Serenity (allmänt snack)

I detta forum hör allmänna diskussioner om Firefly och Serenity hemma.

Inläggav AKS » mån jun 21, 2004 13:22

Nathan Fillion har varit framme igen... Kul med lite uppdateringar.

Jun-19 4:15 pm

We have completed the first two weeks of filming, and with that, all the exterior shots for Serenity. No more will cast and crew have to lug equipment and themselves out to the far reaches of the desert to battle the sun, dust, smoke, or the tiny little noseeums that seem impervious to bugspray and all too eager to feast upon our flesh. Happily, we all must report to work on Monday to the stages of Universal City, where we shall face new challenges like finding our own lunches and saying something clever to passing tour trams.

Perhaps due to those minor hardships, and the amount of adventures that are crammed into one day, it seems forever ago that we started rehearsals. Yet there is a long way to go. It is a far cry from filming the series, evident in watching the previous day’s work in the extreme luxury of the daily trailer. The huge screen at the end of this monstrosity entertains us with images of my favorite cast being BDH’s. It is going to be a real charge the first time we get to see River going "koo koo" when her face is 17’ high.

My heart now looks forward to the first time I see Serenity again. My only contact with her since I watched them pulling apart her last remnants at the Fox lot has been the cargo bay doors, with us on location. It will warm my cockles to see her reborn, courtesy of the creative minds of Universal. This will not be an exact duplicate, folks. Learn to love it. Be comfortable with the idea of getting to know her all over again, and falling in love all over again. For she is our home now.

Let’s go home.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Langtry » mån jun 21, 2004 13:23

Jewel har också skrivit lite:

Sunday, June 20, 2004 08:01

I figured since Nathan and Adam and who knows who else have been posting on here and keeping you guys up to date, I might as well, too. I just bought a new lap top and am very anxious to use it! (If I can figure out how to use it). "Serenity" is a dream come true. Working with these wonderful people who love their jobs so much, every day, all day, is just awesome. WE ARE BACK!!!! Some things have changed, but not a lot, and no, Adam, I'm not giving away any spoilers. I can say this, though: Joss is a genius. This script is truly one of the best I've read, and I'm incredibly honored to be doing this film-- his first film-- and my first film as a lead (!). How exciting is that!! There hasn't been a bad day yet. Even with dust in your mouth and suncreen running into your eyes and sweat making little pools under your boobs... this is still the best job I've ever had. Thank you thank you thank you to the fans out there. Your continued support makes this whole experience even more enjoyable. I'll write again soon!

Jewel

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav adolvsson » tor jun 24, 2004 8:16

Och nu är den officiella, men än så länge inte särskilt välfyllda, hemsidan öppen. Men där finns i alla fall blogg och en community, som känns som intressant form av PR, och det blir väl bättre vad det lider:
http://www.serenitymovie.com/
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre jun 25, 2004 0:51

Tack för länken! Kommer garanterat att växa och bli mer intressant vad det lider. Fast snacka om att man kommer att längta innan denna väntan är över. 22 april... So close, yet so far away. Och *om* den ens får premiär i Sverige så lär det väl dröja till maj-juli kan jag tänka mig.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » ons jul 28, 2004 0:45

Finner den uppdaterade bloggen på Serenity-sidan rätt rolig att läsa. Särskilt kombinerat med Jewel Staites blog på hennes sida.

Verkar ju onekligen som att tortyrmetoden numero uno på någon som arbetetat med Serenity är att spela Jurassic Park-temat för dem... :P

Märkte också detta: "Ongoing political debate between certain unnamed cast members."

Man kan väl nästan anta att den republikanske debattören är Adam Baldwin, men vem kan den kraftigt demokratiske cast-membern vara? Nathan?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Nea » ons jul 28, 2004 0:49

Jag gissade själv på antingen Nathan, Alan eller Gina. Verkar som om de har haft livliga diskussioner om detta ämne redan tidigare.

Skrattade åt att de gått omkring och sagt "I did not murder him!" under inspelningarna. :D
"I walk, I talk, I shop, I sneeze. I'm gonna be a fireman when the flood rolls back" - Restless
Användarvisningsbild
Nea
Scooby
 
Inlägg: 526
Blev medlem: 29 mar 2004
Ort: Sydligaste delen av landet

Inläggav caffeineaddict » ons jul 28, 2004 0:53

Nea: Japp, det var roligt. ;) Nästan lite förvånande att Alan Tudyk verkar vara den vars karriär har exploderat mest (inte för att han inte förtjänar det, me loves Wash!). Han har ju deltagit i två storfilmer nu i sommar.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » tor jul 29, 2004 17:32

I San Diego har det ju precis varit stort serietidningskonvent (eller kongress, för sautan, jag lär mig aldrig aldrig skillnaden... fråga noike. Han har hört mig fråga. Ett par gånger. Eller så.) nyligen och vår kära favoritfilm hade en panel med hela gänget.

http://www.fireflymovie.com/news.html

Inlägget som, för närvarande, ligger längst upp, för den 27 juli. Länken till transcriptet funkar inte för mig, men det finns en ljudinspelning på mp3 också.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tor aug 05, 2004 19:54

Åh, vad jag längtar efter denna film!! Har de senaste dagarna sett om Serenity Pts 1&2 och War Stories och det var oerhört dumt av mig! Nu längtar jag nåt så infernaliskt efter filmen igen. (Det har nämligen varit lite lugnt på den fronten ett tag.)

Och nu har jag läst adolvssons länk (funkar för mig) och en annan rapport från ComiCon(sp?):

http://www.buffy.nu/article.php3?id_article=5782 (Den har spoilervarning, men jag tycker inte att det är spoilers. Ytterst korta beskrivningar av scener i trailern som visades.)

Så, ja... Nu längtar jag. Tack gode gud att filmen har en ganska rejäl budget (trots allt) så att Universal verkligen ser till att det blir en världsfilm = biopremiär i Sverige. Man ju alltid hoppas i alla fall.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » tor aug 12, 2004 21:42

Lite mer från allas favoritrepublikan Adam Baldwin:

---

A little birdy told me that: "The studio is robustly enthusiastic!"

Brother, we begin some really gnarly action sequences on Monday
which will last for three or so weeks. I think we wrap on the 24th.

The footage is amazing!

Summer Glau is a Big Damn Movie Star!!!

Just like Nate and the rest of his crew!

Serenity always,

A.B.
(T.M.T.C.J.)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » tor aug 12, 2004 22:44

AKS: medhåll. Väntan är tillräckligt lång och smärtsam som det är. Om det inte blir bio i Sverige så kommer jag att bli som han den där gröne fejkbrottaren i tv-serien Hulken. Eller om jag hittar en hammare, som Olaf the Troll.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav AKS » tor aug 12, 2004 23:20

caffeineaddict skrev:A little birdy told me that: "The studio is robustly enthusiastic!"


Låter positivt.

noike: :D Förstår precis!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön aug 15, 2004 14:36

Empire Mag (min favorittidning som jag läser från pärm till pärm, s.a.s.) har på sin hemsida skrivit om Serenity och Comic Con:

http://www.empireonline.co.uk/site/news/NewsStory.asp?news_id=16038

Detta om Serenity:
Serenity
Last but not least, Joss Whedon turned up with the cast of Serenity, the big-screen version of his short-lived TV series, Firefly. And judging from the reception in Room 20, it was like God himself had decided to show up (He hadn’t of course; He was in the Autograph Area, doing a signing). Still, to many geeks, Whedon – the creator of Buffy, Angel and Firefly, but also the guy who wrote the ‘Do you know what happens to a toad when it gets hit by lightning?’ line in X-Men, so he’s not perfect – is God. And he’s brought something with him to show us. It took him more than seven days to make the montage of recently-shot footage from Serenity, but lo it was good.

A quickfire series of action shots (including plenty of gunplay) and clever Whedon-patented wiseass dialogue, the clip received a huge ovation. And then on came the cast of the series, each of whom has made the step up to the big screen. The diehard Firefly fans will also make the step up, when the movie comes out in Spring.

There were no major effects shots to speak of in the clip (although Chiwetel Ejiofor makes an appearance as a deadly assassin), but the prospects for Serenity look very bright indeed. Look out for more details and a transcription of this later this week.


Lovande att en filmtidning låter så positiv. Ännu inget större i pappersversionen dock. En liten notis för en-tre månader sedan, det är allt. Men jag hoppas att Empire gör en grej av Serenitypremiären i april så att det inte bara blir en recension utan en kul artikel också.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav AKS » sön aug 15, 2004 22:10

Wow! Det var 44444 inlägg här innan jag postade detta. Cool! :)

Jag har en länk till en torrentfil (rätt ord?) för Serenityteasern som jag antar visades på Comic Con. Jag har ingen aning om kvalitet eller så (sitter ju på en 56K så jag kan inte ladda ner), men om ni vill ladda ner den och säga vad ni tycker och vad som händer så blir jag glad.

Kan mycket väl vara en mycket dålig version som jag hört ryktas cirkulera på nätet. Men, men... qui vivra verra.

http://tamara.spacemonkeys.ca/serenityteaser.avi.torrent
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » sön aug 15, 2004 22:42

Kvalitéen var onekligen alldeles fruktansvärd (någon med en videokamera som har stått lite snett och i stort sett allt ljud har distat), men vissa saker var ändå klart lovande och lockande.

Framförallt så var det främst en sak/person som imponerade med teasern: River. River, River, River.

Först ser vi henne skadad och skrikande (kanske kopplad till någon maskin eller liknande). Sen verkar hon bli alldeles badass, hänger i taket och vi får en sådan där extrem closeup på hennes ögon när de gör en John Woo-narrowing eyes-grej som får personen i fråga att se jävligt ond/badass ut (m.a.o. jag säger inte att River verkar "ond", jag säger att hon verkar återigen använda sina superskills till lite mer tveksamma moraliska aktioner, tänk War Stories). Hela grejen slutar med en bild där hon ser oerhört skrämd ut och viskar fram ordet "Reaver..."

Andra saker: Mal säger något om att "Violence will ensue". Han och Zoe tittar på en massa pengar. En hel del action där Mal och Zoe avfyrar vapen och Mal, sin vana trogen, slår någon på käften. Det verkar vara en stor actionscen med en jeep (förmodligen buggyn) inblandad på en ökenplanet. Inara möter en stor, mörkhyad man som ger ifrån sig power-vibbar.

Hoppas verkligen på en version i bättre kvalitet snart. Ska titta några gånger till och editar om jag hittar något mer värt att skriva om.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » sön aug 15, 2004 22:49

Låter lovande! Oh, jag vill också se!! Grr-argh! :D

mannen som Inara möter borde ju vara han-med-det-omöjliga-namnet. Den brittiske killen som var med i Love, Actually (killen som Keira Knightley gifter sig med [i *början* av filmen = ingen spoiler]).

EDIT: Omöjligt namn inkopierat från IMDb: Chiwetel Ejiofor. Borde vara han, men jag har ju ingen aning eftersom jag -- argh! -- inte kan se teasern.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » sön aug 15, 2004 22:54

AKS: Ah, okej. Har inte sett Love Actually, men då ska jag kolla upp vem han är.

Bör tilläggas att hela grejen osar en anda av "Wieee, långfilm" som serien (mycket p.g.a. budget antar jag) saknade för det mesta. Det känns... större.

Finns även någon scen där jag tror River hänger i ett schakt av någon sort, och sedan får hon en sådan där power-zoom till närbild där håret blåser i vinden och hon ser väldigt filmstjärneaktig ut, och man får nästan känslan av (även fast det kan handla om dålig kvalitet och att det är typisk trailermontage-redigering, 1000 bilder per sekund, inblandad) att Mal siktar på henne med sin pistol.

Har jag nämnt att nästan hela teasern koncentrerar sig på River än? ;)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » mån aug 16, 2004 21:34

Det är som de säger på andra MB:s: ser ut som att det är Summer Glau som är the Big Damn Movie Star!! :D

Fast hon är ju grunden till den intressantaste (enskilda) tråden i tv-serien så jag kan förstå att det mesta handlar om henne. Hon är ju det stora mysteriet.

Oj, vad jag ser fram emot denna film!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » mån aug 16, 2004 23:28

Mm, jag med. Alldeles enormt mycket. Kommer inte ihåg senast jag kände mig så här fanboy-sugen.

Iofs var jag alldeles sjukt fanboy-sugen på Kill Bill i höstas, men ändå inte så här mycket tror jag.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » tis aug 17, 2004 0:17

Vill inte kolla dålig kvalle. Egentligen vill jag inte se en enda trailer för filmen utan bara gå och titta på den. Det lär väl förstås vara omöjligt. Kaffekaskens inlägg får mig förstås väldigt sugen på att titta :)
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav noike » tis aug 17, 2004 4:02

Off: Gör inte det. Kaffekasken beskrev det bra, och teasern är i ohyggligt dåligt skick.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav gaspode » tis aug 17, 2004 10:06

Kollade bara teasern en gång, och caffeines beskrivning gav mig mer än att kollla själv :D Ville ju egentligen inte kolla, men frestelsen blev för stor. 8)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Off » tis aug 17, 2004 12:03

Håller mig borta :)
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Nea » tis aug 17, 2004 16:44

Okej, jag kunde inte låta bli att titta. Jag är svag, jag vet.

Hade svårt att urskilja något distinkt, verkligen gräslig kvalitet men ja, det jag såg ser verkligen lovande ut. Jag tror att, precis som Adam Baldwin hintat om/lovat, Summer Glau kommer att bli en stjärna att räkna med i framtiden. Från de små klippen jag kunde se, allt gick ju så fort (för fort) så har hon lärt sig några nya tricks på vägen.

Filmen nu. Please.
"I walk, I talk, I shop, I sneeze. I'm gonna be a fireman when the flood rolls back" - Restless
Användarvisningsbild
Nea
Scooby
 
Inlägg: 526
Blev medlem: 29 mar 2004
Ort: Sydligaste delen av landet

Inläggav AKS » lör aug 21, 2004 0:49

Kom på den briljanta (tjehoo!) idén att skicka iväg ett mejl till de som sköter distributionen av Universals filmer i Sverige (UIP) och fråga dem om Serenity. Hittar tyvärr ingen mejladress.

Eniro har denna information:

Adressuppgifter United International Pictures AB
Hornsbruksg. 19, Box 9502, 102 74 STOCKHOLM 08-556 065 70
Fax 08-556 065 89

Men eftersom jag hatar att prata i telefon så kommer jag aldrig att komma mig för. Nån som vill ringa och fråga om de vet nåt om Serenity eller som kan hitta en mejladress? :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav poser » lör aug 21, 2004 2:07

Fear the phone !

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav caffeineaddict » lör aug 21, 2004 2:15

Just nu är jag drucken av den onda ölen så jag vill säga "Sure thing, pure goddess!" men jag kommer säkert fega i morgon när sanningen och huvudvärken slår till.

Men på något sätt ska vi veta! Snart!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » lör aug 21, 2004 10:37

:D

Ingen som har bättre lycka än mig med e-postadress då? Jag hittar ingen... *snyft*
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav karykh » sön aug 22, 2004 0:26

Om jag ändå jobbat kvar på biografen...

EDIT: Tjoohoo, nån mer än jag som hatar telefoner :D
IRC
carre: jag brukade ta på mig själv när jag var liten och lekte doktor på mossans job

Användarvisningsbild
karykh
Scooby
 
Inlägg: 796
Blev medlem: 07 jan 2004

Inläggav Mr Chase » mån aug 23, 2004 14:17

karykh skrev:EDIT: Tjoohoo, nån mer än jag som hatar telefoner :D


Jepp!

*räcker upp handen*
Rupert Giles: "I'll be back in the Middle Ages."
Miss Calendar: "Did you ever leave?"
Användarvisningsbild
Mr Chase
Zeppo
 
Inlägg: 2845
Blev medlem: 25 feb 2004
Ort: Sunnytown, Sweden

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om Firefly



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron