3x20 The Prom

Här pratar vi mest om Säsong 3

Vad ger du för betyg?

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
0
Inga röster
7
6
14%
8
14
32%
9
16
36%
10
8
18%
 
Antal röster : 44

Inläggav Yog-Sothoth » fre jan 14, 2005 13:58

Binchy skrev:Vad jag menade var väl att man sällan, utanför Sunnydale, snackar om mortality rate vid så unga år.

Precis, det roliga i det citatet är ju just att Jonathan pratar om mortality rate som att det vore något helt naturligt.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Angelus » tor jan 27, 2005 9:30

återigen sett detta avsnitt och vad skall man säga...finns inget annat buffy avsnitt som någonsin berört mig så mycket som detta!!! 10 points
"me, myself and my lvl 60"
Användarvisningsbild
Angelus
Minion
 
Inlägg: 191
Blev medlem: 26 maj 2004
Ort: Onsala

Inläggav xAMNESIAx » tor feb 10, 2005 16:21

Will/Buffy scenen och class protector scenen är två av de absolut bästa scenerna i hela serien, och dom är i samma avsnitt. Djupt som fan, speciellt den förstnämda. Gellar när hon är som bäst. Det enda som drar ner betyget är en ytterst medelmåttiga demon storyn, känns mest som utfyllnad.

8/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav Gordo » sön feb 13, 2005 20:16

I'm over the whole Buffy gets one perfect high school moment thing

Riktigt bra avsnitt och som på så många andra rann tårarna ordentligt :cry: :cry:

Under Jonathans tal så känner jag mig nästan stolt över Buffy och lycklig för hennes skull :)

Och slutscenen, det gör ont i hjärtat...
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Eisa » tis mar 01, 2005 13:22

tusan okså, jag har gått och blivit blödig. jag började småsnyfta av glädje när buffy fick sin utmärkelse...
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav Binchy » tis mar 01, 2005 13:25

Eisa skrev:tusan okså, jag har gått och blivit blödig. jag började småsnyfta av glädje när buffy fick sin utmärkelse...


Det kanske bara är ett tillfälligt snedsteg, temporary insanity...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Eisa » tis mar 01, 2005 13:57

Binchy skrev:
Eisa skrev:tusan okså, jag har gått och blivit blödig. jag började småsnyfta av glädje när buffy fick sin utmärkelse...


Det kanske bara är ett tillfälligt snedsteg, temporary insanity...


jo, jag skyller på det :)
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav gaspode » tis mar 01, 2005 13:58

the bunny :lovebunny: made you do it
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Eisa » tis mar 01, 2005 14:08

gaspode skrev:the bunny :lovebunny: made you do it


tyst för bövelen! kaninen är till och äckligare än Frank!!!!
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav noike » tis mar 01, 2005 15:01

Eisa skrev:
gaspode skrev:the bunny :lovebunny: made you do it


tyst för bövelen! kaninen är till och äckligare än Frank!!!!

Hey! Frank är inte äcklig! Vilket, ja, gör den kaninen äckligare eftersom den är hemsk.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Eisa » tis mar 01, 2005 16:06

noike skrev:
Eisa skrev:
gaspode skrev:the bunny :lovebunny: made you do it


tyst för bövelen! kaninen är till och äckligare än Frank!!!!

Hey! Frank är inte äcklig! Vilket, ja, gör den kaninen äckligare eftersom den är hemsk.


okej, Frank är väl inte äcklig i Den bemärkelsen, han är mest skrämmande. men det är denna kaninen också...
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav RalfiParpa » ons mar 16, 2005 10:55

Så jävla fint. Ja, "fint" är nog rätt ord här. Okej, hundarna är fula och mycket obetydliga och verkar mest bara vara där för sakens skull (även om det ger den väldigt fina Xander/Cordelia-scenen i butiken ett existensberättigande). Ja, det verkar nästan som att Marti Noxon vet det och klarar av att driva med det. Jag tänker på den väldigt korta tillbakablicken efter att Tucker sagt "I have my reasons..." där typ världens mest chockerande avslöjande egentligen borde finnas men istället får vi bara se en helt vanlig avvisning. Genialt. Jag går nog hela vägen och ger det här en tia. Ett av seriens bästa avsnitt.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav A bear » mån jun 27, 2005 10:58

BUFFY: Have... a nice... TIME.


Det här är ju såpopera. Men det är åtminstone bra såpopera. OK, jag får en intensiv lust att snabbspola förbi alla Angel/Buffyscener, men det kan jag ta så här i slutet av s3.

Kaxigt av Joyce att ta tjuren vid hornen, men (allmän småspoiler framöver... OK, 5x17)
jag tycker det är lite synd att vi aldrig fick någon uppföljning på det där. Buffy får aldrig veta att hennes mor var den som övertalade Angel att sticka från stan. Tänk om Angel hade nämnt det där under trädet i "Forever"? (Men det hade kanske varit väl grymt...)

Hellhoundstoryn är lite smålam, men den ger möjlighet för Buffy att droppa "Carrie", och sånt måste belönas. Och Tuckers lilla flashback är stor humor. Dessutom är det ju (s6)
uppsättning inför The Trio. Att sedan den här skådisen inte kunde rycka in då och Tom Lenk fick ta hans plats... någon som har några klagomål på det?

Och sen, som sagt, det är jävligt svårt att hålla igen på tårkranarna i "class protector"-scenen. Och även Xander/Cordelia. Och så är Anya med! Och så är Wesley rätt kul, och Giles är - som alltid när han får sparra med the next generation - ascool. Och Willow och Oz går så jävla bra ihop. Som sagt, det här hade kunnat vara en rätt snygg avslutning på hela säsongen.

(F ö är den bästa versionen av "Wild Horses" originalet med Flying Burrito Brothers. Men The Sundays ligger klar tvåa.)
Senast redigerad av A bear tis feb 21, 2006 14:09, redigerad totalt 1 gång.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav lady_macbeth » tis aug 30, 2005 1:42

A bear skrev:Kaxigt av Joyce att ta tjuren vid hornen

Hatade verkligen Joyce då, när jag först såg avsnittet. Det splittrade min värld när Angel gjorde slut med Buffy.
Nu kan jag mer se att Joyce ändå inte var helt fel.
Fast jag tycker fortfarande att det är Buffy+Angel=4-ever!
Användarvisningsbild
lady_macbeth
Minion
 
Inlägg: 67
Blev medlem: 11 okt 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Binchy » ons aug 31, 2005 13:48

Häftig avatar, A bear!

Joyce har ju helt rätt, och hon beter sig här som om hon var den äldre och visare av henne och Angel. Fast Angel har nog tänkt i de banorna, men vill inte separera sig själv från Buffy. Go Joyce!
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav fripp21 » ons apr 12, 2006 22:57

"Yay?"

Ojojoj. Känslostormar.

Nu ska jag berätta. Det är scener som den korta med Buffy och Mr. Giles som gör att jag gillar serien så otroligt mycket ibland. Och Xander! Du ÄR en hjälte.

Nej, tillbaka till den starkaste, för mig viktigaste scenen i detta avsnitt fyllt av scener som berör och upprör. Framåt slutet, precis efter Buffy har dödat the hellhounds, när hon skrider in på dansen i sin fina klänning. Då hajade jag till och satt mig upprätt i soffan. När Buffys och Mr. Giles blickar möts, wow, hon ler och nickar (uppdraget avklarat, zero killed) och Mr. Giles ser lättad ut och sedan hans leende. Det är så starka band som visas upp där. En känsla som är så stark.

Han är suverän Anthony Steward Head.

En annan supertrevlig scen var när Cordelia fick sin klänning. Till och med jag fattade långt i förväg att Xander skulle köpa den för henne. Det var så snyggt gjort. Kan de inte bli ett par igen? De har skridit över gränsen vad som är irriterande med denna charad som spelats upp. Love fools.

"The prom" handlade ju mestadels om hur Angel gör slut. Men vilken dålig tajming karln har! Va fan, gör han slut dan innan the prom? Det är inte sant. Personligen tycker jag att de inte hade behövt skicka dit Joyce för att förtydliga för oss åskådare vad som händer, men tydligen litar de inte på publiken till fullo. Det är klart att Angel redan fattat att han måste ta detta hemska beslut.

Men om man tänker på själva brytningen så tror jag ändå att de hade klarat det, Buffy och Angel. Jag kanske är en drömmare (jodå)? Hon behöver ju någon som Angel. Ett vanligt liv?
Angel: Today. But you have no idea how fast it goes, Buffy. Before you know it, you'll want it all, a normal life.
Buffy: I'll never have a normal life.

Snyft, starka känslor. De hemskheter Buffy kommer att möta kräver en partner som är hård och vet vad som behövs för att överleva, eller inte dö i alla fall.

Både Joyce och Angel tror kanske att Buffy är ung som sin ålder, men det är hon inte. Eller är hennes tårar och panikkänslor bara en tonårstjejs brustna hjärta? Jag tror inte det. Hon vet att hon behöver Angel. Hennes ilska över alltings djävlighet är lätt att förstå (don't ask me why) men svårt att se på. Det är så svårt att inte tycka synd om henne.
Buffy: I'm going to give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every single person on the face of the earth to do it.


Mitt i alla starka känslor har de givetvis lagt in en hel del komiska guldkorn.

Wesley: Well, I must say this is all rather odd to me.
Giles: Oh yes. At an all-male preparatory they didn't go in for this sort of thing.
Wesley: No, of course not. Unless you count the nights you made the lower classmen get up as girls and watched them ...


Buffy: Will, it's okay. You don't have to make him the bad guy.
Willow: But that's the best friend's job, vilifying and grousing.


Anya: (averts her eyes) I don't have a date for the prom.
Xander: Well gosh. I wonder why not. It couldn't possibly have anything to do with your sales pitch?
Anya: Men are evil. Will you go with me?


:D när Joyce får syn på kedjorna på väggen hemma hos Angel. Ouch, typisk en sak som en tonårsmamma INTE vill se hos dotterns pojkvän.

Till sist. Ok, jag erkänner. Jag älskade paraplyet. Men samtidigt var hela scenen som tagen ur någon riktig dålig ungdomsserie. Funkade det fullt ut? De balanserade verkligen på gränsen här. Men paraplyet var nästa lika gulligt som Kaylee's i Serenity - piloten. Joss kanske gillar paraplyer lika mycket som nakna kvinnofötter? 8)

Bra avsnitt, fragmentariskt, men onekligen med flera toppar. Nu ser jag fram emot säsongsavslutningen. Jag har verkligen ingen aaaaning om vad som komma skall. De vinner mot the Mayor?
Senast redigerad av fripp21 ons apr 12, 2006 23:14, redigerad totalt 1 gång.
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Ai » ons apr 12, 2006 23:06

Jag sitter här och blir helt rööööööööööööörd när jag läser din rec, fripp! Mina amningshormoner löper amok och jag är alldeles tårögd. Paraplyet! Dansen! Aaaarrrrgh! :cry:

[QaF 1x22]
....vad är det med baler?.....

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav fripp21 » ons apr 12, 2006 23:28

Men allra käraste Ai då!
:lovebunny:

Vad är väl en bal på slottet?

Den kan ju vara alldeles tråkig och dötrist, eller alldeles, alldeles underbar!
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Garim » tor apr 13, 2006 8:45

fripp21 skrev:Men vilken dålig tajming karln har!


Angel! :D
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav madskellig » fre apr 14, 2006 13:22

Jag har aldrig varit jätteförtjust i The prom som avsnitt, men trots detta gråter jag alltid när Buffy får sitt class protector award (pinsamt men sant :D )

Giles: "I had no idea that children en masse could be gracious."
Buffy: "Every now and then, people surprise you."
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad
 
Inlägg: 2168
Blev medlem: 14 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav Buffy_4ever » sön aug 20, 2006 3:02

Vad heter låten i den första scenen av balen?
"I Like the way you" något sånt sjugner dom
Buffy_4ever
Minion
 
Inlägg: 126
Blev medlem: 02 sep 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Garim » sön aug 20, 2006 9:18

Buffy_4ever skrev:Vad heter låten i den första scenen av balen?
"I Like the way you" något sånt sjugner dom


Det är väl Praise You med Fatboy Slim. En riktigt svängig låt...
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Yog-Sothoth » sön okt 08, 2006 15:16

Vad kan man säga... detta avsnitt framkallar fortfarande tårar. Det är så bra på så många sätt och vis...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav gollum » tor nov 02, 2006 21:00

Lite tidig idag....

Är det fysiskt omöjligt att göra något som handlar om Skolbal, Thanksgiving eller Jul i amerikanska produktioner utan att falla till föga för det känslosamma standardformuläret som alla förväntar sig? Det verkar som om inte ens Buffy är förskonad. Ändå;

Jag brukar inte gilla sådant här, men jag håller ut riktigt länge. Angel är saklig och metodisk när han förklarar för Buffy varför det inte kommer fungera och han håller på sig. Stenhårt. Ger mig fan på att han hämtar styrka till detta från sitt onda elaka jag. Det vore efter alla kärleksbetygelser varit omöjligt att förhålla sig på ett sådant avstånd annars. Buffy blir självklart helt förkrossad och SMG gör här en oerhört övertygande rollprestation, speciellt i scenen med Willow i sängen. (oj, vad säger jag?! :oops: )

Och när den scenen händer något som jag verkligen gillar med detta avsnitt, gråt och kärlek i knäet på en kompis och VOOOOOM, rakt till en helveteshund! Tvära kast och råa klipp. Precis så som Buffys hjärta måste kännas, helt sönderrivet.

Jag är till en början lite tveksam till hur fort det går från det att joyce besöker Angel till att han bestämmer sig för att göra slut, men vid närmare eftertanke så har han inte verkat helt övertygad det sista och troligen tog borgmästarens ord i skolmatsalen skruv. Joyce hjälpte honom kanske bara över kanten.

Sen håller det på att kantra i känslor och klyschor när Buffy uppmanar alla att gå på balen och minsann ska överleva det här med Angel. Repliken "Don't you dare" är lite mycket...

Lite varning också på att Angel dyker upp på dansen lik förbannat, men de löser det snyggt med att Giles tydligt tar en fadersroll igen istället för att dansa med henne vilket man först anar att han ska göra. Men å andra sidan får han ju agera pappa åt Wesley också. :P

Xander: When a guy does that, it means his eyes are open

:D :D :D Xander linjaler!!!

Konstaterar också att Jonathan har en date med sig på väg in i balsalen, hans självmordsidéer verkar ha väckr lite modersinstinkter i skolan.

Och så måste man ju bara applådera att man så kallt och självklart konstaterar att årets dödstal är det lägsta någonsin på skolan. :P
Användarvisningsbild
gollum
Minion
 
Inlägg: 124
Blev medlem: 10 aug 2006
Ort: Lilla Edet...

Inläggav A bear » tor nov 02, 2006 23:17

Bästa replik:
BUFFY: I'm over the whole "Buffy gets one perfect high school moment" thing. But I'm certainly not going to let some subhuman ruin it for the rest of the senior class.
Egentligen inte ett sånt där perfekt citat, men det knyter an rätt bra till varenda gång Buffy behövt avstå från något för att döda vampyrer i stället i 3 år. Med tanke på att det ändå är det hon får.

Bästa popkulturreferens:
BUFFY: Could we not, please? When I think about us, I have this tendency to sort of go catatonic. And I really can't afford to do that right now. Gotta stop a crazy from pulling a Carrie at the prom.


Detalj jag inte lade märke till första gången jag såg det: Bröllopsdrömmen, som man tar för givet är Buffys och visar sig vara Angels. Det borde man ju hajat direkt, för... sen när finns det en gigantisk katolsk katedral i Sunnydale? Sist Angel var inne i en kyrka av egen vilja var väl några år sen... Och återknytningen mellan Jonathans "We're not friends" i "Earshot" och "We're not good friends" i "The Prom" är rätt snygg.

Hej Joss Whedon: Som sagt, Buffy gets one perfect high school moment. Hela Sunnydale har alltid haft kollektiva skygglappar, men för en kväll tar de av sig den och erkänner vem de har att tacka. Det borde vara äckligt sockersött och det är det också men... damn. Jag älskar den scenen.

Ja, och så är det slut mellan Buffy och Angel. Puh. Nyx gjorde en väldigt snygg koppling mellan öppningsscenen och "Romeo och Julia" i Joss och Shakespeare-tråden (det inlägget är också i princip spoilerfritt, vilket resten av tråden inte är).

Awww: Xander och Cordy som blir sams. Sniff. (Angel 2.17) Och därmed är det fastlagt hur man får Cordy att förlåta en: köp kläder åt henne.

Höh? Helveteshundarna är riktigt fåniga, men all respekt till stuntmän som kan springa på alla 4.

Wow, detta är en bra serie: Som sagt, det är såpa. Men... fan, jag köper det. Den låååånga scenen nere i kloakerna är gäsporama, men hela slutakten på dansen är bara... awwww. Det är för mycket egentligen, men... "class protector"... *gnäller oartikulerat* Det blir dessutom lite balanserat eftersom vi VET att det nu (äntligen) är slut mellan Buffy och Angel och att han ska sticka från stan. (Det där är väl inte spoiler? Det finns ju en TV-serie till...)
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav AKS » tor jun 07, 2007 20:24

Jag gillar detta avsnitt. Jag menar, hur skulle man inte kunna gilla det? Däremot är jag inget The Prom-fan utan finner det vara solid BtVS, inte mycket mer.

Jag är kluven inför Class Protector-scenen. Jag gillar den samtidigt som den ger mig utslag. Jag börjar alltid nästan gråta, men hatar mig själv för det. För det är definitivt en scen jag borde hata och jag hatar Whedon et al för att jag inte hatar den. :) Seriöst: jag älskar inte scenen, men hatar den inte heller. Jag blir rörd, men samtidigt irriterad. För mig hade Sunnydale gärna fått fortsätta verka som att de inte kopplar ihop nånting vad gäller Buffy. Men, men... fin scen i vilket fall och det råder inget tvivel om att Buffy förtjänar det och det är för hennes skull jag kan acceptera det. (Hehe, jag tänker på en fiktiv karaktärs känslor.)

Finns annat bra i detta avsnitt också: Anya är kul, Cordelia då hon inser att Xander köpt klänningen till henne, Wes har "the emtional maturity of a blueberry scone", Angels entré... ytterligare en scen som nästan får mig att gråta varje gång jag ser den,

Så, bra Buffyavsnitt, lhelt klart över medel, men inte "där uppe". 7 av 10.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Zaxx » tor jun 07, 2007 23:03

ÅH! :lovebunny:
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav angel_z » tis jul 10, 2007 18:50

Sarah har sagt att det här avsnittet är ett av hennes absoluta favoriter.
Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

Inläggav noike » tis jul 10, 2007 19:58

Fröken Gellar var också med i Scooby Doo två gånger. Detta höjer tveksamheter om hennes smak. (Men jo, visst är det ett bra avsnitt.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav angel_z » tis jul 17, 2007 20:21

Detta avsnitt är så sorgligt. Började gråta när jag såg det igår. :cry: Det sista med buffy och angel i buffy. Och när man vet att han ska iväg till sin egen serie, det känns lite som slutet, när både han och cordelia lämnar serien
Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

FöregåendeNästa

Återgå till Buffy Säsong 3



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare