adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:ögongrejjen faktiskt bli liiiiiite uttjatat,dålig twist imo...
Spoil me, plix.
caffeineaddict skrev:fan den hade en egen tråd nånstans, eller hur?
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:fan den hade en egen tråd nånstans, eller hur?
Ja.
*harkelhosta*
Och thank yoo, Hippie.
HippieSpellan skrev:haha tänkte "vad in i hvete, DEN tråden kan bara inte finnas, det är jag helt säker på" trodde du menade till mig och blood ties.
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:haha tänkte "vad in i hvete, DEN tråden kan bara inte finnas, det är jag helt säker på" trodde du menade till mig och blood ties.
I'm a smoooth operator of teh keyboard.
HippieSpellan skrev:eller så är det jag som snubblar över mina ögon
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:eller så är det jag som snubblar över mina ögon
eller så är det bara du som snubblar över dina ögon, men personligen tycker jag min förklaring sätter oss båda i bäst ljus. Smoooth!
adolvsson skrev:eller så är det bara du som snubblar över dina ögon, men personligen tycker jag min förklaring sätter oss båda i bäst ljus. Smoooth!
Matt skrev:Fan vad South Park är bra
Matt skrev:Fan vad South Park är bra
Randy: Well I was thinking... we could turn the homeless into tires. So that we'd still have homeless but we could use them.... on our cars.
Various Members: Oh that's a good one Randy. Nice one. Like it.
Mayor's Assistant: That's like recycling.
City Planner Woman: Alright enough! I find this whole conversation to be extremely offensive. The homeless are not monsters, they are people like you and me.
Randy: (in a serious worried tone) You mean they've adapted... copied our DNA.
HippieSpellan skrev:lol... brothers and sisters... Susan sullivan var Jenna Elfmans mamma... lite roligt imo
Illyria skrev:HippieSpellan skrev:lol... brothers and sisters... Susan sullivan var Jenna Elfmans mamma... lite roligt imo
Roligast i det avsnittet var när Kevin spelade dinosaurie!
Illyria skrev:Haha, det fanns mycket roligt och speciellt från Kevin. Die, Kitty, Die! Fast dinosauren var bäst.
Tinwiel skrev:Justine Bateman.
gaspode skrev:caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Justine Bateman.
Släkt med Jason? Det kan jag nog iofs kolla upp själv...
EDIT: Jo, syskon.
Ja, hon har t.o.m. varit med i Arrested Development som Michaels "försvunna syster" typ.
Simon skrev:Happ, Raines är med all säkerhet död efter sina första sju avsnitt.
Simon skrev:Happ, Raines är med all säkerhet död efter sina första sju avsnitt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare