Vad tyckte ni om S2?

Diskutera Säsong 2

Vad tyckte ni om S2?

Inläggav malavel » tis apr 27, 2004 14:42

För att summera min sågning av Angel S2:

Gillade inte Darla arcen. Hon agerade alltför konstigt. Återuppstår från de döda som människa och verkar vara sur på Angel trots att hon aldrig träffat honom (när hon varit människa.) Sen vill hon bli vampyr igen trots att hon måste veta att hon då 'försvinner' och en demon tar över hennes kropp. Sen blir hon sur på Drusilla för att hon gör henne till en vampyr (men då är det ju demonen som är sur och hur sjukt är inte det?)

Gillade inte Dark Angel. Kändes bara helt fel för Angel att bete sig så.

Avslutningen i Lornes dimension var lite bättre.

Så här långt känns se-om-värdet vara väldigt lågt på Angel (med undantag för några avsnitt i S5.) Det hade nog blivit lite högre betyg om jag röstat efter första gången jag såg serien.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » tis apr 27, 2004 16:17

Jag håller inte med. Alls. Darla agerade konstigt ja, men det gjorde Angel också när han kom "tillbaka" och fick en själ.

Angels agerande var också helt förståeligt för en man som fått allt han trodde på borttaget. När W&H tog in Drusilla för att göra Darla vampyr efter att hon accepterat att vara människa (vilket jag tror är en av orsakerna till att hon ge sig på Darla efteråtervampyrifieringen) så slutade han bry sig.

Slutarcen är kul, men det är inte Angel.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav malavel » tis apr 27, 2004 16:29

Men det var Darlas själ som hade accepterat att vara människa. Och varför skulle själen ha problem med det? Medans det var demon-Darla som först inte ville vara vampyr (utan då hellre bli torterad i nån helvetesdimension. Var det inte det som hände om en vampyr dog?)

Det är avgörande att inse att det är två olika varelser. Darla med själ och Darla som vampyr. Angelus blev väl aldrig sur för att han blivit 'väckt'?

Angel fick väl inte allt han trodde på borttaget? Det var väl bara Darla han förlorade? Har svårt att se att det skulle vara tillräckligt med tanke på vad han gått igenom tidigare.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » tis apr 27, 2004 20:55

Jag vet att jag är nästan ensam om att tycka det.
Men det är väl här man får säga att man tycker det.
Säsong 2 är den bästa säsongen.
Älskar Darla. Älskar flashbacksen.
Älskar den mörka, hårda, buttra Angel.

Förbehåller mig rätten att ändra till att säsong 5 är den bästa säsongen när jag sett alla avsnitt.

Spoiler Angel 5x20

Darla och Dru kommer vara med i Angel 5x20. Allt jag vet. Blir nog bara som flashbacks. Och då blir det nog bäst. Darla ska nog inte återuppstå flera gånger
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav caffeineaddict » tis apr 27, 2004 22:18

Matt: Du är inte helt ensam iofs. Jag tycker också att S2 är klart bäst och att Darla-arcen är alldeles briljant. Dock tycker jag väldigt mycket om S5 än så länge också.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » tis apr 27, 2004 22:42

Darla-arcen är en given favorit. Angel s02 är en riktig höjdarsäsong och enligt mitt tycke klart med i toppen även om man tar med Buffysäsonger. Malavel gillar väl egentligen inte något avsnitt eller någon säsong förutom Storyteller i s07?
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav caffeineaddict » tis apr 27, 2004 22:43

Off: Hehe, jag har tänkt lite samma sak. Om inget annat så verkar malavel helt klart ha en förkärlek för komedin framför de mörkare dramatiska sidorna av serierna.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav malavel » tis apr 27, 2004 22:49

Gillar Buffy s2-6. Ni kan ju kolla på min top10-lista om ni vill se mina favoritavsnitt. Men det stämmer att jag föredrar de ljusare perioderna. Buffy S7 var rätt så kass.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Matt » tis apr 27, 2004 22:49

Vad glad jag blir.
Det som är det bästa med Buffyforum.
Man känner sig inte ensam.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Zaxx » tis apr 27, 2004 22:59

Angel S2 tycker jag var bra.. fram tills de skall ut o resa!.. mkt kul avsnitt de sista, men de kunde likagärna skippat den storyn. Skulle säkert gå att fixa snyggare.... men kul är det!

Do the Dance of JOY!
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » tis apr 27, 2004 23:20

Matt skrev:Vad glad jag blir.
Det som är det bästa med Buffyforum.
Man känner sig inte ensam.


Ja, om man inte är AKS eller malavel då... Och vi håller inte ens med varandra! :D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav malavel » tis apr 27, 2004 23:22

AKS skrev:Ja, om man inte är AKS eller malavel då... Och vi håller inte ens med varandra! :D

Vet inte om jag kan hålla med om det.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis apr 27, 2004 23:24

Haha, du är för rolig du!!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav latarmig » tis apr 27, 2004 23:36

Vet inte om detta spoilar någon, men jag antar det kan räcka att bara höra talas om stämningen under en säsong för att känna att man fått höra om någonting man velat vara utan.


Så, till malavel:
Spoiler BtVS
Du gillar säsong 2-6, och samtidigt säger du att du gillar de ljusare perioder. Räknar du verkligen säsong 5 och 6 till BtVS ljusare perioder? Vad jag vet har bara Ingmar Bergman i sina svåraste stunder uppnått motsvarande svartsyn. I jämförelse med dem är säsong 7 rena äventyrssöndagen (om ni minns, TV 3's satsning på Xena, Hercules med flera) ;-))
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav malavel » ons apr 28, 2004 0:14

latarmig:
Spoiler BtVS
Tyckte inte s5 var så värst mörk. S6 kan väl kanske kallas mörk. Men det var ett väldigt ljust, nästan bländande, mörker!
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav latarmig » ons apr 28, 2004 0:17

Hehe, det är bara att hålla med AKS. :-D

AKS skrev:Haha, du är för rolig du!!
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav sus@n » tor jun 10, 2004 12:12

Jag tyckte säsong 2 var riktigt bra även om jag inte riktigt gillade Darla i början. De sista avsnitten som många har klagat på tyckte jag var bland de bästa, jag satt som klistrad.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Mr Chase » tor jun 10, 2004 22:21

sus@n, jag sade ju att du skulle köra om mig och bli klar med s2 innan jag :) . Jag har fortfarande en massa avsnitt kvar och mina föräldrars besök har inte gjort det bättre heller. Man måste ju vara social då man träffar dem så sällan i vanliga fall.
Rupert Giles: "I'll be back in the Middle Ages."
Miss Calendar: "Did you ever leave?"
Användarvisningsbild
Mr Chase
Zeppo
 
Inlägg: 2845
Blev medlem: 25 feb 2004
Ort: Sunnytown, Sweden

Re: Vad tyckte ni om S2?

Inläggav Matt » tor jun 10, 2004 23:37

malavel skrev:För att summera min sågning av Angel S2:

Gillade inte Darla arcen. Hon agerade alltför konstigt. Återuppstår från de döda som människa och verkar vara sur på Angel trots att hon aldrig träffat honom (när hon varit människa.) Sen vill hon bli vampyr igen trots att hon måste veta att hon då 'försvinner' och en demon tar över hennes kropp. Sen blir hon sur på Drusilla för att hon gör henne till en vampyr (men då är det ju demonen som är sur och hur sjukt är inte det?)

Gillade inte Dark Angel. Kändes bara helt fel för Angel att bete sig så.

Avslutningen i Lornes dimension var lite bättre.

Så här långt känns se-om-värdet vara väldigt lågt på Angel (med undantag för några avsnitt i S5.) Det hade nog blivit lite högre betyg om jag röstat efter första gången jag såg serien.


Håller inte med om ett ord du säger i det här inlägget M, tyvärr.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Re: Vad tyckte ni om S2?

Inläggav malavel » fre jun 11, 2004 11:57

Matt skrev:Håller inte med om ett ord du säger i det här inlägget M, tyvärr.

Inte ett enda ord? Inte ens det lilla oskyldiga ordet 'i'? Ingen tycker om mig. Allt jag säger är fel. Inte ett enda ord kan jag få rätt. *Lunkar iväg till depptråden*
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sus@n » fre jun 11, 2004 14:51

Mr Chase skrev:sus@n, jag sade ju att du skulle köra om mig och bli klar med s2 innan jag :) . Jag har fortfarande en massa avsnitt kvar och mina föräldrars besök har inte gjort det bättre heller. Man måste ju vara social då man träffar dem så sällan i vanliga fall.


Okej då, du hade rätt :)
Men vad gör du i denna tråden om du inte sett klart?
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Mr Chase » fre jun 11, 2004 18:17

sus@n skrev:Men vad gör du i denna tråden om du inte sett klart?

Blir spoilad :cry: ;) !
Du vet väl vad man säger om spoilers -- det är som förspel, de förhöjer upplevelsen :) !
Rupert Giles: "I'll be back in the Middle Ages."
Miss Calendar: "Did you ever leave?"
Användarvisningsbild
Mr Chase
Zeppo
 
Inlägg: 2845
Blev medlem: 25 feb 2004
Ort: Sunnytown, Sweden

Inläggav sus@n » fre jun 11, 2004 18:58

ha ha :)
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Nightcrawler » tis jul 20, 2004 8:34

Jag tcykte s2 var skaplig...Helt okej underhållning, dock inget revolutionerande...
'Well, the E-flat, it's doable but that diminished ninth, y'know, it's a man's chord. Now, you could lose a finger.'
Oz
What's My Line part II
Användarvisningsbild
Nightcrawler
Minion
 
Inlägg: 241
Blev medlem: 19 jul 2004
Ort: Norrköping

Inläggav Tob » fre aug 06, 2004 2:52

S2 är avklarad. En bra säsong och helt klart bättre än S1. Mycket tack vare att jag fullkomligt avgudar Darla arcen och till viss del även den efterföljande Dark Angel arcen. Avsnitten Trial och Reunion är avsnitten som lyser starkast och frågade mig själv ett antal gånger om det verkligen kan bli bättre. Jag har sagt det förr och säger det igen, vad är det med Drusilla? Blir lyrisk så fort hon är i bild. Välskriven och oerhört välspelad av Juliet Landau.

Vad jag har förstått så var Pylea arcen ganska framstressad, och det märktes tycker jag. Den kändes inte alls lika välskriven som föregående arcar. Däremot finns det många lyckade scener och sekvenser, men överlag så kändes det väldigt tamt. Hör väl också ihop med att jag var aningen besviken på säsongsavslutningen som nog var den sämsta avslutaren hittils, om inte annat en av de sämre. Btvs S1-S6, Angel S1.

Sammanfattningsvis så har vi en del mellanavsnitt som är sådär, en hel hoper avsnitt som är grudomliga och så en tam avslutning. Jag är mer än nöjd ändå och ser framemot S3.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Ai » mån jan 10, 2005 2:48

För två dagar sen kom så äntligen säsong 2 hem, och jag tror att sambon var ännu mer ivrig än jag! Jag har ju sett den förr - men aldrig på tv, så det blev ju som en helt ny upplevelse.

Säsong två är nog en av mina absoluta favoritsäsonger av Angel. Jag säger alltid att jag har så svårt att välja favoriter och göra rankningslistor - men jag vet att den här kommer högt upp iallafall. Den har allt! Presentationen av vackra Hyperion i Are You Now, Or... med den läckra James Dean-kopplingen. Darla, Darla, Darla i Dear Boy, Darla - bara nöjet att kunna se Fool For Love samtidigt som det avsnittet är bara det värt priset för boxerna - och naturligtvis The Trial. Sen Angels balansgång och vendetta mot Wolfram & Hart och Dru - min Dru!

Säsongen gör såna fina återkopplingar också. Både till Buffy och sig själv genom tex Anne i Blood Money, Harmony i Disharmony, att Lindseys egna tvekan om sin plats i det stora hela får liksom ett avslut, att Gunn verkligen arbetas in i gänget, Lorne kommer, Cordy mognar och Wesley börjar växa sig in i rollen att verkligen ta ansvar och våga leda.

Sen har andra säsongen dom otroligt roliga avsnittena från Pylea! Äntligen kommer Fred med i serien också: tokiga-skriva-på-väggen-Fred, min favorit-Fred!

[AtS 5x22]
Det är alltid lika roligt att upptäcka saker som återkommer senare i serien - tex repliker. Jag har alltid gillat Gunns bravado-replik i slutscenen i Not Fade Away:

GUNN: OK. You take the 30,000 on the left...

och har aldrig egentligen tänkt på att han faktist redan sagt nåt liknande redan i den här säsongen: (från Over the Rainbow när dom gör sin stand-off på byns torg, totalt omringade av bybor)

GUNN: (To Angel) I take the twenty on the left, you take the fifty on the right.

Nästan så man känner att man är med på nåt väldigt internt skämt emellan dom två!

En av mina favoritscener summerar så snyggt skillnaden mellan Buffy och Angel:
(Holland is standing in the open doors of an elevator slowly clapping his hands. Angel walks slowly closer.)

HOLLAND: Congratulations. Great victory.

ANGEL: You're...

HOLLAND: Holland Manners.

ANGEL: ...not alive.

HOLLAND: Oh, no. I'm quite dead. Unfortunately my contract with Wolfram and Hart extends well beyond that. Hop on in. You certainly earned it.

(Angel slowly steps into elevator, looking at Holland, who laughs.)

HOLLAND: No. Not a ghost here. No, it's just me. Dead me. (Pulls the collar of his shirt aside to show Angel Darla's bite marks, then reaches for the elevator buttons) See? - Home office, wasn't it? I should mention the trip is one way. Well, if there are no objections, I suggest we get going. It is rather a long ride.

(Holland pushes the 'down' button. Doors close, elevator descends)

HOLLAND: Well, this is exciting, isn't it? Going straight to the source. So, what's the big plan, Angel? Destroy the Senior Partners, smash Wolfram and Hart once and for all?

ANGEL: Something like that.

HOLLAND: Hm-mm, now tell me just what do you imagine that would accomplish? In the end, I mean.

ANGEL: It'll be - the end.

HOLLAND: Well, the end of you, certainly. But I meant in the larger sense.

ANGEL: In the larger sense I really don't give a crap.

HOLLAND: Now I don't think that's true. Be honest. You got the tiniest bit of 'give a crap' left. Otherwise you wouldn't be going on this Kamikaze mission. Now let me see, there was something - in a sacred prophecy, some oblique reference to you. Something you're supposed to prevent. Now what was that?

ANGEL: The apocalypse.

HOLLAND: Yes, the apocalypse, of course. - Another one of those. Well, it's true. We do have one scheduled. And I imagine if you were to prevent it you would save a great many people. Well, you should do that then. Absolutely. I wasn't thinking. Of course all those people you save from that apocalypse would then have the next one to look forward to, but, hey, it's always something, isn't it?

ANGEL: You're not gonna win.

HOLLAND: Well - *no*. Of course we aren't. We have no intention of doing anything so prosaic as 'winning.'

ANGEL: Then why?

HOLLAND: Hmm? I'm sorry? Why what?

ANGEL: Why fight?

HOLLAND: That's really the question you should be asking yourself, isn't it? See, for us, there is no fight. Which is why winning doesn't enter into it. We - go on - no matter what. Our firm has always been here. In one form or another. The Inquisition. The Khmer Rouge. We were there when the very first cave man clubbed his neighbor. See, we're in the hearts and minds of every single living being. And *that* - friend - is what's making things so difficult for you. See, the world doesn't work in spite of evil, Angel. It works with us. It works because of us.

(The elevator stops. The doors open and Angel looks out to see the plaza in front of the Wolfram and Hart Office building in LA. They're back where they started.)

HOLLAND: Welcome to the home office.

ANGEL: This isn't...

HOLLAND: Well, you know it is. You know *that* better than anyone. Things you've seen. Things you've, well... done. You see, if there wasn't evil in every single one of them out there (Angel watches as some people in the plaza start yelling at each other) why, they wouldn't be people. They'd all be angels.

(The glove drops from Angel's hand to land on the floor of the elevator and Angel slowly shuffles out of it.)

HOLLAND: Have a nice day.

från Reprise 2x15

Om Buffy som serie metaforiskt visar hur det är att växa upp från tonåring till några och tjugo - när världen är väldigt svart/vit, ond/god till att börja med, så visar Angel hur jobbigt det är att några år senare inse att allt är gråskala och att ingen är helt god och ingen helt ond. De insikterna slåss många av oss med ända upp i fyrtioårsåldern. Det är väl därför vi här är så spridda i åldrarna kan tänka....

Egentligen borde jag väl skriva i avsnittstrådar - men eftersom jag sträcktittat igenom säsongen på ungefär två dygn har det inte blivit tid. Men det kommer!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Off » mån jan 10, 2005 3:04

Well - *no*. Of course we aren't. We have no intention of doing anything so prosaic as 'winning.'


*ryser av välbehag*

Spoiler hela angel

Har för mig att jag skrivit det här någonstans innan men där är vissa scener under seriens gång som de verkar ha tittat på och sen sagt "det här är s05". Hela jobba för fienden, svart/vitt/grått, fortsätta kämpa fastän man inte kan vinna i längden. Ohhh vad jag älskar Angel
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Ai » mån jan 10, 2005 3:08

Off: Väldigt Mission Statement!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Binchy » tor mar 10, 2005 12:55

Jag tycker andra säsongen var jättebra. Är inte ruskigt förtjust i Darla, och Angel går lite väl långt in i brooding mode, men annars var det mesta lysande. Kan inte komma på ett enda avsnitt jag skulle fundera på att inte spela vid en omtitt (den omtitten lär starta direkt). Fundera alltså, jag har ännu aldrig avstått från ett avsnitt vid omtitt och jag har nog gjort 6-8 omtittar på Buffy och Angel sammanlagt.

Jag tycker så gott som alltid att den säsong jag just sett är den bästa, och det stämmer nu med.

Det var en väldigt bra idé att skriva först och läsa andras inlägg sedan, då blir det ju vad jag tycker, och det blir inte en massa "jag håller med om vad alla andra har skrivit". Tack gaspode och AKS för idén.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Lipton » tor mar 10, 2005 13:22

Jag gillade dena säsong bättre än s.1, fanns inte direkt något avsnitt som var dåligt, hade svårt för att inte se nästa avsnitt och nästa och nästa.
I s.1 blev varje avsnitt mer avslutat, här känner man att man måste se nästa NU.

Ser fram emot s.3 som väntas på posten när som hälst.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Nästa

Återgå till Angel Säsong 2



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron