg: 43
Blev medlem: 25 aug 2007
Ort: Visby

Inläggav makane » tis nov 20, 2007 13:15

Sitter här helt råförkyld och väntar på att maken ska hämta mig från jobbet. Tittade på Angel igår och kunde inte sluta. Avsnitt efter avsnitt och nu är det bara 4 kvar. :eek:

Detta avsnittet var helt fantastiskt! Men jag hatar att Fred dog och jag vill att hon ska komma tillbaka. Inte så mycket för att det är hon för hon har aldrig varit en favoritkaraktär. men för att de precis tog livet av Cordy och för att Wes och Fred kunde väl fått vara lyckliga i några minuter iallafall. När de äntligen (som jag längtat) får ihop det så går hon och dör. GAAAH!

"I lost Cordy" :unlove: Äntligen nämnde han henne och hjärtat brister på mig.

Jag älskar upplägget på det här avsnittet och det är så många scener och dialoger som är så bra att jag inte vet var jag ska börja. Dessutom måste jag gå...

Sista scenen när Fred dör går inte att beskriva med ord. och jag tycker att det är skönt att det är "utdraget" (tjejen dör ju på 2 dagar... inte direkt utdraget egentligen) till skillnad mot tidigare dödsfall i Buffyverse. Avsnittet är absolut inte lika bra och starkt och fantastiskt som the Body, men det är riktigt jävla bra.

aaaaaaaatcho.
Användarvisningsbild
makane
Minion
 
Inlägg: 321
Blev medlem: 16 okt 2007
Ort: KBA

Inläggav Oxytocin » tis nov 20, 2007 13:28

Tänk att få se detta avsnitt igen. För första gången.

Jag har precis tittat om alla säsonger och är nu bara så tom.
Always bring a banana to a party!
Användarvisningsbild
Oxytocin
Big Bad
 
Inlägg: 1363
Blev medlem: 24 okt 2006
Ort: Stora människobyn

Inläggav Nyx » fre jan 25, 2008 1:09

Visste inte var jag skulle posta det här annars men SF-bok i Malmö har en omröstning på sin hemsida "Astonauts vs cavemen".
Gå dit och rösta om ni är intresserade!

Trots fina argument för våra favoritrymdhjältar så måste jag hålla med Spike och Fred: "Cavemen win. Of course the cavemen win." Vad tycker ni?

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » fre jan 25, 2008 1:16

Nyx skrev:Trots fina argument för våra favoritrymdhjältar så måste jag hålla med Spike och Fred: "Cavemen win. Of course the cavemen win." Vad tycker ni?
Jag vill veta vilken miljö den här striden utspelar sig i, men bara för att veta hur lång tid det tar innan grottmännen dör.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Nyx » fre jan 25, 2008 1:22

noike skrev:
Nyx skrev:Trots fina argument för våra favoritrymdhjältar så måste jag hålla med Spike och Fred: "Cavemen win. Of course the cavemen win." Vad tycker ni?
Jag vill veta vilken miljö den här striden utspelar sig i, men bara för att veta hur lång tid det tar innan grottmännen dör.


Ungefär som i avsnittet skulle jag tro;

WESLEY
Do the astronauts have weapons?

ANGEL & SPIKE
(simultaneously)
No.


Läs med fördel malmökollegornas resonemang kring den hypotetiska striden! Jag för min del har svårt att hålla på vuxna människor i blöjor. ;)

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » fre jan 25, 2008 1:26

Men det handlar inte om vapen. Rulla en hjälm eller spring förbi ett skyldfönster med blinkande julbelysning så att grottmännen står och stirrar som förhäcade och man kan klubba ner dem utan större problem bakifrån. För att inte tala om att de som finns kvar efter rymdskeppslandningen kanske är de dumma och svagaste grottmännen inom fem mil.

Blöjorna hindrar ju motståndaren från att vilja ta tag i snabeln och kulorna och rycka till.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav A bear » fre jan 25, 2008 11:17

Jag är ju visserligen redan citerad där (hej syrran!) men jag står fast vid det jag sagt hela tiden.

Exempel på astronauter:
Mal
Jayne
Zoe
The Doctor
Jack Harkness
Han Solo
Darth Vader
Khan

Exempel på grottmänniskor:
Gruk (Han som uppfann handyxan)
Grok (Han som tämjde elden)
De tusentals efterföljande generationerna som var fullt nöjda med det.

Kort sagt: det bästa grottmänniskorna kan hoppas på är att The Doctor hinner dit först och övertalar alla att leva och låta leva.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » fre jan 25, 2008 12:12

A bear skrev:Kort sagt: det bästa grottmänniskorna kan hoppas på är att The Doctor hinner dit först och övertalar alla att leva och låta leva.

Och att inte the Professor kommer dit och skjuter ner dem bara för att han kan.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Rombat » fre jan 25, 2008 12:15

Haha, dom är inte Astronauter. Dom är rymdfarare. Han där med det konstiga namnet som de skickade till jupiter eller var fan det var för nåt år sedan, han däremot. Astronauterna lär också lida som fan av förtvinade muskler efter en lång tid i rymden och var klena som nyfödda barn.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav caffeineaddict » fre jan 25, 2008 12:27

Ja, precis vad Rombat sa. Jag antar att vi talar om nutida astronauter (Fuglesang & Co.), inte fiktiva framtida rymdfarare.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » fre jan 25, 2008 12:28

caffeineaddict skrev:Ja, precis vad Rombat sa. Jag antar att vi talar om nutida astronauter (Fuglesang & Co.), inte fiktiva framtida rymdfarare.

Bah! Men då ska vi prata om nutida grottmän också.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav A bear » fre jan 25, 2008 12:29

caffeineaddict skrev:Ja, precis vad Rombat sa. Jag antar att vi talar om nutida astronauter (Fuglesang & Co.), inte fiktiva framtida rymdfarare.

Vi måste ju prata om astronauter som har möjlighet till tidsresor om fighten alls ska bli av, så... kan Fuglesang resa i tiden?

EDIT: noikejävel.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » fre jan 25, 2008 12:31

A bear skrev:
caffeineaddict skrev:Ja, precis vad Rombat sa. Jag antar att vi talar om nutida astronauter (Fuglesang & Co.), inte fiktiva framtida rymdfarare.

Vi måste ju prata om astronauter som har möjlighet till tidsresor om fighten alls ska bli av, så... kan Fuglesang resa i tiden?


Om han tar tillräckligt med LSD så kan han kanske det.

EDIT: noikejävel.

:D :lovebunny:
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Rombat » fre jan 25, 2008 12:46

A bear skrev:
caffeineaddict skrev:Ja, precis vad Rombat sa. Jag antar att vi talar om nutida astronauter (Fuglesang & Co.), inte fiktiva framtida rymdfarare.

Vi måste ju prata om astronauter som har möjlighet till tidsresor om fighten alls ska bli av, så... kan Fuglesang resa i tiden?

EDIT: noikejävel.
Det där kan inte Mal & co heller.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav A bear » fre jan 25, 2008 13:26

Rombat skrev:
A bear skrev:
caffeineaddict skrev:Ja, precis vad Rombat sa. Jag antar att vi talar om nutida astronauter (Fuglesang & Co.), inte fiktiva framtida rymdfarare.

Vi måste ju prata om astronauter som har möjlighet till tidsresor om fighten alls ska bli av, så... kan Fuglesang resa i tiden?

EDIT: noikejävel.
Det där kan inte Mal & co heller.

Sant, men om vi ändå måste dra in sci-fi från en avlägsen framtid, varför måste urvalet av astronauter vara begränsat till de första 50 åren rymdfart?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav caffeineaddict » fre jan 25, 2008 15:03

Men om vi alls ska kunna diskutera en fight så måste vi ju använda oss av någolunda verkliga statistics, inte fantastikreatur. Dagens astronauter har vi stats på hur de är, grottmän har vi en hel del information om hur de var. Men Mal, The Doctor o.s.v. är ju fullständigt påhittade och kunde ha tillgivits precis vilka magiska krafter som helst om Joss & Co. hade velat. Och frågan är inte HUR de ska kunna slåss mot varandra, utan vad som hade hänt om de HADE gjort det.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron