Buffy-fan att prata med...

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Buffy-fan att prata med...

Inläggav TheSlayerInMe » tis sep 12, 2006 15:52

Jag skulle vilja ha någon bra nät-kompis som man kan prata om precis allt om Buffy! Det här forumet är as bra men jag tycker det är så svårt att se om det kommer nya och om nån har svarat på mitt inlägg osv. Det är så stort forum så det blir lätt att det blir mycket på en gång. Så därför skulle jag vilja ha någon att mejla med i stället, gärna flera stycken :). Helst någon som följer omkollen av Buffy nu. Det vill säga ett avsnitt varje dag. Om någon är intresserad mejla: Jojo92@telia.com

Tack på förhand!

//Jen - TheSlayerInMe (Jojo92@telia.com)
If love is a crime, let me be guilty of loving Sarah Michelle Gellar <3
TheSlayerInMe
Demon Fodder
 
Inlägg: 42
Blev medlem: 01 sep 2006
Ort: Lidköping

hej !

Inläggav buffy_angel » fre sep 15, 2006 22:58

hej jag chattar gärna med dig kan aldrig prata om buffy för mycket ! min mejl är tossia.fritsen@spray.se
hej ! alla buffy älskare där ute ! skulle vilja chatta med någon som förstår sig på min kärlek till denna geniala serie .....
buffy_angel
Demon Fodder
 
Inlägg: 29
Blev medlem: 27 jan 2006

Tjohej!

Inläggav __Jenie__ » fre sep 15, 2006 23:23

Lätt att man älskar Buffy... å lätt att man älskar att prata om det ;D

Adda mig på msn om du vill snacka med mig :D

Euum___Jennie@hotmail.com

I hope I get to hear from you //Jennie :P
"I maybe dead, but I´m still pretty, and it´s more than I can say about you..."
Användarvisningsbild
__Jenie__
Demon Fodder
 
Inlägg: 2
Blev medlem: 15 sep 2006

Inläggav BuffyLoveSpike » mån sep 25, 2006 19:01

Jag skulle också vilja ha nån och prata Buffy om! alla är välkomna:) m.skeppstedt@hotmail.com
Användarvisningsbild
BuffyLoveSpike
Demon Fodder
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 03 sep 2006
Ort: Hanaskog

Inläggav Mischa85 » tis jan 16, 2007 21:39

Buffy serien är den bästa helt klart, man kan kolla på den hur många gånger som helst. Och jag håller med om att det skulle vara roligt att ha någon att prata buffy med...

Bara messa mig på msn eller e-maila mig så svarar jag helt klart. :)
Mischa85
Demon Fodder
 
Inlägg: 13
Blev medlem: 16 jan 2007

Inläggav angel1000 » tor feb 08, 2007 12:21

vist kan man prata om buffy... om någon vill så har jag msn har många jag kan snacka buffy med en kompis som jag möter i varkligheten med haha jag älskar den serin men för tillfäligt har jag bara dom första seasongerna dom är bra men jag ska köppa upp alla :D
om ni vill chatta så är min msn carolinelagnestad@hotmail.com
angel1000
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 28 okt 2006

Inläggav !$$£ » tor feb 08, 2007 18:26

aik_issehotmail.com, bara och adda alla buffy/angel fan :)
!$$£
Demon Fodder
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 02 feb 2007

Inläggav angel1000 » tor feb 08, 2007 21:19

vist jag gillar allt att prata om du ada mig så vi sess väll på msn men jag är tuvär inte ine i helgen ska stana i skolan det är ingen heltids internat men jag är inne typ i dag så i mårgon med sess väll på msn :D
angel1000
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 28 okt 2006

Inläggav Garim » tor feb 08, 2007 23:33

Varför kan inte folk skriva på svenska? Elller för den delen, på något språk som egentligen finns...

My eyes hurt.
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav gaspode » tor feb 08, 2007 23:58

Garim: Vissa skriver sämre än andra. Det kan vara antingen för att de är yngre, har läs/skrivsvårigheter eller i vissa fall att de är lata. Det går inte att veta. Det man kan veta är att det väldigt sällan gör nån nytta att klaga på det. Det skapar bara en dålig stämning. Försök att bita ihop och strunta i att läsa de meddelanden som du inte tycker duger, istället för att kasta bort energi på att gnälla på dem. :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Crashdummie » lör feb 24, 2007 21:46

Garim skrev:Varför kan inte folk skriva på svenska? Elller för den delen, på något språk som egentligen finns...

My eyes hurt.


:D

Går inte att misstolka en smiley

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)


Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron