David och Sarah..?

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

David och Sarah..?

Inläggav angel_z » sön jul 08, 2007 14:42

Jag måste bara fråga, då jag har hört att det hettade till mellan Sarah och David under inspelningarna och att de skulle varit tillsammans..?Någon som vet om det ligger någon sanning i eller bara är rykten?
Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

Inläggav angel_z » sön jul 08, 2007 14:57

Har även läst på en sida där det står massor om det och att Nicholas brukade reta David för att han gillade att kyssa Sarah så mycket.

Visste dock inte att David var förbannad på Sarah för att hon inte ställde upp i säsongs finalen i Angel.. Har kopierat artikeln från en amerikansk tidning här nedan;

"Angel spunk David Boreanaz isn’t too pleased with Sarah Michelle Gellar’s refusal to return to her Buffy role for a one-off TV special. Although Sarah claims she’s too busy after signing up for a remake of the Japanese horror flick The Grudge, David is furious. He apparently declared, "If Sarah were to come back for a final farewell - like I did for her on her series finale - that would be fantastic ... It’s not like you do a 50 or 100 episodes of a show and say, ’Screw you.’ You have a responsibility to your fans."
Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

Inläggav HeY » sön jul 08, 2007 15:09

Vad jag har hört så var det inte något förhållande mellan de två, utan de var bara nära vänner.

Sen de där med Angel så vägrade väl in SMG. De ville inte ha tillbaka henne i seriefinalen utan i näst- näst sista avsnittet "The Girl in Question", men då var hon upptagen. Sedan så kunde hon till Angel finalen, men då tackade Joss nej eftersom han inte ville att finalen skulle fokucera på Buffy så mycket eftersom om Buffy hade kommit tillbaka så kan man ju bara anta att det skulle bli mycket drama mellan hon, Angel och Spike.

Sedan får jag väl tillägga att jag inte är 100% säker, utan detta är mer det jag har hört ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav angel_z » sön jul 08, 2007 15:17

Okej, fast det är ju konstigt att David sa så då, om hon ville komma.
Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

Inläggav HeY » sön jul 08, 2007 15:20

Jag har aldrig sett David säga det förr men sedan har jag ju inte läst så mycket om situationen så det är inte så konstigt. Om det är ur en tidning så älskar de att "felcitera" i många fall .. kanske sade han "It's not like she's done a 50 or 100 episodes of a show and say, ’Screw you.’ You have a responsibility to your fans and Sarah is very devoted" :rolleyes:

Haha, nej jag vet inte. Källa till texten?

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » sön jul 08, 2007 15:38

Jag känner igen det det där DB-citatet om SMG, men jag har ingen aning om var och när jag läste det eller ens om källan är i närheten av att vara trovärdig.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav angel_z » sön jul 08, 2007 17:42

Det verkar vara seriöst. ska kolla vad tidningen hette. Dessutom får dom ju inte formulera om meningar eller byta ut ord när de citerar någon. Jag tror i alla fall att det stämmer.

Kan heller inte tänka mig något annat än att de ville att Sarah skulle vara med i slutet av Angel för att knyta ihop allting, men att hon då hade annat för sig (hon spelade vell in the grudge då) så att hon tackade nej, och att Josh sedan gick ut och sa det andra för att det inte skulle bli bråk eller upprörda känslor.
Men jag kan verkligen förstå David, han var ju faktiskt med i slutet av buffy.
Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

Inläggav angel_z » sön jul 08, 2007 17:44

Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

Inläggav AKS » sön jul 08, 2007 17:48

tvguide.com är väl en mer trovärdig källa än News of the World i alla fall. Så DB har nog sagt det där. Tyckte jag också att jag kände igen det.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav adolvsson » sön jul 08, 2007 18:26

Fast det här citatet...
"Angel spunk David Boreanaz isn’t too pleased with Sarah Michelle Gellar’s refusal to return to her Buffy role for a one-off TV special. Although Sarah claims she’s too busy after signing up for a remake of the Japanese horror flick The Grudge, David is furious. He apparently declared, "If Sarah were to come back for a final farewell - like I did for her on her series finale - that would be fantastic ... It’s not like you do a 50 or 100 episodes of a show and say, ’Screw you.’ You have a responsibility to your fans."

... med tidningens egna kommentarer och allt, låter bra mycket mer negativt än Davids kommentarer om man läser dom i helhet från den där buffy.nu-länken.

Dessutom var intervjun gjord innan nerläggningsbeslutet (väl? Jag kommer inte håg datumen, tolkar bara från texten i artikeln och ordvalet "should") och innan man visste nånting om nånting. Så. Det var det där med sammanhang.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Crashdummie » tis jul 10, 2007 16:08

att ta ut citat ur dess kontext e ju en klassiker - vilseleda folket.

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav angel_z » tis jul 10, 2007 18:56

Crashdummie skrev:att ta ut citat ur dess kontext e ju en klassiker - vilseleda folket.


Läser man bakom raderna, tycker jag i alla fall att man kan se att David var irriterad för att hon inte ställde upp. Sedan ville han nog inte säga massa elaka saker i media.
Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

Inläggav Tooticki » tor jul 12, 2007 18:45

Jag läste nånstans en gång om att dom hade slagit vad om vem som hade sämst andedräkt :o Minns inte vart jag läste detta och jag minns inte vem som vann (förlorade kanske man skulle vilja säga här) vadet.
"We're your arch-nemesises...ses."
Användarvisningsbild
Tooticki
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 01 jul 2007
Ort: sundsvall


Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron