Gilmore Girls

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Eisa » tor maj 10, 2007 12:17

jag verkligen älskar Kirks film, det kan mycket väl vara något av det bästa som någonsin har visats på tv.
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav Tinwiel » tor maj 10, 2007 12:20

721
Ganska bra avsnitt. Kändes lite vemodigt att det är slut snart.. Enligt myepisodes så är det bara ett avsnitt kvar. Jag anar vad som kommer att hända och jag tror att jag kommer att gilla slutet. Men ändå, lite sorgligt.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HippieSpellan » tor maj 10, 2007 19:46

gaaaaaaaaaaaah jag är glad att malin är ikapp så vi kan se tillsammans, det var lite jobbigt avsnitt.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav Tomas » ons maj 16, 2007 11:56

Är det slut nu? :cry:

Kommer verkligen att sakna denna serie. :lovebunny:
What kind of person could sleep on a night like this?

Very few of us are...
Användarvisningsbild
Tomas
Big Bad
 
Inlägg: 1772
Blev medlem: 06 okt 2004
Ort: Stockholm, Blackeberg

Inläggav Noam » ons maj 16, 2007 19:05

Tomas skrev:Är det slut nu? :cry:
Kommer verkligen att sakna denna serie. :lovebunny:
en riktig sorgedag detta! Kommer sakna GG otroligt mycket. :(
Dru: I'm naming all the stars.
Spike: You can't see the stars, love, that's the ceiling. Also, it's day.
Dru: I can see them. But I've named them all the same thing, and there's terrible confusion.
Användarvisningsbild
Noam
Scooby
 
Inlägg: 833
Blev medlem: 26 sep 2004
Ort: Norrköping

Inläggav HippieSpellan » ons maj 16, 2007 22:14

gud vad jag grät. och vi glömde sjunga med i introt som vi alltid gör. jag började gråta när de var inne i fiket första gången...det är som med titanic, jag började böla när de började se isberget

jag är ganska nöjd. inte några lösa ändar. fast jag är grymt missnöjd med logans beteende i förra avsnittet

nä fy vad jag gråter, det är a dear dear friend.
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher
 
Inlägg: 6631
Blev medlem: 24 mar 2007
Ort: The best place EVER

Inläggav Illyria » tor maj 17, 2007 0:54

Tyckte serien slutade bra, de senaste avsnitten, sedan LL började prata igen, har varit bättre än på flera säsonger. Trevligt att serien slutade positivt ivarjefall och utzoomningen från Lukes precis som i piloten var väldigt passande. En sak jag störde mig på var som vanligt The Cheating Bastard Brat (äntligen blev vi av med honom!) och hans bratiga cheating bastard-beteende, varför skulle han öht gifta sig med Rory om han bara slänger bort det sen. Cheating bastard brat! MEN ÄNTLIGEN BLEV VI AV MED HONOM!!! Ja, det förtjänade caps och tre utropstecken efter flera säsongers lidande. :evil:

Men han var åtminstone inte med i finalen, yay! Och det var ett riktigt bra slut, men jag kommer aldrig köpa fler säsonger på dvd. Säsong 1-3 regerar och efter det var sig serien aldrig lik. The end.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav caffeineaddict » fre maj 18, 2007 0:20

Härligt slut. Jag älskar den här serien, och är glad över att säsong 7 ändå blev så förvånansvärt bra som den blev. Flera snyftiga och härliga ögonblick i de sista avsnitten (sträcksåg de sista fyra ikväll). Jag kommer sakna de allra flesta karaktärerna, men främst såklart de två flickorna.

Tack Gilmore Girls, för alla fina stunder. :lovebunny:


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Glorificus » fre maj 18, 2007 19:28

7x20
Ååh, vad många härliga ögonblick! Jag gillar när man får pipa lite och hålla händerna för ansiktet. Lorelai som sjunger karaoke! Luke med den blå kepsen! Logan som ber om Rorys hand! :) Det spelar inte så stor roll för mig hur det hela kommer att sluta, bara man får såna här bra scener.

Kul att GG avslutar med en bra säsong!!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Glorificus » sön maj 20, 2007 1:15

7x22
:lovebunny:

Underbart slut!
Härligt att Stars Hollow-folket fått vara med så mycket den sista tiden. Taylors tal till Rory med den utdragna födelsemetaforen var fantastiskt roligt! Och Kirk! Aaah, Kirk.

Fint att alla fick ha bra scener. Richard och Emily. Sookie och Luke. Rory och Lane. Och kyssen och halsbandet kändes som ett bra sätt att lämna Lorelai och Luke på också... :)


Ska bli spännande att se vad alla skådespelarna gör härnäst.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav LauraP » sön maj 20, 2007 23:25

Åhhhh. slut. :cry: vad gör man nu då? vad tomt det känns. fast bra. fast tomt...
Is this desire?
Användarvisningsbild
LauraP
Zeppo
 
Inlägg: 2823
Blev medlem: 29 sep 2006
Ort: Stockholm

Inläggav ladymorganlefay » mån maj 21, 2007 22:15

Åhhh åh åh, Sista GG. Fy va sorgeligt, och bra och underbart och hemskt och fantastiskt, o hemskt. åh. Snyft.
Spider-Pig, Spider-Pig. Does whatever a Spider-Pig does. Can he swing from a web? No he *can’t*, cause he’s a *pig*. Look out! He is the *Spider-Pig*! ...
Användarvisningsbild
ladymorganlefay
Big Bad
 
Inlägg: 1627
Blev medlem: 25 maj 2005
Ort: visby---sthlm---sumpan

GG !!!

Inläggav buffy_angel » ons maj 23, 2007 16:12

varför skulle vi inte gilla GG ?? Den e ju grymt bra !! tycker jättemycket alla karaktärerna man blir liksom kär i dom allihop !!
hej ! alla buffy älskare där ute ! skulle vilja chatta med någon som förstår sig på min kärlek till denna geniala serie .....
buffy_angel
Demon Fodder
 
Inlägg: 29
Blev medlem: 27 jan 2006

Inläggav The Ankh » tor maj 24, 2007 20:29

KOlla fin bild! (spoiler säsong 6) http://media.kansascw.com/images/GG04-vert%5B1%5D%5B1%5D.a.jpg
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Ankh » sön jun 03, 2007 23:08

Spoiler tom säsong 6
Såg precis sista avsnitteti säsong 6.Vilken jävla säsong det varit. Jess har hoppat in o jag har blitt glad att se honopm men faktiskt inte hoppats på att han o Rory ska bli i hop igen. För jag älskar Logan. Nu sitter jag så klart här med ett plufsigt tokblött ansikte efter att ha sett honom åka i väg till London. Suck. Så sorgligt.

Fick mig att tänka på när mitt ex ryckte i ni lumpen. Grinade o grinade o grinade för vi visste inte riktigt hur det skulle se ut med permission etc. Kändes lite som samma som Logan & Rory.
Hoppas han fortsätter vara med.

Detta har vart en mer sorglig och allvarlig säsong än säsong fem som nästan var sktatt rakt igenom. Är mycket nyfiken på säsong 7 ni. Jisses... Ska man sjukskriva sig några dagar och mosa igenom allt? Ne.... Men man vill...
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Buffster » tis jun 05, 2007 22:49

Nu har jag äntligen tid att se ikapp GG. Yay! För det känns ändå yay. Visst, det är inte lika bra längre, det måste man nog ändå säga. Och särskilt så är det, som wyndham påpekade i någon av sina kommentarer, inte alls lika roligt längre. Hade nästan glömt hur mycket jag brukade skratta åt serien tidigare. Nog är det roligt ibland nu, men nej, inte alls på samma sätt. Men, samtidigt så kan jag inte sluta älska det och säsong 7 har ändå varit bra. Nu känner jag att det börjar ta slut också, vilket antagligen lockar fram min sentimentala sida. Snyftar mest hela tiden nu känns det som.

Lite korta kommentarer,

(spoiler 7.15) Scenen mellan Emily och Lorelai. Jävlar vad bra. Särskilt Emily, hon har alltid haft förmågan att få mig att verkligen känna för henne även om det givetvis finns många sidor hos henne som jag inte gillar. Måste verkligen kännas hemskt att inse hur beroende man är. Åh, det fick mig att tänka på den där fantastiska scenen på sjukhuset när hon var så rädd att Richard skulle dö. Väldigt fint också att det faktiskt kom fram att hon beundrar Lorelai för att hon är så självständig. Och sen på morgonen var allting tillbaka till det vanliga. Jävla serie, jag älskar den!

I'm a Kayak, Hear Me Roar!


(spoiler 7.16) Åh, Lane och Zach, dom är dom finaste! Och när Lane bad Rory att vara Lorelai Gilmore till hennes barn, oj, då rann tårarna kan jag säga. Och Lorelai och Luke scenen när han berättade om båten var fin. Scenerna mellan dom känns. Allting med Luke var bra egentligen, det Liz sa till honom, och hur det fick honom att tänka. Sånt gillar jag.

Sen måste jag bara nämna Rorys kläder när hon skulle träffa killen från New York Times, så fin hon var! Sött också när hon var så glad över mötet. Åh. Att jag skulle vara henne, det är banne mig den finaste komplimangen jag någonsin har fått.


Nu ska jag se mer...

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav caffeineaddict » tis jun 05, 2007 22:52

The Buffster skrev:Åh. Att jag skulle vara henne, det är banne mig den finaste komplimangen jag någonsin har fått.


Du kan ju vara säker på att det är sant också, eftersom jag och Maria båda kom på det helt oberoende av varandra genom helt egna tankegångar. Det är väl typ så man bevisar något vetenskapligt?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav The Buffster » ons jun 06, 2007 0:01

caffeineaddict skrev:Du kan ju vara säker på att det är sant också, eftersom jag och Maria båda kom på det helt oberoende av varandra genom helt egna tankegångar. Det är väl typ så man bevisar något vetenskapligt?

Söt-Kalle! Sen är det ju i och för sig också så att det inte finns någon annan tv-serie/filmkaraktär som jag har identifierat mig med på samma sätt som Rory.

(spoiler säsong 5 och 6) Minns när hon bröt ihop för att hon kände att hon inte orkade med att läsa så många kurser samtidigt. Och den scenen, som jag skrivit om tidigare, när Mitchum sa att hon inte hade vad som krävdes. Jag var helt förkrossad. Kändes som om allt han sa till henne då var precis det som jag varit rädd för hela mitt liv. Så ja, jag har känt igen mig i henne väldigt många gånger.


Det fortsätter bra.

(spoiler 7.17) Emily Gilmore. Wow. Det jag skrev tidigare blev ännu tydligare här. Hon betedde sig verkligen illa men samtidigt, oj, mitt hjärta värkte. Verkligen, riktigt, riktigt bra. "I know that it was hard for you". Och Emily tittar inte ens dit. Aj. Så bra.

Sen var ju allting med Luke och Zach fantastiskt.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Ankh » ons jun 06, 2007 0:58

jag vill bara gråta när jag tänker på att gg skla ta slut. har bara sett 2 avsnitt svav söäsong 7. men de e förlite kavar. de e somattt veta atatten nära vän kommer at bryta med en. de e tårigt. usch.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Buffster » ons jun 06, 2007 1:13

The Ankh skrev:jag vill bara gråta när jag tänker på att gg skla ta slut. har bara sett 2 avsnitt svav söäsong 7. men de e förlite kavar. de e somattt veta atatten nära vän kommer at bryta med en. de e tårigt. usch.

Ja, usch, jag klarar inte riktigt av att det snart är slut. När man älskat en serie så här mycket, och följt den i så många år, då känns det verkligen.

(spoiler 7.18) Gillade det här också. Lorelai och Logan scenen i köket var fin. Ja, tänka sig att man tillslut verkligen skulle gilla honom också. Har i och för sig inte hatat honom riktigt så mycket som vissa andra här men jag har väl aldrig riktigt sett honom som rätt för Rory heller. Men nu vet jag inte, det var ju riktigt fint när dom pratade om framtiden. Sen gillade jag såklart scenen mellan Lorelai och Luke, *snyft*. Fast när det gäller dom två så räknar jag kallt med att jag kommer att få som jag vill tillslut. Annars kommer det att kännas tomt. Så elaka får dom helt enkelt inte vara.

Sen var ju labyrinten rolig, särskilt Zach i labyrinten. Jag älskar honom!

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Ankh » ons jun 06, 2007 1:19

nu tänkte jag först: ååååå jag vcill läa under spoiler tetxen. sen tänkete jag: NEEEEEEEEJ! WTF! nej nej nej . fårinte. nej. USCH. förlite kvar.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Buffster » ons jun 06, 2007 22:48

(spoiler 7.19) Ååååh. Jag vill inte att det ska ta slut. Nästan så att jag vill sluta se nu, och spara dom sista avsnitten så att det aldrig behöver ta slut. Men samtidigt vill jag ju se hur det kommer att sluta. Mycket Lorelai och Luke i det här avsnittet, bra. Särskilt fint på slutet, när han hade fixat det där med bilen åt henne. Åh, han är så fin Luke. Paris och Doyle är ju såklart hur söta som helst. Gillade också Paris och Rorys snack om framtiden och jag förstår verkligen hur Paris tänkte där. Men bra att det ordnade upp sig ändå. Och så fick Rory inte jobbet på New York Times. Aj. Usch. Stor igenkänningsfaktor igen, jag kan inte ta den typen av saker bra alls. Jag försöker tänka att det inte betyder att jag är dålig men det går inte. Stackars Rory.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Buffster » ons jun 06, 2007 23:53

(spoiler 7.20) Bra avsnitt. Så många saker jag gillade. Stackars Rory, jag säger det igen. Ännu mer igenkänning här, särskilt samtalet mellan henne och Lorelai, jag vet inte hur många gånger jag och min mamma har haft liknade samtal. Fint var det. Sen karaoken, oj vad sentimental jag är. Jag menar, I will always love you, det borde vara för mycket men oj vad jag grät. Sen så var, precis som vanligt i dom senaste avsnitten, Luke och Zach scenerna alldeles fantastiska. Zach, alltså, honom vill jag gifta mig med. Sen slutet, jag vet inte ens vad jag tycker. Men nej, jag vill nog inte att Rory och Logan ska gifta sig. Men samtidigt har jag ju börjat tycka mer och mer om honom. Men nej, det känns inte helt rätt. Fast jag vet inte. Får se hur det blir.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav The Buffster » tor jun 07, 2007 1:00

(spoiler 7.21) Jag tyckte att det var bäst så, men det kändes ändå enormt sorgligt när Rory och Logan sa hejdå till varandra. Fint avsnitt. Känns passande att serien slutar samtidigt som Rory går ut college. Lorelai som applåderar, tårar såklart. GG har alltid varit bra på att få mig att gråta och nu när det dessutom snart är slut så jag blir ännu mer sentimental. Bara ett avsnitt kvar. Hjälp!

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)


| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo
 
Inlägg: 3509
Blev medlem: 09 apr 2005

Inläggav HeY » lör jun 09, 2007 0:35

Jag har också lyckats komma in på säsong 7 nu och har precis sett 7x06. Jag vet att jag inte har kommenterat så mycket tidigare men jag kan säga att jag har läst i princip hela tråden och kommentarerna på de avsnitten jag har sett. Håller ofta med Caffein om avsnitten, även Buffster brukar ligga i ungefär samma liga som jag. Det känns lite onödigt att skriva om sånt som redan står :rolleyes:

Illyrias kommentarer har nog varit roligast att läsa, du tycker verkligen om säsong 1-3 har jag förstått ( :D ), inte så konstigt jag tycker nog de är nästan bäst också. Men jag ser ingen större skillnad och då jag sett allt i ett stort svep så känns utvecklingen mellan säsongerna nog mer sammanflytande än för er som sett den i några år. Jag tycker aldrig serien haft någon större svacka (andra halvan i säsong 6 är nog den enda som jag reagerade på) och jag tycker inte alls karaktärerna har förändrats så mycket att jag inte längre känner igen dem. Kan ju också bero på att det är mer ihop flytet för mig, men ändå ;)

Jag älskar i vilket fall verkligen serien och det kommer kännas konstigt när S7 är slut. Detta är nog faktiskt en utav de bästa och charmigaste serierna jag har sett och jag kommer verkligen sakna humorn; speciellt Lorelai som jag avgudar :lovebunnier:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Illyria » lör jun 09, 2007 0:41

Säsong 1-3 är Gilmore Girls, resten är någon annan variant av serien för mig, med vissa riktigt hemska svackor. Jag börjar se nedgången redan i slutet på säsong 3.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav HeY » lör jun 09, 2007 12:04

Illyria skrev:Säsong 1-3 är Gilmore Girls, resten är någon annan variant av serien för mig, med vissa riktigt hemska svackor. Jag börjar se nedgången redan i slutet på säsong 3.


Det är helt klart olika toner i säsongerna men jag tycker fortfarande att det är lika bra för jag tycker karaktärerna är lika underbara som alltid :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav HeY » fre jun 15, 2007 1:08

7x22 - Oh my eye's are drowning :cry:

Trodde inte jag skulle bli så påverkad men det blev jag, mycket mer än vad jag hade trott.

Riktigt bra slut och jag tyckte inte det var några lösa trådar. Lite missbelåten över att Paris inte var med; hon förtjänade verkligen att vara med i sista avsnittet, hade hellre sett henne än t.ex Kirk eller Michelle.

Tycker att i princip alla fick fina stunder: Lane-Rory, Emily-Rory, Emily-Lorelai, Richard-Lorelai och till sist Luke-Lorelai! Bra att det lämnades ganska öppet med kyssen och halsbandet och inte bara ett "boom-nu-är-vi-tillsammans-igen".


Jag kommer verkligen sakna GG - tack för de sju åren ni lade ner på denna underbara serie :lovebunnier:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav The Ankh » tor jul 12, 2007 21:02

ETT avsnitt kvar nu.... Jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Alls.

ETT????
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav Tam » tor jul 12, 2007 21:03

The Ankh skrev:ETT avsnitt kvar nu.... Jag vet inte vart jag ska göra av mig själv. Alls.

ETT????

Exakt så.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]