**SPOILER** Skådespelare slutet av S5

Här pratas det om Angel Säsong 5

**SPOILER** Skådespelare slutet av S5

Inläggav AKS » tor mar 25, 2004 21:30

Yes!!! Buffy kommer inte tillbaks i slutet av S5!! Och argumenten till varför de inte vill ha henne i allra sista avsnittet är riktigt bra om man läser denna artikel:

http://www.buffy.nu/article.php3?id_article=3772

*AKS does the dance of joy*
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Langtry » tor mar 25, 2004 21:33

Gaah, hur ska man kunna vänta??

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav gaspode » fre mar 26, 2004 1:36

Skönt!
Jag hade inte haft något emot att hon hoppade in i det näst sista som de ville, det hade känts mer äkta om de ändå skall ägna det åt Spike/Angel/Buffy-grejen... Men sån är verkligheten i o-verkligheten, ibland kommer den riktiga verkligheten ivägen.

Det de säger i artikeln inger stort förtroende iaf, de säger precis vad jag tycker. Angel ska inte handla om Buffy, serien klarar sig bra själv.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » fre mar 26, 2004 15:50

Exakt. Du satte ord på mina känslor, gaspode.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav latarmig » fre mar 26, 2004 21:50

Den finalen kommer att bli något i hästväg. Till sist faller alla bitar på plats när det gäller problem som följt med sedan första säsongen.

Jag tänker på W&H. Det sägs i slutet av artikeln att man äntligen får reda vad de har i den firman att göra. Eftersom W&H varit ett ständigt orosmoment i varje säsong passar det bra att sluta med en uppgörelse med dem.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » sön apr 04, 2004 0:09

Så här skriver Kristin om Angel i sin kolumn hos eonline.com:

-----------

Angelic Musings: I smell somethin' fishy--and it ain't Chicken of the Sea. We all know Joss Whedon has said Sarah Michelle Gellar is not returning to Angel. And according to a show rep, Michelle Trachtenberg and Alyson Hannigan "aren't likely" to return, because Michelle is shooting an ice-skating movie for Disney and Alyson's busy doing a play in London--When Harry Met Sally, with Luke Perry.

Butt! (And this is a J.Lo-circa-Selena-size one.) One look at the Royal Theater Haymarket Website and you'll see something rather interesting: "At all performances between Mar. 17 and Apr. 3 inclusive, the role of Sally will be played by Elizabeth Jasicki. Alyson Hannigan appears at all other performances."

Turns out, Alyson is currently in Los Angeles, shooting a pilot called Untitled Tarses/Wrubel Project (now that's catchy)--this is the same NBC sitcom David Schwimmer is directing.

Now, perhaps this is just my delusional wishful thinking, but this smacks of counter-spoiler hoodwinkery to me. I'd bet my TiVo remote (but not the whole box) that since Alyson is in town when they happen to be taping the final episodes, she will (fingers crossed) find it in her heart to squeeze in some sort of Angelic appearance next to her real-life hubby, Alexis Denisof.

And who knows? Maybe some other familiar faces are being held under wraps as well. Again, this is possibly a big ol' delusion of a tube-stunted mind, so we shall see.

Meanwhile, while we're blabbin' Angel, I simply must hand out big props to the folks over at savingangel.com, who continue to amaze us media types (and, I hope, network decision-maker types) with their all-out, take-no-prisoners campaign to save the show. Just this week, I've seen the "Save Angel" billboard truck cruise by my very window three times, and I received a big ol' yummy box of "Save Angel" chocolate bars. I'll share 'em with Giuliana and Patrick on the weekend edition of E! News Live, for the whole world (or at least my mom and the other three people watching) to see. You guys rule!

-------------

Willow skulle jag gärna se i Angel igen. Det känns inte som att hon kommer att stjäla alltför mycket energi och manussidor från historien. men, men... detta är ju bara en teori.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Willowtree » sön apr 04, 2004 0:12

Tar och postar samma meddelande här:

Buffy i avslutet?
Om ni alla inte visste det redan så kommer SMG INTE att vara med i finalen, lyssnade precis på en intervju med henne där hon sa att det inte blev nåt dels för att hon var i Tokyo och dels för att de (Joss och Sarah) inte ville förstöra nåt för de andra karaktärerna. De skulle inte stå i skuggan av Buffy, hon tyckte att serien var så bra utan Buffy.
-One of these days I´m gonna put you two in a room and let you wrestle in out.
-No problem at this end.
- Hmm... There could be oil of some kind involved...
Användarvisningsbild
Willowtree
Big Bad
 
Inlägg: 1093
Blev medlem: 18 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav gaspode » sön apr 04, 2004 2:09

Will känns ju naturligt, hon har ju varit där några gånger redan.
Andrew skulle jag nästan räkna med att han kanske kommer nån mer gång. Skulle väldigt gärna ha dit Giles också.. Jag vill alltså inte ha dit allihopa på samma gång, det ska inte vara Buffy...

Nu är det så hemskt få avsnitt kvar, men nåt avsnitt som handlar om slayer-nätverket, med Giles och Andrew skulle inte sitta fel.
Iofs är Giles kanske lite för mycket kopplad till Buffy, men jag vill ändå.

Som alltid litar jag på att Joss och Mutant Enemy kommer fixa det här över all förväntan, hur det än blir.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg


Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron