4x11 Soulless

Allt du har att säga om Säsong 4, säg det här

Betygsätt Soulless

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
1
4%
5
1
4%
6
0
Inga röster
7
7
29%
8
8
33%
9
5
21%
10
2
8%
 
Antal röster : 24

Inläggav adolvsson » ons jul 11, 2007 4:35

Vad som fick mig att välja det här nu under min slumpmässiga omtitt av spridda avsnitt, var kylskåpsscenen i I Will Remember och lusten att fortsätta se utmärkta exempel på David Boreanaz starka skådespeler, och jävlar vilket skådespeleri det är.

sus@n skrev:Bara snack ja, men så bra snack!

Sanna dina ord.

Dessutom slog det mig under förtexterna, när ansiktena rullade förbi, vilket bra sammansatt team dom fick ihop under den här perioden. Nog för att karaktärsensemblen brukar vara väldigt välartad, men det är något speciellt här. Extra högklass, liksom.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Tam » ons jul 11, 2007 17:36

Intressant att i BtVS var Angel med några få undantag inte särskilt rolig innan han blir Angelus, och här är det tvärtom. Han blir Angelus och den ständiga skrattfesten avtar.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav MiaMaria » fre jul 13, 2007 20:28

Intressant avsnitt. Så stor skillnad mellan Angel och Angelus, bra spelat!
MiaMaria
Demon Fodder
 
Inlägg: 25
Blev medlem: 26 maj 2007

Inläggav AKS » tor aug 02, 2007 22:09

Ett riktigt trevligt, dialogbaserat avsnitt. Det är så kul att se vad Angelus säger till de olika personerna. Riktigt spännande. Det är ju Wes och Connor jag ser mest fram emot i detta avsnitt och manuset leverar för dessa båda.

Det enda jag egentligen inte gillar med avsnittet är då det lämnar hotellet för Svea-brudarna. Då blir det genast mindre intressant.

Denna cliffhanger var grym första gången jag såg avsnittet!

7 av 10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Echolls » mån jan 18, 2010 18:05

Bra avsnitt, även om jag inte tycker att Angelus känns speciellt intressant här. Men jag gillar ändå flera av hans scener, som den med Wesley och den med Connor. Det bästa i avsnittet är dock Fred/Wesley. :lovebunny:

Favoritcitat:
Angelus: And now my boy's in love. All hearts and flowers. But, doesn't it freak you out that she used to change your diapers? I mean, when you think about it, the first woman you boned is the closest thing you've ever had to a mother. Doing your mom and trying to kill your dad. Hm. There should be a play.

Betyg: Stark 6:a
Coma Summer
Användarvisningsbild
Echolls
Big Bad
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: 20 nov 2005
Ort: Stockholm

Inläggav HeavyAlex » fre aug 06, 2010 20:08

Bra avsnitt, älskar Angelus.. Han e så jäkla smart!
Betyg: 7
"Oh poor watcher. Did your life pass before your eyes? Cup o tea, cup o tea, almost got shagged, cup o tea?"
Användarvisningsbild
HeavyAlex
Minion
 
Inlägg: 265
Blev medlem: 18 dec 2009
Ort: Stockholm

Föregående

Återgå till Angel Säsong 4



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare