5x19 - Time Bomb

Här pratas det om Angel Säsong 5

Time to tell

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
1
4%
4
0
Inga röster
5
2
8%
6
2
8%
7
5
19%
8
10
38%
9
5
19%
10
1
4%
 
Antal röster : 26

5x19 - Time Bomb

Inläggav latarmig » tor apr 29, 2004 17:09

Det bästa avsnittet sedan Shells. Precis som jag önskade handlade huvudspåret om Illyria, och då kan det inte gå fel. Ju mer jag ser av henne desto självklarare framstår hon som favoritkaraktären.

Att Lorne och Harmony fortfarande är ute i kylan är en besvikelse. Ska det vara så omöjligt att skriva avsnitten så att de får något (vettigt) att göra? Lornes detektivarbete var ju bara löjligt. Det tillförde inte historien någonting. Då är det bättre att låta honom vara borta ett avsnitt - som de gjorde med Harmony, det vill säga att de bara skymtar förbi någongång - bara de får en del i handlingen när de väl ges utrymme.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Off » tor apr 29, 2004 18:39

Gillade också avsnittet även om jag tycker de funnits bätter sedan Shells. Många häftiga effekter som tidsstoppandet av Spike och hela scenen när Illiriya tar kål på gänget. Bäst i hela avsnittet måste jag ändå säga att sista scenen var. Jag var helt 100 på att Angel skulle döda demonerna men icke. Vad har han i tankarna? Är Dark Angel (neee inte hon) på väg tillbaka? Ojojojoj va säsong 5 är bra!
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Langtry » tor apr 29, 2004 19:17

Jag gillade det här avsnittet.

Snyggt när Spike hoppade på henne i början och hon "slowlotionade" tiden.

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav Off » tor apr 29, 2004 19:54

Langtry skrev:Jag gillade det här avsnittet.

Snyggt när Spike hoppade på henne i början och hon "slowlotionade" tiden.


Låter som något Zaxx skulle göra :D

Efter varje avsnitt funderar man på om man kan bli argare över nedläggningen men det visar sig hela tiden att man kan det ju närmare den kommer.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Langtry » tor apr 29, 2004 19:57

Jag får en jobbig, gnagande känsla varje gång jag tänker på att för varje dag kommer man närmare slutet.
Huh, vill inte!

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav Matt » tor apr 29, 2004 21:48

Efter ungefär halva avsnittet tänkte jag Jaha det här är ett sånt avsnitt ingenting speciellt händer. Men sen började verkligen saker hända.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav caffeineaddict » tor apr 29, 2004 22:06

Gillade det, men var inte överlycklig... gillade nog nästan första halvan med spridda karaktärsscener bättre än när den något över-röriga storyn drog igång. Alltid kul med förvirrande tidshopp, men det här kändes lite... förhastat. Krångligt för krånglighetens skull mer än för att det hade någon riktig poäng.

En sjua.

P.S. Där var hon ju, Mrs. David Boreanaz, som den gravida chosen one-mamman.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Simon » tor apr 29, 2004 22:26

Hmmh, ja.

Jo.

Ja, detta tycker jag rätt bra om. Jag sågade som bekant förra avsnittet en smula, och det här kan jag med gott samvete säga att jag tyckte var bättre.

Ben Edlund tycker jag bjudit på kanonavsnitt hittills, och även om jag inte tyckte detta var ett Life of The Party eller Smile Time så fick vi en hel del charmiga inslag här också. I en tid så mörk som denna måste man vara skicklig för att få det kul utan att förråda känslorna inblandade.

Effekten när Spike saktades ner var läcker, men visst ser effekten när alla saktas ner riktigt riktigt billig ut? Det är som när man håller inne den där slow motion-knappen på en typisk familjekamera från 90-talet.

Illyria blir lätt odräglig när inte Wes är med och bollar hennes repliker, men det var schysst att se Angel trotsa henne fullkomligt orädd. Angel behöver biffas till lite mer, han framställs för ofta som en surmutta som bara trampar runt och gnäller och snäser i sin djupa hämnarröst. Jag minns en gyllene tid då Angel var den coolaste karaktären i serien Angel, det känns hemskt fjärran ibland.

Wesley fortsätter impa, (folk kommer tro att jag är partisk - OCH TJENA, DET ÄR JAG!) jag kan vara lite halvkär, faktiskt. Hans snack med Gunn medan han trippade omkring på sitt kontor bland drivor av böcker och hans dialog med Hamilton var definitiva höjdpunkter.

Apropå Gunn, för några avsnitt sedan hade jag inte mycket till övers för den självömkande giribuken, men detta avsnittet visade han prov på lite renodlad Gunn-auktoritet. Lite säsong 2-eld i brasan, lite bepansrade nötter i brallan! Så jadå, jag börjar gilla Gunn igen.

Jag har alltid i regel ogillat avsnitt baserade på händelser som upprepas. Det finns ett skräckexempel i Arkiv X som jag ryser när jag tänker på. detta berättades helt annorlunda dock, och eftersom allt hände så snabbt och saker ständigt förändrades blev det aldrig tröttsamt. Spike var vassare i detta avsnittet än i förra också tyckte jag. Det är sån jäääädra skillnad på när han får knivskarpa repliker och inte, eftersom hans kommentarer är så snabba och få att de liksom agerar byggstenar för hans karaktär på Angel.

Jag tycker det var bättre än förra veckans avsnitt, men inte lika bra som dundertrion 15-17

En 7:a från mig.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby
 
Inlägg: 616
Blev medlem: 31 jan 2004
Ort: Malmö

Inläggav adolvsson » tor apr 29, 2004 22:31

Fantastiskt bra. Högt betyg. Mäkta nyfiken. Avsnitten blir, överlag, bättre och bättre. Kan inte tro att jag måste vänta en hel vecka. Kan inte tro att det är dom absolut sista avsnitten. Någon ljuger. A-hem.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Langtry » tor apr 29, 2004 22:35

Glömde berömma Alexis Denisoff, han var mycket bra i det här avsnittet.
Hans lätt vilsna forskande på kontoret när Gunn kommer in är bra =)

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav malavel » fre apr 30, 2004 0:12

Riktigt bra avsnitt! Blev helt ställd i några sekunder när Illyria slaktade gänget. Betyg 8:a.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav latarmig » fre apr 30, 2004 1:13

Jag var tvungen att se om det (samma dag) vilket väl i sig själv är ett gott betyg. Mystiken tätnar, tre avsnitt kvar och det känns som om arcen kommit ungefär lika långt som den brukar ha gjort runt avsnitten x14-16 i en Buffy-säsong. Nåväl, I trust in Joss.

Nu blir det väl åter något slags ståhej kring ett nyfött barn (någon av författarna har en förkärlek för Messias-myten). Att seniorerna (jag antar att man inte kan försvenska "The Senior Partners" till "pensionärerna" ;-) ) har sådant intresse för babyn måste betyda något, eller är det bara ett falskt spår de lagt ut?

En annan sak, visst verkade det som om Hamilton verkade lite oroad eller kanske rent av rädd när han talade om Illyria i labbet med Wesley. Första gången Wesley berättade om Wolfram & Hart för Illyria blev hon förvånad över att de blivit så mäktiga och gjorde kommentaren att de på hennes tid knappt ens stod över vampyrerna. Att hon kommit tillbaka måste ha bekymrat seniorerna. Fast å andra sidan, var det inte seniorerna som stod bakom kontraktet med Gunn, och därmed godkännandet av tulldeklarationen? I så fall skulle det vara deras idé att hämta Illyria. Å tredje sidan var ju hennes ankomst determinerad sedan miljoner år.

Jag är förvirrad. Nästa vecka blir förvirringen lindrigare eller värre. Det är bara att vänta.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav JRT » fre apr 30, 2004 10:37

Mycket bra avsnitt! Har redan hunnit se det två gånger. Nu vill man bara se fortsättningen...
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Matt » lör maj 01, 2004 1:16

Såg just trailern för 5x20 det här kommer bli en jobbig vecka.....
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav latarmig » lör maj 01, 2004 1:28

Nej usch, ingen trailer för mig, det vågar jag mig inte på. Vill inte bli det minsta spoilad. Fast jag antar att din kommentar innebär att trailern lovade gott, och den informationen kan man ju gå och mysa till. :)
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Simon » lör maj 01, 2004 3:27

Trailersarna är ju om något bland det luddigaste man kan titta på. Jag tror att du får samma spoilereffekt genom att dricka dig redlöst full och se själva avsnittet med en strumpa på huvudet genom en kikare från ett flygplan.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby
 
Inlägg: 616
Blev medlem: 31 jan 2004
Ort: Malmö

Inläggav Langtry » lör maj 01, 2004 7:23

:D

Kanske nåt' man ska testa :)

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav latarmig » sön maj 02, 2004 9:15

Mirkan: Är det på det viset ska jag nog klara mig. :-) I vanliga fall är jag inte särskilt spoilerrädd, men när det nu är det allra sista och så mycket måste in i avsnitten för att det ska kunna bli ett vettigt avslut, så känns det extra onödigt att få reda på någonting i förtid.

malavel skrev:Riktigt bra avsnitt! Blev helt ställd i några sekunder när Illyria slaktade gänget. Betyg 8:a.


malavel: Jag reagerade precis som du. När jag såg Illyria i dammet bakom vad som för en sekund sedan varit Spike tänkte jag "Nej det kan inte vara sant", och sedan "Jo, det här är Buffyverse, Spike är inte odödlig, det här kan hända".
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » mån maj 03, 2004 21:14

Detta är det sämsta avsnittet sedan Why We Fight (ändå relativt bra dock och överlägset avsnitt 1-6 i S5).

Avsnittet kändes oengagerat och ganska ointressant. Slutet var dock bra och intressant (både vad gäller Illyria och Angel).
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinder » mån maj 03, 2004 23:08

Håller faktiskt lite med dig AKS, tycker inte alls detta avsnitt var lika spännande/engagerande som flera andra här verkar tycka. Har nog nått att göra med tidshoppen och det faktum att då man ganska tidigt funderade ut att det mesta skulle lösa sig så kände jag mig lite lurad på ett avsnitt, tack vare tidshoppen så slösades ett av de sista avsnitten utan att egentligen någonting hände förutom i slutet. Är lite kluven just nu då jag känner det som att de för varje avsnitt skyndar sig igenom en lös tråd och reder ut den något. Förra avsnittet var det Connor, denna gången Illyria osv, vilket gör att saker som annars kunde själva bilda en intressant plot som pågick i flertalet avsnitt nu får ett ynka avsnitt på sig där det hastas igenom. Kanske är det samma sak jag kommer att känna efter att ha sett en av Angel tv-filmerna ifall de görs.
Iof är inte Illyria historia på nått sätt slut men nu finns det inga störra hinder att hon fullt ut tar Freds plats helt och hållet.
Men som sagt det var inget dåligt avsnitt alls men inget super avsnitt heller utan ganska ordinärt avsnitt.
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav Off » mån maj 03, 2004 23:24

Svårt att se att hon skulle ta Freds plats om du med det menar att hon skulle vara någon slags känslomässig lite rolig karaktär. Förutom att hon har kvinnliga kroppsdelar finns det väl inte så stora likheter. Min förhoppning är ju fortfarande att det blir en miniserie istället för ett gäng ordinära filmer utan sammankoppling. I en miniserie tror jag bestämt att en ny kvinnlig person skulle introduceras medan det kan bli svårt i vanliga filmer. Jag påstår förstås inte på något sätt att det behövs så om det inte skulle ge historien som ska berättas någon tyngd ska det absoult inte göras.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Tinder » tis maj 04, 2004 1:04

Menade mer att hon nu inte något mer är en oslagbar superdemon utan mer "mänsklig" och kan därför börja fungera bättre som en av de andra karaktärerna i gänget, hon tar alltså Freds plats som en av de kvinnliga kämparna i gänget. Sedan så tror jag nog att detta avsnittets händelser gör det möjligt att Wes och hon kan närma sig varandra och att hon även där på nått sätt tar över Freds plats. Kanske inte nödvändingtvis att de blir förälskade i varandra men troligvis nått i närheten.
Sedan kan man ju alltid jämföra hennes förvirring och osäkerhet över världen med samma förvirring och osäkerhet som även Fred hade när även hon kom tillbaka till jorden efter att tillbringat en tid på en annan plats, fast det orkar nog inte jag göra.
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav Off » ons maj 05, 2004 1:10

Såg precis om avsnittet och det kändes tydligare vad de försökte få fram den här gången. Jag som tyckte avsnittet var bra från början tyckte nu att det var ännu bättre.

Jag får verkligen härliga vibbar när Angel stänger dörren i sista scenen. Är det bara jag eller känns det som en "låsa in advokaterna scen". Man undrar ju nu vad Angel menade med att Illyria kunde bli en i laget egentligen? Efter att ha specialstuderat Lorn litegrand i avsnittet måste jag säga att jag inte tyckte han underanvändes i avsnittet. Han hade många roliga kommentarer och gjorde sitt jobb. När jag såg klart s03 för ett tag sedan och efter att ha sett ungefär 9 avsnitt på säsong 4 igen så tycker jag inte han används så mycket mer i de säsongerna. Skillnaden är väl att han då var mer än bara en rolig figur. Samtidigt har jag nästan börjat förstå varför de skrivit om honom för i all ärlighets namn hade vi väl ändå inte kunnat ha ännu en säsong där han ska läsa av alla som vi ser i serien. Hellre att man skriver bort karaktärer eller ändrar dem lite på ett snyggt sätt (det är väl det som kan diskuteras) än att man får dem att göra samma sak om och om igen.

Oj det blev lite längre än jag trodde. Hade inte tänkt skriva om Lorne alls ju :)
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav noike » fre aug 27, 2004 5:04

Jag tyckte inte alls att avsnittet var rörigt, däremot var tidshoppen inta alls lika snyggt utförda som i andra serier. Att Illyria blev nergraderad lär komma tillbaka och sparka dem i häcken.

Angel håller definitivt på med något, och jag kan inte bedömma ifall det är bra eller dåligt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Ai » tor okt 21, 2004 2:47

Vid första genomtittning så fick man verkligen anstränga sig för att hänga med i svängarna. Inte för att det gör nåt - man får ju bara en ursäkt för att titta på det igen!

Amy är underbar som Illyria. Det är så långt från Fred det går att komma och hon är klockren.

Även om jag förstod att Lornes, Wes', Spikes och Angels dödsfall inte skulle 'hålla' så högg det till i hjärtat iallfall. Mest över Angel faktist. Konstigt nog.

ILLYRIA: These are the fruits of your attempt to murder me. Your kingdom turned to ash and stale wind. I slew the white-haired one first.

ANGEL: This can't be.

ILLYRIA: And then Wesley, as he raised his weapon... and your demon clown as he wilted in terror.

ANGEL: And I'm next.

ILLYRIA: No, vampire. You were last.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tob » lör okt 23, 2004 13:54

Inledningsekvensen när Illyiria hjälper Gunn känns verkligen som jag skulle vilja sett mer utav i Angel. Kallt, brutalt, rått och groteskt. Underbart.

Riktigt bra avsnitt som alltid nu. Historien kommer att klarna vid omtittar, då jag hade lite svårt att hänga med.

Illyiria och Wes är lysande som vanligt. Gillar när Angel verkligen stod på sig och trotsade Illyiria. Starkt.

EDIT: Helvete, avsnitt 20 är korrupt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav RalfiParpa » tor nov 11, 2004 6:38

Ett av de svagare avsnitten i Säsong 5, gav eländet en femma.
Är rätt allergisk mot sådana här alternativa tidslinjer/verkligheter-historier (även "The Wish" ska ni veta) och här blev det bara för mycket.
Som caffeineaddict sa för ett halvår sedan, krångligt för krånglighetens skull.
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav Johannah » tis nov 23, 2004 17:48

Jag tycker inte heller att det här avsnittet var speciellt spännande. Kräver dock en omtitt då jag inte alltid hängde med i svängarna. Men så som jag tycker nu var det ett svagt avsnitt och jag har aldrig gillat Illyria. För mig är hon inte ett dugg intressant.

Ska bli spännande att se vad Angel har i åtanke.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav Minsc_and_Boo » mån feb 14, 2005 3:38

GAAAH! Jag vet inte om jag vill se resten av avsnitten över huvud taget. Om jag låter bli så betyder det att serien inte tar slut.

Gunn är visst tillbaka i teamet. Det såg man på kläderna. Ingen kostym och annat W&H-tjafs. Det här var gamle, goe Gunn klädd som han trivs.

Förvirrande med alla tidshoppen och jag blev lite less på dem i slutet. Men scenen där alla dog var chockerande, även om man förstod att det skulle ändra på sig.

Givetvis är Wolf, Ram och Hart rädda för Illyria, hon var en gud redan när dom var veklingar. Eftersom Hamilton hjälpte Wes så utgår jag från att Illyrias sammanbrott hade skadat Senior Partners väldigt mycket om den hade inträffat. Kanske gjorde Angel och gänget ett misstag genom att inte offra sig själva och låta Illyria förinta LA och mer därtill, för att rädda vad som räddas kunde.

Det viktigaste i avsnittet tror jag är samtalet mellan Angel och Illyria i träningsrummet, om hänsynslöshet och liknande.

ILLYRIA: I didn't give you the chance. That you learn when you become a king.
[...]
You learn to destroy everything that's not utterly yours. All that matters is victory. That's how your reign persists. You're a slave to an insane construct. You are moral. A true ruler is as moral as a hurricane, empty but for the force of his gale.
[...]
But you... trapped in the web of the Wolf, the Ram, the Hart. So much power here, and you quibble at its price. If you want to win a war, you must serve no master but your ambition.


Har Angel blivit hänsynslös? Ger han bort barnet för att lura W&H? Eller utgår han från att han, genom att krossa W&H, kommer att kunna bryta kontraket och rädda barnet?
I wanna hurt you. But I can't resist the sinister attraction of your cold and muscular body.
-- Buffy 5x18; Intervention
Användarvisningsbild
Minsc_and_Boo
Minion
 
Inlägg: 92
Blev medlem: 30 aug 2004
Ort: Hellmouth; Stockholm

Inläggav Pazuzu » fre feb 18, 2005 19:43

Mitt hjärta nästan stannade när Illyria slaktade Angel & co, men efter en halv sekund av skräck insåg jag att det var något lurt, som tur är. ;) Som jag sagt i tidigare avsnitts-trådar tycker jag att Illyria är intressant, så ett avsnitt som fokuserar på henne är inte helt fel även om det blev något förvirrat i alla tidshoppen. Det som återstår att se är om hon kommer att anpassa sig eller fortsätta utgöra ett hot.
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Nästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare