AKS skrev: Nummer 10 here I come!!!
... istället. Naturligtvis. Inte bra när det går för snabbt.
Hehe. Just det.
AKS skrev: Nummer 10 here I come!!!
- Doctor!
- What is it now?
- Who had the most number ones, Elvis or The Beatles?
- Elvis. No! The Beatles. No! Wait. Arhm... Erm... Rrrr... What was that remix... Ehm. I don't know! I've been a bit busy!
- Fine, I'll ask someone else.
- Now where was I... Here Comes the Sun. No!
AKS skrev:Detta var så satans bra och nästa vecka verkar bli minst lika bra (spoiler teaser 3.09) med känslomässigt trauma som följd för doktorn kan jag tänka mig. Han blir far till helt mänskliga barn om jag såg rätt! Ett barn som han rent teoretiskt skulle kunna besöka i framtiden. Hoppas det inte är lur dock, så att man bara tror att han blir pappa.
noike skrev:Min hjärna försöker pussla ihop det med Saxon-handlingen och det går inte så bra ännu.
noike skrev:AKS skrev:Detta var så satans bra och nästa vecka verkar bli minst lika bra (spoiler teaser 3.09) med känslomässigt trauma som följd för doktorn kan jag tänka mig. Han blir far till helt mänskliga barn om jag såg rätt! Ett barn som han rent teoretiskt skulle kunna besöka i framtiden. Hoppas det inte är lur dock, så att man bara tror att han blir pappa.
Jag såg aldrig teasern. Men blir de helt mänskliga? Eller skulle någon av dem teoretiskt sett sluta åldras och bli väldigt bitter och hysa hatkänslor mot sin försvunna pappa? Någon som John Simm?
AKS skrev:Men *om* han blir pappa så borde de ju vara helt mänskliga... Han är ju helt mänsklig för tillfället. Eller tänker jag fel?
danneman skrev:Jag bara undrar varför ni och resten av världen är så förtjusta i denna serien?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare