4x08 Habeas Corpses

Allt du har att säga om Säsong 4, säg det här

Poäng?

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
1
4%
7
9
39%
8
7
30%
9
5
22%
10
1
4%
 
Antal röster : 23

4x08 Habeas Corpses

Inläggav Zaxx » tis maj 04, 2004 1:07

"Take your new boyfriend and get the hell outta´ here"

Angel är Bäst!

Thats right BEATCH!..

sorry alla Cordyfans.. men i det ögonblicket skulle hon bara ha det!... sen kan allt bli gulligt igen efter det. Just då kändes det bra...

mmmmm
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » sön jun 27, 2004 17:57

Det här äger, början på Angel S4:s starka period (som skulle vara fram t.o.m avsnitt 16).

Älskar zombiesarna, älskar Angels ilska, älskar överhuvudtaget det allra, allra mesta. Det är alldeles fruktansvärt underhållande och actionpackat och spännande. Underbar skräckstämning när W&H förvandlas till Zombie Inc.

En klar åtta!

EDIT: Hittade detta som jag tydligen skrev i de gamla DVDforum-trådarna. Alltid kul att se vad man trodde skulle hända innan man visste. Men vafan hade jag ätit för något när jag började diskutera Angels klättrande, det har ju funnits med sedan början!:

Ska försöka att inte bli långdragen, men oj! Inte ett pratigt och segt avsnitt som så många av de senare, utan actionpackat och händelserikt. Många förvånande eller intressanta saker händer: slutet på Lilah och Wes lilla affär (och kanske har Lilah försvunnit ett tag framöver), Gavin dör och är mycket för tillfället väldigt mycket utan huvud, Angel är mer än måttligt förbannad på att ha sett Cordy och Connor i sänghalmen (vilket Cordy f.ö. ångrar morgonen efter) och vi återvänder till The White Room. Plus att vi får den mest stämningsfulla och spännande actionsekvensen på evigheter: en blandning av Panic Room, Alien och Night Of The Living Dead när The Big Bad slaktar Wolfram & Hart och förvandlar de döda kropparna till zombies (förutsatt att det är han som gör det) samtidigt som byggnaden förvandlas till ett nästan ogenomträngligt fort.

Slutet är lite väl kvickt (man måste ju tyvärr hålla sig till sina 42 minuter på TV) och deus ex machina-aktigt men i helhet ett suveränt avsnitt... men känner jag alla continuitynördar (varav jag är en, naturligtvis ;) ) rätt så kommer den största debattfrågan att vara varför inte Angel varit så duktig på att klättra förut...

Strunt samma, det här var så roligt att jag faktiskt fick lite nytt hopp för serien. (spoiler 4.13):Och snart återvänder ju säkert en viss mörkhårig flicka och ökar hoppen ytterligare.

BTW, lite rolig minispoiler och gissningar för framtida avsnitt: Andy Hallett (Lorne) kommer fr.o.m. avsnitt 4.14 att läggas till i öppningstexterna. De borde m.a.o. då bli så överfulla att inga andra bilder än de på karaktärerna får plats (Angel har en kort theme song)... förutsatt att ingen annan är på väg ut. Gunn är ytterst nära döden den här gången, och han och Wes kommer att tvingas till någon slags uppgörelse snart... kanske har ME märkt att Gunn inte har så mycket att göra länge förutom att tjafsa/pussas med Fred (definitivt seriens minst intressanta element för tillfället) och bråka med Wes.

En annan gissning är att Cordy försvinner, åtminstone ett tag, p.g.a. Carpenter som för tillfället är höggravid och sådant brukar ju leda till bebisar som brukar leda till lite tid för annat, såsom skådespeleri.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav latarmig » mån aug 02, 2004 0:30

Jag har funderat över det här de senaste avsnitten (det finns så många små tecken), men nu när Wes gör slut står allt klart för mig: Lilah är verkligen förälskad i Wesley.

Hennes reaktion när han gör slut, plus att hon berättade om Connor efter att Wes räddat henne (och hennes ansiktsuttryck då hon sa det) - de här sakerna bara skriker av kärlek.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » mån aug 02, 2004 0:39

latarmig: Jag tror du har rätt. Eller, jag tror åtminstone att det är så nära kärlek som Lilah har kommit. Hon bryr sig helt klart väldigt mycket om honom.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav latarmig » mån aug 02, 2004 3:33

Vid tidigare tillfällen så har jag av någon obegriplig anledning bara funderat på dem från Wesleys synvinkel - vilka känslor har han haft för henne? Men att se det från andra hållet är faktiskt mer intressant.

Det stämmer som du säger att man kanske får vara lite försiktig och istället tala om att hon ligger nära kärlek. När jag ser Lilah får jag känslan av en stor genomgripande kärlek, kanske på gränsen till besatthet, och är det besatthet så är det inte alls kärlek. Oavsett vilket så är det i alla fall inte fråga om någon vardagskärlek.

Hypotetiska händelser som eventuellt kan anses spoilande.
Lilah skulle förmodligen kunna skicka Wesley i döden om W&H krävt det, eller trotsat W&H och offrat sig själv för hans skull. Vilket det skulle bli är osäkert.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Tob » ons sep 15, 2004 20:25

Detta var riktigt bra. Längesedan man såg ett såpass actionladdat avsnitt. Grym underhållning från första till sista stund. Gunn och Wesley relation är inte den bästa, Wesley föröker verkligen medans Gunn motverkar det hela tiden. Däremellan står Fred som är tämligen neutral. Hon känner väl kanske att det i grund och botten handlar om henne. Skönt är i alla fall att Wesley är med i gänget igen. Åtminstonde mer än innan. Han är en viktig karaktär.

Efter att strax innan ha sett Apocalypse Nowish, så kan jag inte mer än hålla med:

"Take your new boyfriend and get the hell outta´ here"
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav dizzy » lör okt 16, 2004 16:40

Inte mycket skrivet om det här. Bra och stabilt avsnitt utan att vara fantastiskt, håller med om att det är trevligt med lite mer action och att Wes är tillbaka.
Och mitten på den här säsongen är ju definitivt bland det absolut bästa ME har skapat och som redan nämnts det är i Apocalypse och här som det drar igång.

Som alltid flera bra citat:

Connor: What's a zombie?
Angel: It's an undead thing.
Connor: Like you?
Angel: No. Zombies are slow-moving, dimwitted things that crave human flesh.
Connor: Like you.
Angel: No. It's different. Trust me.
""
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby
 
Inlägg: 542
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav latarmig » lör okt 16, 2004 17:34

Det krävs nog att säsongen visas på TV för att vi ska få ordentlig fart på trådarna. Vi är för få som sett Angel och det var olika länge sedan vi såg ett visst avsnitt. En TV-sändning skulle förena oss till samtidigt tyckande.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav sus@n » lör okt 16, 2004 17:50

Har inte heller skrivit något om detta avsnitt och det var faktiskt inte länge sedan jag fick säsongen, dåligt gjort av mig.

Så här ur tomma intet är det enda jag kommer ihåg är att jag gillar det och att jag tyckte det var riktigt läskigt inne på W&H samt den tryckta stämningen mellan Cordy och Angel. Måste verkligen se om avsnittet!
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Koala » mån nov 01, 2004 3:58

Detta avsnitt ligger på 8++++.. Bra på alla möjliga sätt, endast regin som känns slarvig här.. Men ouff, avslutningen var hård som en ***.


8.
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav JRT » mån nov 01, 2004 9:49

"Now take your new boyfriend, and get the hell out of here."

Det är en riktigt bra avslutning.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Johannah » ons nov 10, 2004 11:01

Riktigt bra avsnitt! Och jag älskar Angel med faderskänslor och arga Angel på slutet. Den här säsongen har hittills inte vart något vidare, men jag hoppas på att det blir bättre.

Är trött på att vänta på att få se Angel och Connor tillsammans. Får väl gå tillbaka till 3x21 eller vilket avsnitt det nu var - och drömma.
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav caffeineaddict » ons nov 10, 2004 11:54

Johannah: Hur länge har du varit vaken egentligen? Du kanske borde lugna ner dig och vila lite grann innan du fortsätter så kanske det verkar bättre igen. :)

Grymt imponerad över din fart dock. Jag tänker mig ett liknande tempo själv när jag får mega-Buffyboxen.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Johannah » ons nov 10, 2004 12:35

Jag sov länge igår, så drygt 24 timmar bara. Jag vill hålla mig från att titta, men jag kan inte. Och nu har jag kommit precis halvvägs in i S4 och det är grymt spännande. Kan inte sluta!
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav Pazuzu » mån dec 13, 2004 0:34

Habeas Corpses, me like. :) Spännande från början till slutet, och med zombies kan det inte gå fel.

Det skall bli spännande att se hur Cordy/Connor-historien utvecklar sig, efter cliffhangern. Vill verkligen inte se Cordy och Connor ihop, så jag hoppas på en annan lösning.
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Inläggav Jhonny » ons dec 29, 2004 20:58

Aoow!

förra och förrförra avsnittet tycker jag var väldigt bra, och så kommer det här, wunderbar! zombiefan som jag är så är ju detta julafton. Typ bästa avsnittet av allt buffy och angel vad det nu heter ,hohohoojojojojo. :P:P:D:D:D:d yeah yay!
There is no knowledge that is not power
Användarvisningsbild
Jhonny
Minion
 
Inlägg: 295
Blev medlem: 07 okt 2004
Ort: Dalsjöfors

Inläggav Tob » ons jan 05, 2005 2:53

En suverän fortsättning på föregående avsnitt. En bitter Angel är en bra Angel. Det finns vissa speciella sekvenser i Angel som får mig att rysa till ordentligt. Det är när Angel blir så där sjukligt målmedveten. Trots sin besvikelse över Connor och Cordelia tvekar han inte en sekund att storma W&H för att söka efter Connor. På samma sätt tvekar han inte en sekund att låta Cordelia vara kvar hos Lorne.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Re: 4x08 Habeas Corpses

Inläggav Joamna » sön jan 09, 2005 20:32

Zaxx skrev:"Take your new boyfriend and get the hell outta´ here"

Angel är Bäst!

Thats right BEATCH!..

sorry alla Cordyfans.. men i det ögonblicket skulle hon bara ha det!... sen kan allt bli gulligt igen efter det. Just då kändes det bra...


Håller verkligen med! Är skönt att han röt ifrån ordentligt där, annars hade nog mina agressioner mot Cordy bara vuxit.
Och sen att Cordy ångrar sin natt med Connor, gör det ju nästan ännu värre. Om det hade varit något som hon verklige kunnat stå för så hade det väl varit lite bättre, ah. Tänk efter före.
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Minsc_and_Boo » sön feb 06, 2005 3:47

Jag tyckte det var förjädra läskigt när Angel & co. smög uppför trappan med alla döda W&H-anställda. ochnär dom började öppna ögonen... HUGA!

Resident Eeeeeevil!

Stackars Lilah :(
Jag tycker om henne. Efter att Lindsey försvann så är hon min favvoskurk.
I wanna hurt you. But I can't resist the sinister attraction of your cold and muscular body.
-- Buffy 5x18; Intervention
Användarvisningsbild
Minsc_and_Boo
Minion
 
Inlägg: 92
Blev medlem: 30 aug 2004
Ort: Hellmouth; Stockholm

Inläggav A bear » mån feb 14, 2005 21:55

First there was "Return Of The Living Dead" then "Shaun Of The Dead" and now the funniest day of horror the world has ever known. Med undantag för vampyrhistorier finns det väl knappast någon genre som är så upplagd för självparodi som zombiefilmen.
FRED: Charles, you’re bleeding.
GUNN: Zombie broad tried to snack on me.
WESLEY: She bit you?
GUNN: You worried I’m gonna turn into one of those mindless meatbags?
WESLEY: No, I don’t think it works that way here.

...vilket väl bara är skitkul om man sett alla post-Romerofilmer där det är det typiska sättet att bli en zombie.

Resten av avsnittet är briljant också förstås. Wesley briljerar igen. Men den repliken fick mig att gapskratta ett bra tag.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Gordo » mån apr 25, 2005 18:02

Ett till mycket bra avsnitt :)

Lilah är verkligen bra. Både när hon är bekymrad över Wes och visar att hon bryr sig om honom och när hon är riktigt kall och rå.
Tell him to stop whining and make a report
Hoppas att hon kommer tillbaka snart!

Att Angel snäser åt Cordy känns också rätt. Ofta har han så stor förståelse för allting och det är skönt att se honom ryta till.

Zombisarna är ett ruskigt inslag och jag hoppade till när Gavin öppnade sina ögon.

Den lilla flickan kan ju inte ha varit helt genom-ond eftersom hon skickade hela gänget tillbaka till hotellet. Men vad menade hon med:
The answer is among you
:?: Måste nog se nästa avsnitt på en gång trots att jag egentligen inte har tid :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Binchy » tis maj 03, 2005 16:22

Mysigt hus W&H har, "the building shuts down in case of attack", vilket brukar innebära att strömmen stängs av och elektromagnetiska dörrhållare släpper dörrarna. Men inte här inte!

Fick lite panik när skivan plötsligt stängde av sig mitt under avsnittet, men när jag torkade av skivan och satte i den igen så fungerade det som det skulle.

Med det namnet så kunde man ju gissa att det skulle finnas lik, kroppar. Kusligt när de började öppna ögonen. Hur kommer det sig att alla zombies vaknar precis när AI har kommit in i byggnaden? Känner de lukten av människohjärna? Har de någon nytta av Angels hjärna tro? Tydligen kunde den ju bli skadad av blodbrist under längre tid, så just det organet verkar vara aktivt även hos vampyrer.

Undrar vad det svarta djävulen sög i sig från "flickan" var för något. Häftigt när de materialiserades hemma i hotellet.

Angels slutord var oerhört kalla.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » tis maj 03, 2005 16:39

Binchy skrev:Hur kommer det sig att alla zombies vaknar precis när de har kommit in i byggnaden? Känner de lukten av människohjärna? Har de någon nytta av Angels hjärna tro? Tydligen kunde den ju bli skadad av blodbrist under längre tid, så just det organet verkar vara aktivt även hos vampyrer.


Få genrer har så lätt för att driva med sig själva som zombiefilmer - eftersom reglerna för hur zombies bär sig åt legat fast sedan 1968 kan man alltid få andra zombiefans att skratta tills tårarna trillar av saker som folk som aldrig sett en zombiefilm inte tycker är det minsta kul. I Buffyverses fall är det ju det stående skämtet att zombies inte alls äter hjärnor. Ungefär som "Leprechauns don't exist!"

ANYA: Zombies don't eat brains anyway unless instructed to by their zombie masters. A lot of people get that wrong.

WESLEY: No, I don't think it works that way here.


Så gissningsvis är det, som väl någon antyder också, helt enkelt lite W&H-magi igång här. Vissa byggnader har rörelsedetektorer som sätter igång larm när inkräktare dyker upp. W&H har en besvärjelse som förvandlar döda till zombies. Onekligen effektivt.

Sen är det här en av ytterst få Connorscener jag verkligen gillar.
CONNOR: What’s a zombie?
ANGEL: It’s an undead thing.
CONNOR: Like you?
ANGEL: No! Zombies are slow-moving dim-witted things that crave human flesh.
CONNOR: Like you.
ANGEL: No! It’s different. Trust me.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tompa » fre maj 06, 2005 23:24

Med slutscenen i tankarna så måste jag citera Kelso: "Burned!"

Bästa teasern hittills (och kortaste?).

Men va fan är Gunns problem, varför fortsätter han att tråka Wesley? Sitter bara och hoppas på att Wes ska nita honom. Väx upp Gunn, du har bruden. Le och var glad.

Hej då Gavin! Var det bara jag som tyckte att det var ett mysko tillfälle att sno med sig toapapper från jobbet? Det fick ju sin förklaring till slut men ändå.

ANGEL
Cordelia, I don't want you there. It's too dangerous. Way too dangerous. I can't risk it. (walks away) Fred, get a move on


Freds min, obetalbar :D
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav dansdansdans » mån maj 23, 2005 15:47

A bear skrev:Så gissningsvis är det, som väl någon antyder också, helt enkelt lite W&H-magi igång här. Vissa byggnader har rörelsedetektorer som sätter igång larm när inkräktare dyker upp. W&H har en besvärjelse som förvandlar döda till zombies. Onekligen effektivt.


asså! jag trodde det var Big Bad som gjorde så hans dödingar blev zombies..

och vad händer med W&H nu ska byggnaden bara stå där igenlåst? är alla zombies kvar där?
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav sjostrand » tor jun 16, 2005 13:17

Hej då Gavin! Var det bara jag som tyckte att det var ett mysko tillfälle att sno med sig toapapper från jobbet? Det fick ju sin förklaring till slut men ändå.

Jo, jag undrade också vad han höll på med!
Användarvisningsbild
sjostrand
Big Bad
 
Inlägg: 2148
Blev medlem: 31 mar 2005
Ort: Katrineholm

Inläggav sus@n » tor jun 16, 2005 15:06

Tompa skrev:Med slutscenen i tankarna så måste jag citera Kelso: "Burned!"


Helt rätt ;)
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav xAMNESIAx » fre sep 09, 2005 20:12

Nu vet jag inte allt (eller rättare sagt jag vet inte ett skit) om stendemonen men det känns lite som att han krossar W&H lite för lätt. Dom har under hela seriens gång varit the big bad och nu demoleras dom utan några problem alls. Inte ens den lilla flickan i vita rummet kunde göra någonting. Nu finns ju deras "senior" partners kvar men jag tycker ändå att dom föll lite för lätt och det skadade deras trovärdighet. Annars ett mycket stämmningsfullt avsnitt. Zombie teman är alltid kul, och denna inkarnation är helt klart bättre än alla försök som gjorts i Buffy.

Och Wes verkar vara med i gänget på heltid nu...hårdrock. :)

8/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav Garim » sön apr 02, 2006 12:14

Rätt så bra avsnitt tycker jag. Gillar Angel just nu. Det enda jag inte riktigt gillar är Cordy+Connor, men det gick ju som det gick :D Take your new boyfriend and get the hell outta here!" hehe

Och vad är det för liten tjej som ligger i vita rummet egentligen? Mystisk. Ancient and evil? hmm... Blir spännande att se.

Det är tydligen tema uppbrutna relationer just nu. Wes/Lilah. Cordy/Angel/Connor. Gunn/Fred (fast dom kanske är på väg tillbaka)...

Antar att det blir avsevärt mycket mindre W&H efter det här :P
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Glorificus » sön apr 02, 2006 14:42

Garim skrev:Antar att det blir avsevärt mycket mindre W&H efter det här :P

Hela serien
HAHAHAHA
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Nästa

Återgå till Angel Säsong 4



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare